بازی آنلاین Reign of Kings یک بازی اکشن اول شحص است که ترکیبی از بازی Rust و بازی Chivalry را ارائه می‌دهد. بدین گونه که در المان سبک بقا، ساخت و ساز ساختمان‌ها و کرفت کردن سلاح و زره مثل Rust عمل کرده و در مبارزات واقع گرایانه قرون وسطا خود از جنس دنیای Chivalry است.

بازی آنلاین Reign of Kings

جهان بازی Reign of Kings، جهانی از نوع سبک بقا در قرون وسطاست. برای زنده ماندن می‌توانید به شکار بروید، منابعی مثل چوب، سنگ، آهن و … استخراج کنید و با آنها زره و سلاح برای حود بسازید. کم کم یک انجمن راه بیاندازید و با انجمن‌ها و گروه‌های مقابل‌تان بجنگید تا در نهایت شاه شوید! رقابت بر سر تخت پادشاهی به شما این قدرت را می‌دهد که از تمام افرادی که در گروه شما یا بهتر است بگویم پادشاهی شما نیستند، مالیات بگیرید. کلا جهان بازی طوری ساخته شده که شما را به رقابت و جنگ بر سر قدرت وادار کند. به طور مثال منابع به طور برابری در نقشه پراکنده نشده‌ان. ممکن است اگر قصد به دست آوردن منبعی خاص را داشته باشید مجبور شوید با یک گروه از گیمرها مقیم منطقه خاص آن منبع، درگیر شوید. حتی می‌توانید این درگیری را بدون کشتن و صرفا با زنده گرفتن و مجبور کردن بازیکنان به تسلیم منابع خود، جنگ را تمام کنید. می‌توانید آنها را به اسارت هم بگیرید. هر بازیکن قدرت تصمیم گیری در مورد سرنوشت پادشاهی را دارد می‌تواند آن را پذیرفته و بر دیگران حکمرانی کند یا اینکه به طور کامل از مسئولیت پادشاهی چشم پوشی کرده و به عنوان یک مرد آزاد در زمین پرسه بزند.

بازی آنلاین Reign of Kings را می‌توانید به صورت آنلاین توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.