بازی Gang Beasts یک بازی از استودیوی مستقل Boneloaf می باشد که در سال ۲۰۱۷ برای رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی در چند وقت اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته است و بر خلاف مستقل بودنش توانسته است موفقیت های زیادی برای تیم سازنده اش بدست بیاورد.

شما در ابتدا بازی می توانید از بین چند کاراکتر موجود یکی را انتخاب و آن را سفارشی سازی کنید. نکته جالب در این مورد این است که کاراکتر های بازی یک حالت ژله ای مانند دارند و همین موضوع بازی را فان می کند. بازی از لحاظ سفارشی سازی خیلی خوب عملکرده است و تقریبا انتخاب های زیادی را پیش روی بازیکن قرار می دهد. شما می توانید این بازی را به صورت آفلاین چند نفره و به صورت آنلاین چند نفره و همینطور به صورت تک نفره تجربه کنید. نقش ما در این بازی این است که دشمناننتان را به شیوه های مختلف و خنده دار از بین ببرید.

دانلود بازی Gang Beasts برای کامپیوتر

در بازی سلاح ها و وسایل مختلفی قرار دارند و می توانید از آن ها برای مقابله با دشمنانتان استفاده کنید. شاید در ابتدا کار برای شما خیلی سخت باشد و حتی راه رفتن ساده هم برایتان کار مشکلی باشد ، ولی با گذشت زمان و بدست آوردن تجربه می توانید به راحتی با دشمنانتان مقالبه کنید و بر روی آن ها حرکت های مختلفی را انجام بدهید. همچنین در بازی نقشه ها و مکان های بسیار متنوعی وجود دارند که تجربه کردن بازی در آن ها لذت بخش است. حال تصور کنید که به جای اینکه این بازی را تنهایی انجام دهید می توانید به دوستانتان نیز انجام دهید و ساعت ها سرگرم آن شوید!

بازی در کل یک حالت فان دارد و راه رفتن های کاراکتر ها و حتی خود کاراکتر ها با وجود حالت های ژله ایی که دارند به فان بودن بازی کمک بسیاری می کنند. حال اگر به بازی های آنلاین و چند نفره و همینطور خنده دار علاقه دارید پیشنهاد من به شما این است که حتما این بازی را امتحان کنید. برای دانلود بازی آنلاین Gang Beasts ، تنها کافیست بازی را ار طریق لینک های قرار داده شده دانلود کرده و سپس طبق راهنمای نصب عمل کرده تا این بازی را کاملا رایگان ، آنلاین تجربه کنبد.