بازی DOOM عنوانی است که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی id Software ساخته شده است و مراحل نشر این بازی نیز بر عهده Bethesda بوده است. بازی DOOM از اولین بازی های سبک شوتر اول شخص بوده است که بعد از گذشت مدت ها نسخه ی جدید آن در سال ۲۰۱۶ برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر شده است.

در سری بازی دوم مهم ترین ویژگی گیم پلی آن بوده و داستان زیاد نقش مهمی ندارد ولی این به این معنا نیست که بازی اصلا داستان خوبی ندارد. داستان بازی از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی که نام هم از آن برده نمی شود باید به مریخ سفر کند تا جلوی موجودات شیطانی که از جهنم آمده اند را بگیرید. همانطور که گفته شد بازی داستان زیاد قدرتمندی ندارد ولی همین موضوع هم خوبه تا بتوان از گیم پلی بازی دوم لذت برد.

دانلود بازی DOOM برای کامیپوتر

شما در این بازی می توانید با سلاح های مختلف از جمله شاتگان ، با موجودات جهنمی مبارزه کنید. این بازی خشونت خیلی زیادی دارد و همین موضوع جذابیت بازی را برای کسانی که خشونت زیاد را دوست دارند بیشتر می کند. شما باید به هر طریقی که شده این موجودات را از بین ببرید و حتی نمی توانید در یک گوشه ی نقشه مدتی بایستید چرا که در هیچ کجای بازی ، دشمنانتان دست از سرتان بر نخواهند داشت.

همچنین گرافیک بازی به لطف استفاده از موتور گرافیکی Id Tech 6 به طور فوق العاده پیشرفت داشته است و بر روی تمامی دشمنان ، اسلحه ها ، مکان ها و… به دقت زیادی کار شده است.

در کل اگر به سری بازی بسیار محبوب و پر طرفدار DOOM علاقه مند هستید و از طرفی به بازی های شوتر اول شخص و بازی های خشن علاقه دارید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی DOOM را دانلود کرده و از تجربه کردن آن نهایت لذت را ببرید. نسخه fitgirl بازی برای شما قرار داده شده است. در آینده کرک بازی هم برای علاقه مندان به این بازی قرار خواهیم داد.