شاید تصور ما از جهنم، دنیای آتشین و پر از مواد مذاب و از بهشت دنیای سرسبز باشد. اما بازی آنلاین Green Hell به شما ثابت می‌کند که جهنم برای یک انسان متمدن می‌تواند سرسبز باشد! بازی جهنم سبز یا Green Hell یک بازی سبک بقای به شدت واقع گرایانه و سخت است که شما را بدون هیچ تجهیزاتی در میان جنگل‌های گرمسیری آمازون رها می‌کند. جنگل‌هایی شاید با تمام خطرانک بودن‌شان زمانی برای انسان‌ها مکانی برای زندگی بودند؛ اما الان می‌توانند کابوس ما باشند.

خطرات بسیار زیاد و ناشناخته‌ای در این بازی سبک بقای واقع گرایانه شما را تهدید می‌کند و به راحتی ممکن است باعث مرگ شما شود؛ از مرگ بر اثر گرسنگی یا تشنگی گرفته تا مریض شدن به انواع و اقسام مریضی‌هایی که با آزمون و خطا باید راه درمان‌شان را یاد بگیرید. زخم‌هایی که بر می‌دارید هم خود به خود خوب نمی‌شوند و ممکن است عفونت کرده و باعث مرگ‌تان شود. تازه این‌ها خطرهای کوچک ماجراست! به هرحال آمازون پر از حیوانات وحشی و البته یکسری قبیله‌هایی است که اصلا رابطه‌ی خوبی با غریبه‌ها ندارند.

green hell

شما بازی را با هیچ تجهیزاتی و با دست‌های خالی شروع می‌کنید. هر چیزی که برای زنده ماندن نیاز دارید را باید خودتان بسازید. از سلاح‌ها و ابزارها گرفته تا پناه‌گاهی برای خوابیدن تا بتوانید از طریق آن بازی را سیو کنید. این بخش نیز به شدت واقع گرایانه بوده و حتی آیتم‌های Inventory تان را نیز باید دستی جابجا کنید. به عنوان یه بازی واقع‌گرایانه قطعا محدودیت حمل وسایل دارید. اما اصلا شما در این جنگل چه کار می‌کنید؟ شما قصد دارید کسی که دوستش دارید را در این دل این جنگل بی در و پیکر پیدا کرده و نجات دهید. هدفی که شاید ارزش این ماجراجویی خطرناک را داشته باشد، شاید هم نداشته باشد! به هرحال دو پایان مختلف بازی در نهایت نظر شما را در این مورد مشخص خواهد کرد!

لازم به ذکر است بازی آنلاین Green Hell را به صورت کو-آپ و دو نفره نیز می‌توانید تجربه کنید. نسخه کرک شده این بازی که با آن میتوانید این بازی را آنلاین تجربه کنید در قسمت دانلود قرار داده شده است.