بازی آنلاین ARK: Survival Evolved یک بازی سبک بقا با تم پارک ژوراسیک است که شما را در ساحل یک جزیره متعلق به دایناسورها و موجودات باستانی رها می‌کند. شما برای زنده ماندن نیاز است که غذا و پناه‌گاه پیدا کنید و آیتم‌های مختلف بسازید. بعد از مستقر شدن در یک مکان امن، کشاورزی کنید، به شکار بروید و وقتی اوضاع‌تان خوب شد، تنکولوژی‌های مختلف برای خود توسعه داده و به سراغ دایناسورها بروید. البته که نه برای فرار کردن از آنها، بلکه برای جنگیدن و حتی اهلی کردن و پرورش‌شان!

بازی آنلاین ARK: Survival Evolved

بازی ARK: Survival Evolved تمرکز زیادی بر دایناسورها و استفاده از آنها دارد. بیش از ۱۰۰ دایناسور و موجودات باستانی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید با بی‌هوش کردن، اسیر کردن و سپس پرستاری کردن ازشان، آنها را اهلی کنید. بعد از اهلی کردن، می‌توانید به آنها دستور دهید و هرچه قدر بهتر آنها را اهلی و تربیت کرده باشید، بهتر دستور شما را می‌پذیرند و آن را اجرا می‌کنند. این دایناسورها با توجه سایزشان، می‌توانند وسایل شما را حمل کنند یا اگر بزرگتر باشند می‌توانند به شما سواری دهند. دایناسور سواری مخصوصا از نوع سواری با پرنده‌هایشان و حمله و مسابقه با دیگر پلیرها در کمتر بازی‌ای دیده شده است و ممکن است جذابیت بالایی برای‌تان داشته باشد.

همانند بسیاری از بازی‌های سبک بقا دیگر، خوردن، آشامیدن، خوابیدن از ملزومات زنده ماندن است. غذاهای مختلف تاثیرهای متفاوتی بر شما خواهند داشت. داشتن منبعی از آب آشامیدنی تازه در کنار خانه‌ای که می‌سازید از اوجب واجبات است! هر حرکت فیزیکی که انجام می‌دهید، روی گرسنگی، تشنگی و خستگی شما تاثیر دارد. سنگینی وسایلی که حمل می‌کنید بر سرعت حرکت‌تان موثر است. دمای محیط، تغییرات آب و هوایی، چرخه روز و شب، همه و همه بر شرایط زنده ماندن و زندگی‌تان تاثیر گذار خواهند بود.

بازی آنلاین ARK: Survival Evolved را هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین با بیش از ۱۰۰ پلیر دیگر می‌توانید تجربه کنید.