بازی آنلاین Darksiders Genesis از مجموعه هک اند اسلش مشهور Darksiders است که این بار عوض کردن زاویه دوربین به حالت ایزومتریک و اضافه کردن حالت دو نفره، تجربه‌ای نسبتا متفاوت برای طرفداران این مجموعه به همراه آورده است. این بار در این بازی می‌توانید به جای شخصیت‌های STRIFE و WAR به صورت دو نفره (لوکال، آنلاین و حتی در یک سیستم به صورت split-screen) وقایع بازی را قبل از اتفاقات نسخه اول تجربه کنید. البته انتظار داستان پرمحتوایی نداشته باشید، چون تمرکز بازی بیشتر از هرچیزی روی گیم پلی است.

بازی آنلاین Darksiders Genesis

بازی‌های سری Darksiders همیشه به سیستم مبارزات هک اند اسلش و هیجان انگیز خود مشهور بوده‌اند؛ بازی آنلاین Darksiders Genesis نیز از این قضیه مستثنی نیست. شما باید با سلاخی کردن دشمنان جهنمی و هیولاهای بی‌شمار بازی و باس‌های چالش برانگیز آن، تعادل را دوباره به دنیای Darksiders برگردانید. علاوه بر این مبارزات غنی، بازی دارای معماها و پازل‌های مختلفی نیز هست که با حل کردن آنها می‌توانید آیتم‌های گران بهایی را به دست آورید. با استفاده از این آیتم‌ها، می‌توانید مهارت‌های جدیدی را برای خود آنلاک کرده تا بازی حرفه‌ای تر داشته باشید. مسلما هرچه قدر که جلوتر می‌روید، با توجه به چالش برانگیزتر شدن بازی، به چنین ارتقاهایی بیشتر احتیاج پیدا خواهید کرد.

همان طور که گفتیم بازی توسط دو شخصیت STRIFE و WAR کنترل می‌شود. هردوی این شخصیت‌ها دو کلاس کاملا متفاوت هستند. STRIFE که شاید بتوان او را شخصیت اصلی بازی دانست، برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از راه دور و با تفنگ‌هایشان دشمنان را از بین ببرند و وقتی دشمن به آنها نزدیک شد جاخالی بدهند. در مقابل شخصیت WAR که با نسخه مسن تر او در بازی‌های دیگر Darksiders آشنایی دارید، یک کلاس برای آنهایی که می‌خواهند رو در رو و با شمشیر براق خود از نزدیک با مقابله با دشمن بپردازند. ناگفته نماند که هردوی این کلاس‌ها در اصل مکمل یکدیگرند.

بازی Darksiders Genesis را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.