بازی آنلاین Just Die Already بیشتر از اینکه مخاطب جوان داشته باشد، مخاطب‌های پیرمرد و پیرزن دارد، مخصوصا آنهایی که از این دنیا و وضعیت فعلی‌شان در آن اصلا راضی نیستند. بهتر بگویم، از آن متنفرند و می‌خواهند با آزار و اذیت بقیه (مخصوصا جوان‌ترها) انتقام بگیرند. در این انتقام گیری نیز از هیچ خشونتی دریغ نمی‌کنند! البته بازی فضای کاملا فان و بامزه دارد و خشونت آن نیز فانتزی است.

بازی آنلاین Just Die Already

در بازی آنلاین Just Die Already، شما نقش یک بازنشسته پیر غرغرو را ایفا می‌کنید که پایش لب گور است و دیگر نه تنها هیچ کار مفیدی انجام نمی‌دهید، بلکه دردسرساز و خرابکار هم هستید. همه اینها باعث می‌شود که از خانه سالمندان بیرون انداخته شوید. البته شما تنها کسی نیستید که دچار همچنین مشکلی شدید. خب حالا که دیگر کسی وجود ندارد از شما مواظبت کند، خودتان باید دست به کار شوید. همه از شما انتظار دارند که دیگر بمیرید؛ خب چه فرصتی بهتر از الان که بیشتر از هر وقتی زندگی کنید. منظورم این است که هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. هر کاری! مثلا سوار یک منجلیق شده و با آن بر سر یک آدم دیگر فرود بیاید!! اموال بقیه را آتش بزنید یا آنها را بدزید، اسلحه بکشید و آسایش عمومی را کاملا از بین ببرید! به سیم‌های برق دست بزنید یا با استخوان‌های شکننده خود از پله‌ها سقوط کرده تا تک تک شان را بشکنید! کلا هر کار خطرناکی که دوست دارید را انجام دهید. هرچه قدر کارهای خطرناک‌تر و چالش برانگیزتر انجام دهید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. به هرحال شما که قرار است بمیرید، حداقل شاید بد نباشد که این مرگ کمی هیجان انگیز باشد! البته همه این حرف‌ها و کارها مخصوص این بازی است، مبادا آن را در خانه و دنیای واقعی امتحان کنید!

بازی Just Die Already را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین به همراه دوستان خود توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.