بازی Conan Exiles عنوانی است که به وسلیه ی استودیوی Funcom و در سال ۲۰۱۸ برای رایانه های شخصی عرضه شده است . این بازی ، عنوانی در سبک های استراتژی ، بقا ، اشکن و جهان باز است که به پلیر های خود اجازه می دهد تا با آزادی عمل زیادی به بازی بپردازن.

داستان بازی بدین گونه است که شخصیت ما توسط فردی با نام Conan آزاد می شود و حال باید به عنوان برده سرزمین بیابانی Exiled Lands را به طور کامل کاوش کنید. در این بازی عواملی مثل گشنگی و تشنگی ، مانند بسیاری از بازی های سبک بقای دیگر نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و باید به طور کامل حواستان به آنها باشد که یک موقع برایتان دردسر ساز نشوند! در نتیجه می توان گفت بخش بزرگی از بازی را المان های سبک بقا تشکیل داده اند.

Conan Exiles 10 1024x576 - دانلود بازی آنلاین Conan Exiles

اما گیم پلی بازی به اینجا ختم نمی شود و شما باید علاوه بر تلاش برای زنده ماندن با هیولا های مختلف بجنگید و آن ها را شکست دهید. علاوه بر این مورد شما باید با جمع آوری منابع مختلف ، برای خودتان شهری پر قدرت و توانمند بسازید تا بتوانید با آن در برابر دشمنان و هیولا های نیرومند پیروز شوید. همچنین با جمع آوری منابع مختلف شما می توانید برای خودتان سلاح ها و وسایل مختلف بسازید تا در این مسیر دشوار شما را یاری کنند. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر حواستان به گشنگی و تشنگیتان نباشد قطعا در برابر دشمنان کارتان سخت و دشوارتر خواهد شد.

اما این تمام ماجرا نیست و شما می توانید تمام این موارد را به صورت آنلاین و با دوستانتان نیز تجربه و لذت انجام دادن این بازی را برای خودتان چندین برابر کنید.

در کل اگر از بازی های سبک بقا و استراتژیک خوشتان می آید و به دنبال تجربه ی آنلاین این بازی ها هستید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی Conan Exiles را دانلود کرده و از تجربه کردن آن لذت ببرید.