در این لیست میخواهیم شما را با بهترین بازی های اندروید که کم تر دیده شده اند آشنا کنیم تا به راحتی و بدون جست و جوی طاقت فرسا در گوگل پلی بتوانید یک بازی با کیفیت بالا برای پر کردن اوقات فراغت خود پیدا کنید.

گسترش روز به روز بازی های موبایلی باعث شده که با بازی هایی با داستان های تکراری و گرافیک ضعیف روبه رو شویم. بازی های متنوع با سبک های مختلفی که در این لیست جذاب به شما معرفی کرده ایم میتوانند ساعت ها بدون خستگی شما را سرگرم کنند و از آن ها لذت ببرید.البته در بین بازی ها نام بازی Call of Duty که بسیار محبوب و پربازدید است برای معرفی به کاربران جدید به چشم میخورد.

بازی Ganshin impact

بازی Ganshin impact

یک بازی جهان باز open world که زیبایی گرافیکی بازی و توجه به جزئیات در طراحی کاراکتر ها و فضای بازی از ویژگی های متمایز کننده آن از سایر رقیبان است. بازی حال و هوای انیمه های ژاپنی و قهرمانان آسیای شرقی را زنده می کند و تلفیقی از ژانر اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است.

داستان بازی در مورد چند خواهر و برادر از دنیایی است که توسط یک خدای ناشناس به زمین تبعید شده اند و از یکدیگر جدا افتاده اند. در جریان بازی شما بدنبال خواهرها و برادرنتان هستید و در این مسیر میتوانید ظاهر خود را تغییر دهید ، قابلیت هایتان را ارتقا داده و سلاح های کاراکترها را نیز فراهم کنید همچنین میتوانید آشپزی کنید و بعد از مبارزات نیروی خود را بازگردانید.

خوشبختانه سرور بازی با ای پی ایران در دسترس است و میتوانید از این بازی لذت ببرید.

 

بازی Call of Duty mobile

بازی Call of Duty mobile

اگر قرار است از بهترین بازی های اندروید حرف بزنیم قطعا بازی CALL OF DUTY در بین آن ها جایگاه خاصی دارد. مجموعه بازی های کال آف دیوتی، اولین بار در سال ۲۰۰۳ برای ویندوز منتشر شد. داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم است و تا سال ۲۰۲۰، ۱۵ نسخه دیگر از این بازی منتشر شده است. ارائه این بازی بر روی گوشی های موبایل  آن را بعنوان محبوب ترین بازی اندروید اکشن و جنگی در بین کاربران معرفی کرده است.

شما در نقش یک سرباز، مسئولیت دارید که با تمام توان و با انواع سلاح ها و تجهیزات با دشمنان خود مبارزه کنید و جان خود را حفظ کنید. می‌توانید با سی پی (CP) همان سکه، بازی خود را سریعتر آپدیت کنید و تجهیزات و سلاح های قوی تری در بازی داشته باشید.

دلایل محبوبیت این بازی در بین کاربران، گرافیک قوی در مقایسه با رقیبان خود مانند پابجی موبایل، امکان رقابت آنلاین با دوستان و گیمر های سراسر جهان، امکان شخصی سازی شخصیت ها، مپ های گوناگون و حالت های مختلف بازی، این بازی را به یک گیم پلی روان و اعتیادآور تبدیل کرده است.

 

بازی The room: old sins

بازی The room: old sins

ساختن پازل و حل کردن معماها علاقمندان صبور، متفکر و دقیق میخواهد.

بازی the room:old sins نسخه چهارم بازی اتاق هاست، یک بازی معمایی که فکر شما را به کار می اندازد و با موسیقی متن های بی نظیر، صداگذاری قوی و گرافیک بالایی که دارد فضای رمزآلود و هیجان انگیزی ایجاد کرده است.نسخه چهارم بازی همانند نسخه های قبلی به صورت سه بعدی و اول شخص طراحی شده است. یکی از نوآوری های جدید بازی استفاده از یک لنز است که می توانید با انتخاب آن موارد مخفی در هر محیط مثل طلسم هارا ببینید.

این بازی چالش های مختلفی را پیش روی شما قرار میدهد که با تفکر، دقت و ریزبینی میتوانید آن ها را حل کنید. پرونده های مختلفی در جریان  بازی به شما سپرده می شود.

در ابتدای بازی خانم و آقای لاکوود را در اتاق زیر شیروانی پیدا میکنید، ظاهرا ارتباط این دو شخص با انجمن قطع شده و شما باید دلیل این اتفاق را متوجه شوید. شما با سوال ها و جواب های متعددی در ابتدای بازی روبه‌رو می شوید اما رفته رفته می توانید قطعات پازل را کنار هم قرار دهید تا به تمام جواب ها برسید.

 

بازی Legends of runeterra

بازی Legends of runeterra

یک بازی هیجان انگیز کارتی و در سبک استراتژی است. داشتن جهانی پر از جزئیات شگفت انگیز، گرافیک بالا، رنگ بندی و کارت های متنوع و موسیقی متن زیبا باعث شده که با یک بازی درجه یک روبه رو شویم. کری خوانی قهرمانان، بازیکنان را غرق لذت بازی و احساس خوب قهرمانی میکنند.

این بازی هوش شما را به چالش کشیده و مهارت خلاقیت را افزایش میدهد، در جریان بازی با شرایط غیرقابل پیش بینی و مهیج روبه‌رو میشوید و باید بتوانید به درستی کارت های خود را مدیریت کنید.

شما در این بازی قهرمانان خود را انتخاب می کنید، سپس کارت های خود را که هر کدام سبک خاصی دارند با مهارت، خلاقیت و استراتژی خاص خود ترکیب می کنید تا بتوانید یک عرشه عالی بسازید. هدف ما در هر دست بازی، نابودی دیوار حریف است که با آرایش درست کارت ها و همینطور داشتن المان حمله که نوبتی در اختیار بازیکن ها قرار می گیرد، این امر ممکن می شود. جذابیت و هیجان انگیز بودن این بازی باعث شد که آن را در بین بهترین بازی های اندروید سال ۲۰۲۱ قرار دهیم.

 

بازی GRID Autosport

بازی GRID Autosport

بازی های مسابقه ای همیشه هیجان و زیبایی خاصی برای طرفدارانشان داشته اند. گرافیک بسیار قوی این بازی( در حد کنسول های  بازی)واقعی ترین تجربه رانندگی در دستگاه های اندروید را به شما میدهد.

در این بازی بیش از ۱۰۰ عدد ماشین و پیست های مختلف با جزئیات و گرافیک بالا طراحی شده اند. رقابت ها بین دو الی شش نفر بازیکن انجام می گیرد و شما می توانید با کاربران سراسر جهان رقابت کنید، برای اینکار می توانید یک لابی بسازید یا به مسابقات مختلف بپیوندید.  درجه سختی بازی را می‌توانید انتخاب کنید و مسابقات مختلف خیابانی، دریفت، ونگ و تورینگ را انجام دهید. ویژگی جالب این بازی این است که شما میتوانید علاوه بر استفاده از کنترل های لمسی معمولی، به کنترلر های کنسولی متصل شوید و حتی قابلیت اتصال به فرمان رانندگی را به شما می دهد.

هیجان پیروز شدن در مسابقات مختلف، سرعت و غرق شدن در یک مسابقه واقعی را با این بازی میتوانید تجربه کنید.