در این مطلب میخواهیم به بررسی بازی Pubg موبایل بپردازیم.

پابجی موبایل هم مانند بازی هایی مانند فورتنایت و اپیکس لجندز از اسمان به پایین سقوط میکنیم  و مانند همه بازیکنان دیگر منابعی مانند : گان , زره , لوازم اورژانسی , آب , و غیره جمع میکنیم تا در برابر بازیکنان دیگر جان خودرا حفظ کنیم و از خود دفاع کنیم!

نقد بررسی بازی پابجی موبایل

 

در بازی پابجی موبایل بعد از سقوط از هواپیما حدود ۱۰۰ نفر از بازیکنان در مقابل هم قرار میگیرند و منابع جمع آوری میکنند بعد از ۱ دقیقه از شروع بازی Zone شروع به حرکت میکند و به صورت دایره ای شکل مپ را در بر میگیرد این دایره هربار کوچک و کوچک تر میشود و هربار بعد از حرکت مدتی متوقف میشود این متوقف شدن به این معنی است که به شما فرصت فرار میدهد. Zone هربار با رسیدن به دایره ای که در نقشه معلوم است متوقف میشود و تنها اخرین کسی تمامی بازیکنان را بکشد برنده بازی خواهد بود.

PUBGMOBILE

 

در برخی مواقع میبینید که قسمتی از مپ به شکل دایره ای قرمز رنگ به وجود می آید و بعد از چند ثانیه از بین میرود (حدودا ۲۰ ثانیه) این شکل دایره قرمز به این معنی است که ان منطقه قرار است بمباران شود بهتر است در این مواقع از دایره قرمز رنگ بیرون بروید و یا داخل خانه ای مخفی بشید تا صدمه نبینید.

Pubg

 

در بازی تیمی وقتی که دوستتون مجروح میشه شما میتونید اونو دوباره احیا کنید در اخر بازی که بازی تموم میشود کسی که بیشترین تعداد کیل را داشته باشد نفر اول تیم شناخته میشود.

حالت های بازی پابجی: Solo: تک نفره. Two: بصورت دو نفره. Team: به صورت تیمی.

پابجی موبایل مد های بازی مختلفی دارد برای مثال مد زامبی یا دث مچ در مد زامبی شما باید زامبی هارا بکشید یا مد بازی RPG که باید با سلاح آر پی جی دشمنانتان را نابود کنید و مانع پیشرفت انان شوید.

Quick Match : در واقع حالت اصلی مود Arcade Mode است که در آن بازیکنان در یک نقشه کوچک با یکدیگر مبارزه میکنند و حدود ۸ دقیقه طول میکشد.

Sniper Training : مود Sniper Training همانطور که از نامش پیداست مخصوص بازیکنانی است که علاقه به اسلحه های اسنایپر دوربین دار و شکار از راه دور را دارند  حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد.

Mini Zone : همانند مود کلاسیک است با این تفاوت که فقط در روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه – پنجشنبه برای بازی باز است ، معمولا بخش کوچکتری از نقشه بزرگ را بازی میکنید.

همچنین نسخه PC بازی PUBG نیز وجود دارد و میتوانید از فروشگاه Steam این بازی را به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار خرید کنید.