بازی آنلاین It Takes Two

بازی آنلاین It Takes Two از دسته بازی های هیجان انگیز و منحصر به فردی است که طرفداران چشمگیری را به خود جذب کردی است. این بازی بی نظر و فوق العاده جذاب ابتدا در سال ۲۰۲۱ توسط Hazelight Studios ساخته شد و بوسیله Electronic Arts انتشار یافت و و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.0.0.2 را امروز در ۲۴ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین It Takes Two شما را در مسیر خطرناک ترین و دیوانه وار ترین سفر تاریخ زندگی قرار می دهد. یک پلتفرم متفاوت از بازی های اکشن و آنلاین که حتما نیاز به همکاری دو نفره دارد تا بازی به خوبی و در حالت کامل خود ادامه پیدا کند. یکی از دوستان خود را انتخاب کنید و او را به بازی دعوت کنید تا با همکاری یکدیگر بازی جذاب It Takes Two را به انجام برسانید. دوست شما می تواند از طریق Friend’s Pass به صورت رایگان وارد شود و با شما به بازی کردن بپردازد. در طیف وسیعی از چالش ها و مسابقات هیجان انگیز شرکت کنید و با یکدیگر مشکلات را حل کنید تا دنیا تبدیل به مکان بهتری برای زندگی شود. این بازی جذاب و فوق العاده را به عنوان یک زوج ناگسستنی و با مهارت به نام Cody و May بازی کنید. دو انسان که بوسیله یک طلسم مرموز و جادویی تبدیل به عروسک شده اند و حال باید راه خود را طی کنند تا راه حلی برای بازگشت دوباره به سرزمین انسان ها پیدا کنند. شما دو نفر در دنیایی خارق العاده به دام افتاده اید. موجودات مرموزی نیز وجود دارند که در گوشه و کناره های نقشه پنهان شده اند و خود برای شما یک چالش محسوب می شوند.  لازم به ذکر است که بازی آنلاین It Takes Two یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۷۴٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۶ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت  امتیاز قابل تحسین (Overwhelmingly Positive) شده است.
دانلود بازی آنلاین It Takes Two کرک آنلاین کامپیوتردر هر مرحله از بازی آنلاین It Takes Two توانایی های جدیدی کشف خواهید کرد پس تلاش کنید به توانایی های جدید و منحصر به فرد هر شخصیت تسلط بیابید تا در مواجه شدن با مشکلات و چالش های غیر قابل پیشبینی بتوانید بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. به یکدیگر در عبور از موانع و چالش های مختلف و لحظاتی پر از خنده و شادی کمک کنید. چالش هایی همچون بر عهده گرفتن DJ یک کلاب شبانه و یا سورتمه سواری بر روی قله برفی کوه، لگد کردن دم سنجاب های پشمالو و … که همگی برای ایجاد یک فضای خنده دار و خاطره انگیز طراحی شده اند. بازی آنلاین It Takes Two دارای فهرست های بسیار کاربردی می باشد که شما در طول بازی به آن ها نیاز خواهید داشت. گاهی برخی بازیکنان با کلید های تنظیم شده توسط خود بازی راحت نیستند و به همین سبب تنظیمات بازی بطوری طراحی شده که شما می توانید ریز ترین جزئیات را تغییر دهید. حالت همکاری و (Co-Op) بازی به گونه ای طراحی شده که شما حتما باید با یک دوست به انجام بازی بپردازید و تنها نباشید حتی اگر آن شخص یک بازیکن رندوم از هر سوی دنیا باشد. این بازی جذاب را نصب کنید، دوستان خود را دعوت کنید و چالش های جذاب و خنده دار بازی آنلاین It Takes Two را با یکدیگر به انجام برسانید.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین It Takes Two

VERSION 1.0.0.2
  • داستانی منحصر به فرد
  • وجود صحنه های خنده دار و شادی آور
  • حالت همکاری بسیار قوی و کارآمد
  • گرافیک انیمیشنی و جالب
  • وجود حالت Friend’s Pass برای دعوت دوستان

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند و قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.