بازی آنلاین sniper elite 4 در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت Rebellion برای رایانه های شخصی عرضه شد. سبک این بازی همانند سه نسخه ی قبلی خود اکشن و مخفی کاری می باشد.

شما در بازی sniper elite 4 مثل نسخه ی قبلی در نقش Karl Fairburne ، تک تیرانداز حرفه ای می باشید که برای ماموریت مهم و محرمانه ای به ایتالیا اعزام شده اید. Karl Fairburne باید در خاک کشور ایتالیا علیه نازی ها بجنگد و سلاح محرمانه و بسیار قدرتمند آنها را نابود کند. در این میان شخصیت های مهمی از جمله آدولف هیتلر به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده شده اند.

این بازی بزرگترین نقشه را نسبت به کل نسخه های این سری بازی محبوب دارد. همچنین یکی جذاب ترین ویژگی بازی ، یعنی سیستم X-Ray نیز در این بازی دستخوش تغییراتی مهمی شده است و نه تنها وقتی که با سلاحتان شلیک می کنید بلکه در مواردی مثل انفجار ها ، مبارزات تن به تن و استفاده از سلاح های سرد نیز میتوانید سیستم X-Ray را مشاهده کنید.

دانلود بازی4 sniper elite برای کامپیوتر

 

سیستم X-Ray اینگونه است که وقتی از فواصل دور یا به زیبایی ، دشمنان خود را می کشید به صورت صحنه آهسته گلوله ای که از سلاحتان خارج می شود را تا هنگام برخورد به دشمن و حتی خورد شدن استخوان دشمن را نمایش می دهد.

بازی آنلاین sniper elite 4 از لحاظ گرافیکی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه ی سوم خود دارد. هوش مصنوعی بازی نیز بهبود یافته است ، به گونه ای که اگر شما یک دشمن را بکشید و جنازه اش را مخفی کنید باقی دشمنان به جای خالی او شک می کنند! همچنین تعداد سلاح ها در این نسخه نیز افزایش یافته است تا بازیکن آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

در کل اگر سبک های اکشن و مخفی کاری را دوست دارید به شما توصیه می کنم که بازی sniper elite 4 را حتما امتحان کنید. نسخه کرک شده این بازی برای شما قرار داده شده است که شما می توانید بازی را دانلود و بصورت رایگان ، آنلاین بازی کنید.