سری بازی‌های بتلفیلد جزو مشهورترین و با قدمت ترین شوترهای اول شخص صنعت گیم هستند که امکان ندارد نام آن را نشنیده باشید. سری بتلفید برای سال‌ها رقابت تنگاتنگی با سری کالاف دیوتی داشته و هنوز هم دارد. اگرچه الان پای بازی‌های شوتر اول شخص دیگر بیشتری هم به این دنیا باز شده است. بازی آنلاین Battlefield 4 نیز عضوی نسبتا قدیمی در این مجموعه است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد ولی هنوز هم گرافیک قابل قبولی دارد و برای طرفدارن این سری که سیستم‌هایی با قدرت اجرای بازی‌های امروزی بتلفیلد را ندارند، مناسب است.

بازی آنلاین Battlefield 4

داستان بازی Battlefield 4 شما را به چین می‌برد؛ جایی که باید یک فرد که حکومت کمونیسمی و دیکتاتوری چین قصد کشتن او را دارد، نجات دهید. کل داستان بازی حول شخصیت این فرد که کم کم هویتش برای شما آشکار می‌شود می‌چرخد. حکومت شوروی نیز با حمایت از همتای کمونیستی خود در جهان، وارد داستان می‌شود. برخلاف خیلی از سری بازی‌های بتلفیلد که کنترل چند شخصیت مختلف در جاهای مختلف را در دست می‌گیرید، این بار در بتلفیلد ۴ صرفا یک نفر را هدایت خواهید کرد. خیلی هم اقصا نقاط جهان سر نمی‌زنید.

اما بازی‌های مجموعه بتلفیلد، همیشه بر بخش آنلاین و مولتی پلیر خود نیز تمرکز بالایی داشته‌اند. این موضوع با گذشت زمان پر رنگ تر هم شده، به طوری که در عنواین اخیر برخلاف گذشته خیلی شاهد داستان قدرتمندی نیستیم و داستان بیشتر بهانه‌ای برای آموزش مکانیک‌های گیم پلی برای بخش چند نفره است. البته همانطور می‌دانید و گفتیم بازی Battlefield 4 یکی از بازی‌های قدیمی مجموعه است.

بازی آنلاین Battlefield 4 در بخش چند نفره خود چند حالت مختلف و ۲۰ نقشه و لوکیشن متفاوت دارد که به شدت تعامل پذیر و تخریب پذیر هستند و می‌توانید در آنها با هر استراتژی که ترجیح می‌دهید به دشمنان خود حمله کنید. تخریب ساختمانی که دشمن در آن پناه گرفته می‌تواند یکی از این استراتژی‌ها باشد که البته به خاطر تخریب پذیر بالای این بازی‌ست که در کمتر جایی می‌بینید قابل انجام است.

 

بازی Battlefield 4 را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.