بازی آنلاین Crusader Kings III

بازی آنلاین Crusader Kings III یک بازی استراتژیک بسیار جذاب است که در سال گذشته توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کنید. این بازی بی نظیر ابتدا در سال ۲۰۲۰ توسط Paradox Development Studio ساخته شد و بوسیله Paradox Interactive انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v1.5.0.1 را امروز در ۲۷ اردیهشت ۱۴۰۱ بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Crusader Kings III شما را در یک پادشاهی عظیم قرار می دهد. میراث شما در انتظارتان است. قصر بزرگ و با ابهت خود را انتخاب کنید و سلسله خود را در حماسه ای در قرون وسطی که چندین نسل را در بر می گیرد با تمام قدرت به سوی پیشرفت بیشتر هدایت کنید. جنگ تنها یکی از ابزار های متعدد برای ایجاد سلطنت شماست زیرا استراتژی واقعی به مهارت دیپلماتیک متخصص، تسلط بر قلمرو شما و حیله گری واقعی نیاز دارد. بازی آنلاین Crusader Kings III مجموعه محبوب ساخته شده توسط Paradox Development Studio را ادامه می دهد که شامل پیوند تحسین برانگیز استراتژی بزرگی می شود که بازیکنان را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار داده است. استراتژی همه جانبه و نقش آفرینی بسیار عمیق و دراماتیک قرون وسطایی در انتظار شماست. بهتر است بدانید که بازی آنلاین Crusader Kings III یا همان جنگ های صلیبی ۳ یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۴۹٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۳ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود بازی آنلاین Crusader Kings IIIفرماندهی خانه و نیرو های خود را در بازی آنلاین Crusader Kings III بر عهده بگیرید و سلسله خود را در قرون وسطی که به طور دقیق آماده کرده اید گسترش دهید. در سال ۸۶۷ یا ۱۰۶۶ در جنگ های صلیبی زندگی خود را شروع کنید تفاوتی ندارد، انتخاب با شما خواهد بود. ادعای زمین و نیرو کنید تا قلمرویی که شایسته خون سلطنتی شما است را برای خود تضمین کنید. مرگ شما فقط یک پاورقی است زیرا نسب شما با وارثان قدرتمند بازی ادامه می یابد چه برنامه ریزی شده باشد چه خیر، در هر صورت شما باز خواهید گشت. بازی Crusader Kings III یک دنیای شبیه سازی شده را در اختیار شما قرار می دهد تا آزادانه در آن ماجراجویی خود را آغاز کنید و عناوین مختلف آن را کشف کنید که مملو از دهقانان و شوالیه ها، درباریان، جاسوسان و سلاح های قدرتمند و روابط عاشقانه پنهانی است. گروه گسترده از شخصیت های تاریخی را می توان به عنوان زوج یکدیگر قرار داد یا حتی به عنوان خیانت در نظر گرفت، اعدام کرد یا به طور ظریفی تحت تأثیر قرار داد. شما تمام افراد و شخصیت های دنیای جنگ های صلیبی و قصر خود را کنترل می کنید. نقشه قرون وسطایی وسیعی را کاوش کنید که از سرزمین های نوردیک برفی گرفته تا شاخ آفریقا و جزایر بریتانیا در غرب تا ثروت های عجیب و غریب برمه در شرق کشیده شده است. هزاران شهرستان، دوک های قدرتمند، پادشاهی و امپراطوری منحصر به فرد را در بازی آنلاین Crusader Kings III تصرف کنید و به سلطه خود در آورید.

بازی آنلاین Crusader Kings III یک زندگی است!

هر شخصیت بازی Crusader Kings III بزرگتر از یک زندگی است، با ویژگی ها و انتخاب های سبک زندگی که اعمال و نقشه های آن ها را تعیین می کند. وقتی با مشت آهنین و ارتش قدرتمند خود حکومت می کنید، ترس و وحشت را میان مردم خود برانگیزید و یا با اعمال بزرگوارانه خود به رعیت های خود الهام ببخشید. ژنتیک می تواند به فرزندان شما منتقل شود، می تواند هدیه نبوغ باشد یا حماقتی فلج کننده که باعث نابودی آن ها در جنگ های صلیبی می شود. وارث خود را با سرپرستان مناسب تنها بگذارید و به سلطنت خود ادامه دهید. درحالی که وارث شما مسائل کشور را می آموزد و بزرگ می شود شما میراثی بزرگ برای او باقی بگذارید تا بعد از شما بتواند به خوبی کشور را اداره کند. تمامی قسمت ها و وسایل خود را تغییر و ارتقا دهید. از قصر و خانه عظیم خود گرفته تا ظاهر شخصی تان و حتی صفاتی که دارید. کشوری را در بازی آنلاین Crusader Kings III بسازید که شایسته همه فضیلت ها و خوبی های شما باشد.

استراتژی واقعی در بازی آنلاین Crusader Kings III مشاهده می شود.

بر قلمروی دائما در حال تکامل خود واقع در بازی آنلاین Crusader Kings III حکومت کنید و به هرکس که مناسب می دانید القاب مختلف اهدا کنید. می توانید با اینکه تاج و تخت خود را دارید، به سوی دیگر کشور ها بروید و مقام و تاج و تخت آن ها را نیز غصب کنید و لذت ببرید. مراقب رقبا و حتی دوستان خود باشید چرا که هر لحظه ممکن است از پشت به شما خنجر بزنند و تمام زحمات شما در یک لحظه نابود کنند. هر کسی در بازی آنلاین Crusader Kings III می تواند یک جاسوس ماهر باشد، از یک رعیت فرومایه گرفته تا زنانی که در حرمسرای شما قرار دارند. آماده هر نبرد و سختی باشید تا همیشه در جنگ های صلیبی یک قدم از دیگران جلو باشید. خون جاری خواهد شد و پادشاهان سقوط خواهند کرد. واحد های عظیم و قدرتمند خود را به همراه شوالیه های افسانه ای خود جمع آوری کرده و به سوی نبرد لشکری کشی کنید. تاکتیک ها و ارتش های میدان جنگ خود را مدیریت کنید. به زمین های نزدیک قلمرو دشمن برای غذا و آب حمله کنید و یکایک روستا هارا غارت کنید. همچنین می توانید مزدوران و جادوگران را برای انجام دستورات خود موقتا استخدام کنید تا در نبرد خونین Crusader Kings III پیروز شوید.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین Crusader Kings III

VERSION v1.5.0.1
  • حالت داستانی فوق العاده
  • قابلیت ادامه دادن بازی پس از مرگ با شخصیتی جدید
  • موروثی بودن بازی و در نتیجه واقعی بودن آن
  • اضافه شدن سرباز ها و شوالیه های جدید
  • نقشه هایی بسیار گسترده با آزادی کامل
  • تمامی وسایل، شخصیت ها، عمارت ها و احساسات در بازی متغیر هستند.

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.