بازی آنلاین Risk of Rain 2

بازی آنلاین Risk of Rain 2 از دسته بازی های جذاب و اکشن می باشد. این بازی فوق العاده برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ توسط Hopoo Games و PlayEveryWare ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.2.3.1 را امروز در ۱۹ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه به نکاتی درباره این بازی بی نظیر می پردازیم. در بازی Risk of Rain 2 بیش از ۱۰ مکان متنوع وجود دارد که هرکدام به دست افراد مختلفی ساخته شده اند در انتظار شما هستند و هریک از این مکان ها از هیولا های مرگبار و غول های بسیار عظیمی پر شده اند که با حیات و زندگانی شما مخالف هستند. به سوی قدرتمند ترین غول های بازی حرکت کنید و در مسیر خود با هیولا ها بجنگید و جان خود را نجات دهید یا به فرار کردن ادامه دهید و ببینید که تا چه اندازه می توانید زنده بمانید. در طول بازی قدرت شما و دشمنانتان افزایش می یابد، پس بهتر است سرعت عمل کافی را به کار بگیرید و هرچه زودتر هیولا ها را نابود کرده و به سوی اهداف بزرگتر حرکت کنید. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Risk of Rain 2 یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۳۲٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۶ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.

آیتم های جدید و قدرتمند در بازی آنلاین Risk Of Rain 2 را کشف کنید

بیش از ۱۱۰ آیتم متنوع و جداگانه در بازی آنلاین Risk Of Rain 2 وجود دارد که هرکدام به مسیر و مرحله شما حس تازه ای می بخشد و شما را در نبردی جدید و غیر منتظره قرار می دهد. می توانید آیتم ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا به قدرت جدیدی دست پیدا کنید، پس هرچه آیتم های بیشتری کشف کنید به قدرت بیشتری خواهید رسید. کشف این آیتم ها، نقشه و استراتژی های مختلفی را به شما آموزش خواهد داد که در نبرد هایتان بسیار کارآمد واقع می شود.
دانلود Risk Of Rain 2 آنلاین

راه های جدید و متفاوتی را در Risk Of Rain 2 باز کنید

خدمه ای شامل ۱۱ بازمانده قدرتمند را باز کنید که هرکدام دارای قدرت و مهارت های استثنائی خود هستند و در مراحل مختلف در بازی Risk Of Rain 2 به کمکتان می آیند. حواس خود را جمع کنید و اسرار مرموز اشیاء باستانی را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از آن ها توانایی های منحصر به فرد شخصیت خود را باز کنید. توانایی هایی مانند friendly fire, random survivor spawns, item selection و … که هرکدام در بخشی از نبرد های شما مفید واقع خواهند شد. تمامی آیتم ها، شخصیت ها و دشمنان شما هر لحظه در حال تغییر هستند، پس به یاد داشته باشید که هیچ یک از مراحل مثل قبل نخواهند بود.

می توانید بازی Risk Of Rain 2 را به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید

در بازی آنلاین Risk Of Rain 2 می توانید به تنهایی به نبرد های مختلف بروید یا در گروه های ۳ نفره تیم تشکیل دهید و غول های مرگبار را نابود کنید. با دوستان خود به ماجراجویی بروید و در چالش Prismatic Trials با دیگر بازیکنان رقابت کنید. بازی دارای شخصیت های بسیار متفاوتی شده است، مانند شخصیت های جدید Captain و MUL-T همچنین شخصیت های کلاسیک و قدیمی مانند Engineer و Huntress و Commando که تمامی آن ها از قدرت خارق العاده ای برخوردار هستند.

نکات مثبت و برتری های بازی آنلاین Risk Of Rain 2

VERSION v1.2.3.1
  • وجود حالت های مختلف و راه های زیاد در انجام بازی
  • وجود بیش از ۱۱۰ آیتم مختلف با قدرت های بی نظیر
  • اضافه شدن شخصیت های MUL-T و Capitan به بازی
  • قابلیت ساخت و کشف کردن مراحل جدید و استثنائی