بازی آنلاین Human Fall Flat

بازی آنلاین Human Fall Flat تداعی کننده جنگ های گروهی و هیجان انگیز است. این بازی بی نظیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان محصول مشترک استدیو های No Brakes Games, Codeglue ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1080242 را امروز در ۲۳ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی Human Fall Flat یک بازی اکشن و هیجان انگیز است که شما را به بیابان های Red Rock می برد، مکانی که هیچ رحمی در آن وجود ندارد و پر شده از چالش ها و معما های متفاوت و عجیب که زندگی و مرگ شما به آن ها بستگی دارد. می توانید با استفاده از اسلحه های متفاوت برای کشتن یا حتی پیدا کردن مکان دوستان خود بازی را ادامه دهید. به یاد داشته باشید که شما می توانید تمام دوستان خود را به این بازی جذاب بیاورید تا در کنار شما از تمامی اسرار مرگبار بازی آنلاین Human Fall Flat مطلع شوند. ۷ تن از دوستان بسیار ارزشمند شما که پا به پای شما تا سرحد مرگ می آیند. لازم به ذکر است که بازی Human Fall Flat یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۲۴٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۴ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت  امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود بازی آنلاین Human Fall Flat

محیط متفاوت و منحصر به فرد بازی آنلاین Human Fall Flat

بازی آنلاین Human Fall Flat دارای یک پلتفرم خنده دار و محیطی جذاب، سبک دل و لذت بخش است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بازی Human Fall Flat همچنین دارای ۲۰ سطح مختلف است که شما می توانید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا سریعتر از دوستان و آشنایان خود به پایان آن ها برسید. هر سطح و قسمت از بازی Human Fall Flat محیط جدیدی را برای جنگیدن فراهم می کند، از عمارت ها، قلعه ها، خانه های قدیمی و ویرانه، ماجراجویی های متفاوت گرفته تا کوه های سرد و برفی و البته مناظر دل انگیز طبیعت و کارخانه های متروکه صنعتی که همه برای شما فراهم شده تا در نبردی هیجان انگیز شرکت کنید و لذت ببرید. بازی Human Fall Flat مسیر های بسیار متفاوتی را در مکان های مختلف برای شما طراحی کرده است تا هرگز احساس یکنواخت بودن بازی به شما دست ندهد و همیشه تنوع و حس تغییر در این بازی فوق العاده جریان داشته باشد. بازی آنلاین Human Fall Flat دارای پازل ها و معما های متفاوتی است که نبوغ و مهارت بازیکنان را محک می زند و کسانی که قادر به رد کردن مراحل و حل معما ها باشند پاداش دریافت می کنند.

حالت های متفاوت و قابلیت همکاری در بازی آنلاین Human Fall Flat

در بازی آنلاین Human Fall Flat همیشه به شخصی نیاز خواهید داشت که شما را در کارهایتان یاری کند، در برداشتن تخت سنگی که روی کوه افتاده یا رفتن به نبرد با تمام قدرت تا زمانی که دشمنانتان بطور کامل نابود شوند. یک همکار و شریک همیشه در اجرای بازی Human Fall Flat نیاز است. نگران نباشید چرا که بازی  Human Fall Flat قابلیت چند نفره بودن و (Co-Op) را دارد که به شما اجازه بازی کردن همزمان با ۸ هم گروهی را به شما می دهد. دوستان خود را به بازی دعوت کنید و در گروه های متفاوت و ۸ نفره به نبرد های هیجان انگیز و جذاب بروید. به یاد داشته باشید هنگامی که در گروه قرار دارید با هم گروهی های خود نهایت همکاری را به عمل آورید و به تنهایی پیشروی نکنید.

فهرست های متنوع و قابلیت ارتقا در بازی 

بعد از به اتمام رساندن هر مرحله و نبرد در بازی آنلاین Human Fall Flat شما پاداش و تجربه دریافت می کنید که در ادامه راهتان حتما به کار شما خواهد آمد. بطور مثال شما می توانید چهره، مدل مو، ریش، سیبیل، چشم ها و صورت خود را تغییر دهید. برای شخصیت خود لباس های جدید تهیه کنید و با وسایل جدید به نبرد بروید تا تمامی دشمنان و حتی دوستان شما انگشت به دهان بمانند. لباس های متفاوتی همچون معدنچی، سرآشپر، چترباز، فضانورد، نینجا و … را برای خود خریداری کنید، بهترین استایل بازی با ترکیب رنگی متفاوت را برای خود انتخاب کنید به انجام بازی بپردازید.

نکات مثبت و مزایای بازی آنلاین Human Fall Flat

VERSION v1080242
  • امکان ساخت محتوای متفاوت و اشتراک گذاری آن با تمام بازیکنان در سراسر دنیا
  • وجود حالت همکاری و محافظت گروهی
  • امکان ارتقا و تغییر چهره، لباس و رنگ کاراکتر
  • وجود بیش از ۲۰ زمین بازی متنوع
  • محیط جذاب و هیجان انگیز