بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI

بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI یک بازی استراتژی بی نظیر است که در چند سال گذشته توانسته طرفداران چشمگیری را به خود جذب کند. این بازی فوق العاده ابتدا در سال ۲۰۱۶ به عنوان محصول مشترک Firaxis Games, Aspyr (Mac), Aspyr (Linux) ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.0.12.9 را امروز در ۲۶ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI یک بازی استراتژی نوبتی است که در آن سعی می کنید یک امپراطوری بسازید تا در آزمون زمان مقاوت کنید. با ایجاد و هدایت تمدتی از عصر حجر تا عصر اطلاعات، فرمانروای جهان شوید. جنگ به راه بیندازید، دیپلماسی انجام دهید، فرهنگ خود را ارتقا دهید و در تلاش برای ساختن بزرگترین تمدتی که جهان تاکنون شناخته است با بازرگترین رهبران تاریخ رو به رو شوید. بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI راه های جدیدی برای تعامل با دنیای شما ارائه می کند. شهر ها اکنون به صورت فیزیکی در سراسر نقشه گسترش می یابند، تحقیقات فعال در فناوری و فرهنگی پتانسیل جدیدی را باز می کند و رهبران رقیب برنامه های خود را بر اساس ویژگی های تاریخی شان دنبال می کنند که شما برای یکی از پنج راه رقابت می کنید و آن چیزی نیست جز راهی برای رسیدن به پیروزی تا ثابت کنید از دیگر بازیکنان بهتر هستید. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۵۳٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۸۳ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI

امپراطوری های بزرگ و ارزشمند بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI

شگفتی های امپراطوری خود را ببینید که در سراسر نقشه مانند قبل پخش شده اند. هر شهر دارای چندین کاشی است، بنابراین شما می توانید شهر های خود را به صورت سفارشی بسازید تا از مزیت کامل زمین محلی استفاده کنید.

تحقیقات فعالی را در بازی Sid Meiers Civilization VI انجام دهید

تقویت کننده هایی را باز کنید که به پیشرفت تمدن شما در طول تاریخ سرعت می بخشد. برای پیشرفت سریعتر از واحد های خود برای کاوش کردن، جنگیدن و توسعه محیط خود و کشف فرهنگ های جدید استفاده کنید.

دیپلماسی پویا را در این بازی تجربه کنید

تعاملات با تمدن های دیگر در طول بازی تغییر می کند، از اولین تعاملات بدوی که در آن درگیری یک واقعیت زندگی است تا اتحاد و مذاکرات اواخر بازی که زندگی شما را تغییر خواهد داد. بازی ممکن است روزانه تنها چند ساعت از وقت شما را بگیرد ولی در داخل بازی سالها از زندگی شما سپری می شود و هر لحظه تجربه و دقت شما برای بازی و لشکر کشی به دیگر کشور ها بیشتر و بیشتر می شود.

صلح و پشتیبانی در Sid Meiers Civilization VI نمایان است

با گسترش طرح “یک واحد در هر کاشی’ واحد های پشتیبانی اکنون می توانند با واحد های دیگر مانند پشتیبانی ضد تانک با پیاده نظام یا یک جنگجو با مهاجران ترکیب شوند. تنها این ترکیب نیست بلکه شما می توانید ترکیبات بسیار زیادی را بسازید و مورد استفاده خود قرار دهید و واحد های مشابه را نیز می توان برای تشکیل واحد های قدرتمند سپاه ترکیب کرد.

بازی Sid Meiers Civilization VI جاییست برای همکاری با دوستان

علاوه بر حالت های چند نفره معمولی و لشکر کشی های ساده، در موقعیت های بسیار متنوعی با دوستان خود همکاری کنید تا با قدرت یکدیگر دشمن را نابود کنید و سرزمین او را به سلطه خود در آورید. شما حتی می توانید با دوستان خود به نبرد بپردازید و با یکدیگر رقابت کنید. همه این موارد به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در یک فصل می توانید آن ها را انجام دهید.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Sid Meiers Civilization VI

VERSION v1.0.12.9
  • واقعی بودن تمامی حالات بازی
  • نیازمند استراتژی بسیار قدرتمند و فکر شده
  • وجود حالت همکاری برای تنوع بیشتر در بازی
  • امکان ساخت یک کشور بزرگ در کمتر از چندروز
  • وجود سیستم های آموزشی دقیق برای بازیکنان تازه وارد

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.