بازی آنلاین Bloons TD 6

بازی آنلاین Bloons TD 6 یک بازی جذاب و کارتونی است. این بازی بی نظیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط Ninja Kiwi ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ یعنی نسخه v31.1.5282 که روز قبل منتشر شده بود را امروز در ۲۰ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم که در ادامه به نکاتی درباره این بازی می پردازیم. بازی آنلاین Bloons TD 6 تداعی کننده جنگ خونینی است میان چندین جبهه مختلف که وسیله و سلاح اصلی آنان بالن است. دفاع کامل و قدرتمند خود را از برج میمون بسازید. با پول و غنائمی که در جنگ جمع آوری کرده اید قهرمانان جدیدی را باز کنید و قدرت های بی نظیر آنان را یکی پس از دیگری استفاده کنید و بعد از رسیدن به قدرت کامل، تمامی بالن های حریف را نابود کنید. به میلیون ها بازیکن دیگر بپیوندید که همگی در دنیای استراتژیک و بزرگ بازی Bloons TD 6 در حال نبرد هستند. به عنوان یکی از نکات مهمی که باید بدانید می توان به این موضوع اشاره کرد که بازی آنلاین Bloons TD 6 یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۶۰٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۷ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.

آپدیت های بزرگ و متفاوت بازی آنلاین Bloons TD 6

بازی آنلاین Bloons TD 6 دارای حالت همکاری (Co-Op) است که میتوانید در سرور های خصوصی و عمومی تیم های ۳ نفره تشکیل دهید و به نبرد بپردازید. رویداد های بالن های غول آسا را فراموش نکنید، زیرا برای قدرتمند ترین بازیکنان هم ترس را به ارمغان می آورد. همچنین این بازی دارای مد Odysseys است که در آن شما می توانید در ۳ تا ۵ مپ مختلف که هرکدام از روی میزان جوایز و قوانین خود تعیین شده به صورت متوالی به نبرد بپردازید. فروشگاه غنائم را فراموش نکنید، جوایز مختلف را بدست آورید تا با استفاده از آنان بتوانید میمون ها، بالن، انیمیشن ها و موسیقی های خود را ارتقا دهید.
Bloons TD 6

برج های حماسی میمون و قهرمانان قدرتمند

۲۲ برج میمون متنوع در بازی Bloons TD 6 جود دارد که هرکدام دارای ۳ راه مختلف برای ارتقا است و هر راه توانایی های مختلفی را برای شما باز می کند. پاراگون های خود را ارتقا دهید تا در مقابل بالن های غول آسا مقاومت بیشتری از خود نشان دهید و بتوانید پیروز میدان شوید. به یاد داشته باشید که بازی Bloons TD 6 دارای ۱۳ قهرمان بسیار قدرتمند می باشد که دارای ۲۰ امضا، لباس و صدا های مختلف می باشند.

ابهت و هیبت عظیم بازی Bloons TD 6

از نکات دیگری که باید درباره بازی Bloons TD 6 بدانید می توان به ۲ حالت بودن آن اشاره کرد که نقطه قوت بزرگی می باشد. علاوه بر حالت آنلاین این بازی دارای حالت آفلاین است یعنی زمانی که شما از اینترنت محروم هستید هم می توانید این بازی را اجرا کنید و لذت ببرید. وجود ۵۶ نقشه مختلف در بازی، انجام آن را بسیار متنوع و لذت بخش می کند و هیچگاه احساس یکنواخت بودن بازی به شما دست نخواهد داد. قدرت های بی نظیر میمون های خود را فراموش نکنید، با جمع کردن جوایز و دستاورد های جدید از طریق رویداد ها و چالش های مختلف قدرت شلیک خود را تقویت کنید تا در نبرد های بیشتری پیروز شوید

نکات مثبت و برتری های بازی آنلاین Bloons TD 6

VERSION v31.1.5282
  • حالت های انیمیشنی مختلف
  • وجود بیش از ۲۰ موسیقی مختلف در حین بازی
  • اضافه شدن حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • اضافه شدن قهرمان های جدید (۱۳ قهرمان)