دیگر کمتر کسی در بین کسانی که بازی های ریسینگ را دوست دارند پیدا می شود که نام بازی محبوب DiRT را نشنیده باشد. بازی DiRT 3 در سال ۲۰۱۱ توسط استودیوی Codemasters برای رایانه های شخصی عرضه شده است.

بازی آنلاین Drift 3 نسبت به دو نسخه ی قبلی خود به طور چشم گیری پیشرفت داشته است. بازی از لحاظ داستانی ، داستان خاصی ندارد و فقط شما برای پیش بردن خط داستانی بازی باید سعی کنید تا در مسابقات جزء سه نفر برتر باشید تا بتوانید به مسابقات بعدی راه پیدا کنید. همچنین با بردن این مسابقات می توانید ماشین های بیشتری را باز کنید و همینطور می توانید اسپانسر برای خود پیدا کنید تا بتواند تجهیزات بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی آنلاین DiRT 3

شاید یکی از دلایل مهمی که این بازی را به این حد از محبوبیت رسانده است بسیار واقع گرایانه بودن آن است. شما کاملا در بازی می توانید حس رانندگی و حضور در پیست را احساس کنید.

اما نقطه قوت بازی گرافیک فوق العاده اش است. این بازی با اینکه مدتی از تاریخ عرضه اش می گذرد همچنان یه گرافیک عالی دارد. شما با تجربه کردن بازی متوجه این می شوید که برای روی گرافیک تک تک ماشین ها ، پیست ها و جزئیات بسیار ریز بازی نیز کار شده است. یکی از مهم ترین بخش ها در بازی هایی که در سبک رانندگی هستند صدا گذاری بازی ها است که واقعا بازی DiRT 3 در این زمینه نیز بی نقص کار کرده است. برای تک تک لحظات بازی صدایی مجزا و بسیار دقیق تعیین شده است ، این موضوع را با تجربه کردن بازی به طور واضح می توانید احساس کنید.

بازی DiRT 3 برای کسانی که عاشق بازی های رانندگی هستند و به خصوص به سبک ریسینگ نیز علاقه دارند بسیار مناسب است و می تواند مدت ها آن را سرگرم کند.