بازی آنلاین No Man’s Sky

بازی آنلاین No Man’s Sky از دسته بازی های علمی تخیلی است که طرفداران زیادی دارد. این بازی جذاب و منحصر به فرد برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط Hello Games ساخته شد و انتشار یافت. اکنون ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v3.89.20832.0 که روز قبل منتشر شده بود را امروز در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران برای شما دوستان قرار داده ایم، در ادامه متن به ادامه توضیحاتی درباره این بازی جذاب می پردازیم. بازی No Man’s Sky با الهام گرفتن از داستان های علمی تخیلی مورد علاقه کاربران اینترنت، کهکشانی بی انتها را برای ما قرار داده است. این کهکشان دارای شکل های متفاوت حیات و سیاراتی بسیار زیباست اما در کنار این زیبایی، هیولا ها و موجودات فضایی مرگباری وجود دارند که در هنگام مواجه شدن با آنان باید مراقب باشید. به عنوان یک نکته قابل اهمیت درباره بازی آنلاین No Man’s Sky می توان به میزان علاقه طرفداران این بازی اشاره کرد. این بازی جذاب یکی از بازی های پر طرفدار است که هزاران دانلود داشته و با بیش از ۱۷۹٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته است نظر مثبت %۷۳ آنان را جلب کرده و امتیاز قابل تحسین (Mostly Positive) را دریافت کند.

توضیحات کاربردی بازی آنلاین No Man’s Sky

در بازی آنلاین No Man’s Sky هر ستاره نشانگر وجود یک خورشید و نور آن در دوردست ها می باشد، در کنار سیارات زیبایی که در آن حیات و زندگی جریان دارد که شما به هریک از آنان می توانید سفر کنید. در اعماق فضا شناور شوید، بدون وجود محدودیت برای خود پرواز کنید. در این جهان بی نهایت که نظیر آن وجود ندارد، شما موجودات و سیاراتی را ملاقات خواهید کرد که تابحال هیچ بازیکنی آن ها را ندیده است و شاید نخواهد دید. می توانید از تمامی حالت های مختلف استفاده کنید. به عنوان فرمانده دستور صادر کنید، به عنوان پیشاهنگ راه را به دیگران نشان دهید. همچنین می توانید از قابلیت های آپدیت جدید یعنی Atlas Rises, NEXT, The Abyss, Visions هم استفاده کنید. همه موارد که گفته شد برای شما طراحی شده تا آماده یک سفر حماسی به مرکز یک جهان مشترک شوید، جهانی که به شما اجازه می دهد به تنهایی یا با دوستان خود در تاریک ترین نقاط آن کاوش کنید، تجارت کنید و با دشمنان خود بجنگید.
دانلود No Man's Sky

بار خود را در بازی No Man’s Sky ببندید و آماده سفر شوید

در مرکز کهکشان بی پایان بازی آنلاین No Man’s Sky یک پالس بسیار قوی و مقاومت ناپذیر وجود دارد که شما را به سمت و سوی خود می کشاند تا ماهیت واقعی و اصلیت این کهکشان و سیارات را درک کنید. در بین سفر هایتان ممکن است با موجودات مرگبار و یا حتی راهزن های فضایی مواجه شوید و به یاد داشته باشید که مرگ هزینه هایی دارد که به سادگی پرداخت نمی شوند و پیروزی نیز نیاز به یک نقشه مناسب و انتخاب های شما دارد که چگونه کشتی، سلاح و لباس های خود را ارتقا دهید.

سرنوشت خود را در این بازی جذاب پیدا کنید

نحوه سفر شما در بازی آنلاین No Man’s Sky به خواست شما بستگی دارد. آیا شما یک شکارچی و جایزه بگیر قدرتمند خواهید بود که با شکار کردن افراد ضعیف تر و دریافت پول آن ها مسیر خود را پیش می برد یا قهرمانی که جلوی راهزن ها می ایستد و از مردم دفاع می کند؟ قدرت در اختیار شماست و می توانید از آن برای ارتقا سلاح و سرعت سفینه خود استفاده کنید. شما می توانید نقش یک تاجر را در بازی بر عهده بگیرید و منابع و گنج های عظیم را در مناطق دوردست و فراموش شده کهکشان پیدا کنید و با بالاترین قیمت از آن ها سود ببرید. بر روی محموله های تجاری سرمایه گذاری کنید و سود بزرگی را دریافت کنید. البته شما می توانید نقش یک کاوشگر و محقق ویژه را نیز بر عهده بگیرید و فراتر از عمق کهکشان ها سفر کنید و مناطقی را بیابید که تا کنون هیچ فضانوردی به آن پای ننهاده است. سفینه خود را برای ایجاد سرعت بیشتر در سفر هایتان ارتقا دهید، و لباس های خود را آماده کنید تا در مناطق سمی و زهر آلود زنده بمانید.

نکات مثبت و برتری های بازی آنلاین No Man's Sky

VERSION v3.89.20832.0
  • بزرگی و آزاد بودن فضا و دنیای بازی
  • محیطی لذت بخش با گرافیک بی نظیر
  • وجود حالت های مختلف با توانایی های متنوع
  • وجود چندین شخصیت جداگانه با شغل های جدید
  • مراحل و قسمت های مختلف داستانی و سفر به نقاط جدید