بازی آنلاین DEVOUR

بازی آنلاین DEVOUR از دسته بازی های ترسناک و دلهره آور است. این بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب ابتدا در سال ۲۰۲۱ توسط Straight Back Games ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v3.0.19 را امروز در ۲۰ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به ارائه توضیحاتی درباره این بازی بی نظیر می پردازیم. بازی آنلاین DEVOUR که در قالب ترس و وحشت طراحی شده است به صورت همکاری (CoOp) و تعداد ۱-۴ بازیکن اجرا می شود و هدف اصلی بازی، زنده ماندن است. تلاش کنید از دست روح های ترسناکی که از جهنم به زمین بازگشته اند فرار کنید و جان خود را نجات دهید یا با آنان مبارزه کنید و دوباره آن ها را به جهنم بازگردانید ولی به یاد داشته باشید که این کار ساده ای نیست و باید با دوستانتان همکاری کنید. فرار کنید، جیغ بزنید، پنهان شوید، فقط گرفتار ارواح خبیث نشوید زیرا آن ها شما را با خود به اعماق جهنم می برند. جهت اطلاع بیشتر بهتر است بدانید که بازی آنلاین DEVOUR یکی از پرطرفدارترین بازی ها با هزاران دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۳۱٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۲ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.
بازی آنلاین DEVOUR

حالت همکاری ۴-۱ در بازی آنلاین DEVOUR

کنترل حداکثر ۴ عضو از فرقه های مختلف را در بازی آنلاین DEVOUR بر عهده بگیرید. در این تجربه بی همتا و فوق العاده ترسناک و هیجان انگیز خود سخت بکوشید تا ارواح خبیث را از دنیا بیرون کنید و به جهنم بازگردانید و تلاش کنید که هرگز خود گرفتار این ارواح نشوید. در صورت نیاز با یکدیگر کار کنید و همکاری را پیش بگیرید و فرقه های تسخیر شده را متوقف کنید تا شما را با خود به جهنم نبرند. بازی DEVOUR دارای حالت انفرادی نیز می باشد ولی بهتر است در صورتی این حالت را اجرا کنید که اعصابی از جنس فولاد داشته باشید زیرا ترس و وحشت فراوانی در انتظار شما خواهد بود و به تنهایی تحمل کردن آن بسیار دشوار و طاقت فرسا می باشد. به یاد داشته باشید که هیچ یک از مراحل و نقشه های بازی آنلاین DEVOUR مثل یکدیگر نیستند و هرکدام دارای حالت ها و افراد متفاوتی هستند. پس تیم خود را جمع کنید و برای کارهای خود برنامه ریزی کنید. شما به یک تیم با تمرکز بسیار بالا و قدرت بی نظیر نیاز دارید تا بیش از یک ساعت برای هدف خود تلاش کنند و پیروزی را برای تیم به ارمغان آورند.

آیا می توانید شیاطین بازی آنلاین DEVOUR را با یکدیگر به جهنم تبعید کنید؟

تمامی نقشه های بازی آنلاین DEVOUR نه تنها وحشت و ترس بی همتایی از بز شیطانی یعنی عزازیل به ارمغان می آورد بلکه دارای محیط هایی کاملا جدید برای کاوش کردن و انجام تحقیقات، منابع و وسایل جدید برای جمع آوری، دوستانی برای همکاری و چندین مراسم ممنوعه برای اجرا کردن است. تمامی کسانی که تسخیر شده اند را نجات دهید. هدف اصلی شما در بازی DEVOUR شکستن سلطه عزازیل بر فرقه های مذهبی است. در هر نقشه و مرحله شما در مسابقه ای به شدت قابل اهمیت، سرسختانه در حال رقابت با زمان هستید زیرا اگر دیر بجنبید تمامی زحمات شما از بین خواهد رفت و نیروی شیطانی بر انسان ها پیروز خواهد شد. اشیاء کلیدی الهی را بیابید و از آن ها علیه شیاطین استفاده کنید. برخی از فرقه ها و مردم ممکن است به خواست خودشان در اسارت شیطان به سر ببرند ولی شما باید تمام تلاش خود را برای نجات آنان به کار بگیرید و آن ها را از بند شیطان رها کنید.

نکات مثبت و قابل اهمیت بازی آنلاین DEVOUR

VERSION v3.0.19
  • وجود حالت همکاری بی نظیر
  • مراحل بسیار متفاوت با مأموریت های متنوع
  • ایجاد ترس و وحشت بسیار زیاد برای بازیکنان
  • اضافه شدن شیطان عزازیل و مراسم های ممنوعه به بازی