بازی آنلاین Deep Rock Galactic

بازی آنلاین Deep Rock Galactic یک بازی ویدئویی چند نفره در حالت اول شخص است. این بازی خارق العاده اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط Ghost Ship Games ساخته شد که اکنون ما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی Build 03052022 که روز قبل منتشر شده بود را امروز در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه متن به ارائه توضیحاتی درباره متن می پردازیم. بازی Deep Rock Galactic یک بازی چند نفره و در قالب همکاری است. این بازی در حالت اول شخص طراحی شده است. بازی شامل کوتوله های فضایی بسیار قدرتمند، محیط های تخریب پذیر و غارهایی بی پایان است که از موجودات فضایی پر شده است. لازم به ذکر است Deep Rock Galactic یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۰۵٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۷ کاربران این بازی را به خود جلب کرده و بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) را دریافت کند.

بازی آنلاین Deep Rock Galactic دارای حالت همکاری ۱-۴ بازیکن (Co-Op) می باشد

در بازی آنلاین Deep Rock Galactic به عنوان یک تیم برای حفاری و کاوش وارد غار هایی بی پایان شوید و راه خود را با جنگیدن و نابود کردن دسته هایی انبوه از موجودات فضایی باز کنید و به منابع بسیار ارزشمند غار ها دست پیدا کنید. چنانچه می خواهید از خطرناک ترین غار های کهکشان جان سالم به در ببرید، باید با دوستان خود همکاری کنید و پشت به پشت تا انتهای غار های ترسناک این بازی بروید.

۴ توانایی منحصر به فرد در بازی Deep Rock Galactic

در میان توانایی ها جستجو کنید و توانایی مناسب برای کار خود را انتخاب کنید. با انتخاب توانایی های مختلف می توانید دشمنان را به عنوان جنگجو به توپ ببندید یا به عنوان پیشاهنگ و فرمانده مسیر درست را انتخاب کنید. سنگ های جامد را به عنوان کارکشته ترین حفار دنیا بجوید و جلو بروید یا به عنوان مهندسی حرفه ای با سازه های دفاعی و برجک های نظامی از تیم خود محافظت کنید.
دانلود Deep Rock Galactic

محیط هایی به شدت تخریب پذیر در بازی جذاب Deep Rock Galactic وجود دارد

همه چیز را در مسیر خود نابود کنید و با تیم خود پیشروی کنید تا به هدف خود برسید. هیچ مسیر مشخص شده ای در بازی Deep Rock Galactic وجود ندارد که با برنامه ریزی قبلی به هدف خود برسید. با دریل های غول آسا مستقیم به سوی هدف خود بروید و همه چیز را نابود کنید. جلو بروید یا یک شبکه پیچیده از راه های مرموز برای خود بسازید تا کارتان آسان شود اما به یاد داشته باشید که حتما با احتیاط حرکت کنید زیرا شما نمیخواهید ناگهان با یک گروه از موجودات فضایی مرگبار رو به رو شوید.

شبکه های موجود و لایه ای در غارهای بازی آنلاین Deep Rock Galactic که به شما کمک می کند

شبکه ای بزرگ و متفاوت از غارها که به صورت رویه ای تولید می شوند را کاوش کنید و با تیم خود در بازی آنلاین Deep Rock Galactic پیشروی کنید. همیشه موارد جدیدی برای کشف کردن خواهید یافت و مراحل شبیه به یکدیگر نیستند. هر لایه پر از منابع و گنج های با ارزش و البته موجودات مرگبار فضایی هستند. با آمادگی کامل برای جذب غنائم وارد شوید و راه خود را به سوی پیروزی طی کنید.

نکات مثبت و مزایای بازی آنلاین Deep Rock Galactic

VERSION Build 03052022
  • چند نفره بودن بازی در کنار هیجانی بی پایان
  • وجود حالت همکاری و حالت اول شخص
  • وجود توانایی های مختلف و متنوع
  • قابل استفاده بودن تمام محیط برای تخریب و بازی کردن
  • کارامد بودن هر توانایی و هر شخصیت در تیم
  • وجود سبک های متفاوت در بازی