بازی آنلاین Sniper Elite V2

بازی آنلاین Sniper Elite V2 از دسته بازی های اکشن و جذابی است که در سال های اخیر توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این بازی فوق العاده ابتدا در سال ۲۰۱۲ توسط Rebellion ساخته شد و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن را امروز در ۲۷ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Sniper Elite V2 شما را در روز های سیاه پایان جنگ جهانی دوم در میان ویرانه های برلین قرار می دهد، مکانی که یک گلوله می تواند تاریخ را تغییر دهد و این شما هستید که به عنوان قهرمان این جنگ های بزرگ پا به میدان گذاشته اید و آماده نبرد هستید. اسلحه خود را آماده کنید و با تمام قدرت به نبرد بروید چرا که یک دنیا به قدرت شما امید دارد. بازی Sniper Elite V2 یک تجربه تک تیراندازی بسیار جذاب است. شما به عنوان کارل فیربرن، تک تیر انداز نخبه آمریکایی در این بازی ایفای نقش می کنید. مأموریت شما با چتر نجات در برلین در میان جایگاه نهایی آلمانی ها، جلوگیری از افتادن فناوی برنامه موشکی V2 نازی به دست ارتش سرخ محاصره کننده است. شما باید به دانشمندانی که مشتاق فرار به ایالات متحده هستند کمک کنید و کسانی را که به روس ها کمک میکنند بکشید. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Sniper Elite V2 یکی از پرطرفدارترین بازی ها با هزاران دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۵٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۸۸ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود بازی آنلاین Sniper Elite V2

در بازی آنلاین Sniper Elite V2 از سلاح های معتبر استفاده کنید، یاد بگیرید که چگونه اهداف خود را تعقیب کنید، موقعیت خود را تقویت کنید، شلیک کنید، از مهارت، صبر و حیله گری خود برای رسیدن به هدف مأموریت خود استفاده کنید. تمام توانایی های خود را به کار بگیرید و با چیدن یک تاکتیک بی نظیر در میان دوستان خود آماده نبردی خونین در جبهه های شرقی جنگ جهانی دوم شوید. گیم پلی مخفی کاری، کلیدی است که شما را به موفقیت می رساند زیرا شما خود را بین دو ارتش نا امید در یک مسابقه با زمان می یابید و باید تمام تلاش خود را برای به انجام رساندن مأموریت در اولین فرصت به کار بگیرید. بازی آنلاین Sniper Elite V2 دارای حالت Bullet Cam می باشد. حالتی بسیار خونین و وحشتناک تر از همیشه که لحظه مرگ شما و شخص مقابل را نشان می دهد. لحظه شلیک های ماهرانه با پرواز آهسته گلوله که به قلب انسان برخورد می کنند. گلوله هایی که به سمت اهداف به صورت گرافیکی در X-Ray نمایش داده می شوند که گلوله وارد بدن شخص می شود و حریف شما را از بین می برد. اعضای بدن حریف خرد می شوند، استخوان ها نابود می گردند و دندان ها می شکنند زیرا ضربه واقعی گلوله تک تیرانداز به این صورت نمایان می شود. بازی جذاب Sniper Elite V2 را نصب کنید، دوستان خود را دعوت کنید و لذت ببرید.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Sniper Elite V2

VERSION v2
  • بازی دارای شبیه سازی دقیق تک تیراندازی با بالستیک پیشرفته است
  • قابلیت گرانش باد، سرعت، نفوذ گلوله به هدف و ثبات هدف در بازی موجود است
  • واقع گرایانه ترین حالت های موجود در این بازی دیده می شود.
  • وجود X-Ray Kill Cam که لحظه مرگ حریف شما را نشان می دهد.

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.