بازی آنلاین BeamNG drive

بازی آنلاین BeamNG drive یک بازی ماشینی بسیار جذاب و فوق العاده است. این بازی بی نظیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط BeamNG ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v0.24.1.3 را امروز در ۲۶ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین BeamNG drive یک بازی رانندگی فوق العاده بی نظیر و واقع گرایانه با امکانات بی حد و حصر است. این بازی جذاب تمامی فیزیک و موتور و اجزای یک وسیله نقلیه را در حالت واقعی شبیه سازی می کند و در نتیجه رفتار واقعی را از خود نشان می دهد تا شما احساس بازی در یک مکان حقیقی را داشته باشید و نهایت لذت را ببرید. بازی BeamNG drive بعد از سال ها طراحی دقیق، تحقیق و تجربه بالا توانسته است شبیه سازی بسیار واقعی و هیجان انگیزی را در دنیای ماشین ها ارائه دهد. همچنین فیزیک BeamNG هسته اصلی، دقیق ترین و معتبر ترین شبیه ساز وسایل نقلیه است که تابحال در یک بازی دیده اید. در بازی BeamNG drive خیلی کم پیش می آید که خرابی یا مشکلی را مشاهده کنید زیرا بازی از یک مدل ضد آسیب فوق العاده بهره برداری شده است. لازم به ذکر است که بازی آنلاین BeamNG drive یکی از پرطرفدارترین بازی ها با چندصد هزار دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۰۹٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۶ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت بالاترین امتیاز یعنی (Overwhelmingly Positive) شده است.بازی BeamNG.drive

آزادی بی اندازه در بازی آنلاین BeamNG drive

چیزی که بازی آنلاین BeamNG drive را از دیگر ماشین بازی ها متمایز می کند، آزادی بازیکنان در حین مسابقات و رانندگی است. این آزادی در مورد تقریبا هر کاری است که فکرش را می کنید. با ماشین یا کامیون و دیدن حرکت آن به واقعی ترین شکل ممکن و با موتور فیزیک واقعی و قابلیت های مودینگ بازی BeamNG drive می توانید هر سناریویی را که می خواهید تصور کنید و ارائه دهید. گفتنی است که این فقط در مورد وسایل نقلیه نیست، بلکه استفاده از دنیای باز و گسترده و قابل تنظیم برای ایجاد تجربه رانندگی مورد نظر شما است. ترکیب فیزیک پیشرو در صنعت این بازی، کاملا قابل ارتقا واقع شده است و مورد نظر شما خواهد بود. بی حد و اندازه ماشین های خود را ارتقا دهید و با دیگر بازیکنان رقابت کنید. در سخت ترین و خطرناک ترین مسابقات تاریخ بازی BeamNG drive شرکت کنید و مهارت، سرعت و قدرت خود و ماشین خود را محک بزنید. شما می توانید تمامی اجزای بدنه و داخلی خودرو خود را تغییر دهید و آنطور که می خواهید به مسابقات بروید. همه مواردی که گفته شد باعث می شود که بدانید شما از تمامی جهات ممکن آزاد هستید و می توانید هرکاری که می خواهید را انجام دهید و با ماشین پر قدرت خود به هر مکانی که می خواهید سفر کنید و بدانید که در واقعی ترین شبیه ساز ماشین بازی جهان یعنی بازی آنلاین BeamNG drive حضور دارید. جامع ترین و مسطح ترین شبیه ساز وسایل نقلیه در اختیار شما خواهد بود پس هدف شما چیست؟ به انجام مسابقات و به رخ کشیدن قدرت خود می پردازید و یا با دوستان خود به ماجراجویی در این دنیای گسترده خواهید رفت.

نکات قابل اهمیت بازی آنلاین BeamNG drive

– تنوع در وسایل نقلیه – بیش از ده وسیله نقلیه آماده شده و کاملا قابل تنظیم برای شما قرار داده شده است تا آن ها را آزمایش کنید و ماشین مورد نظر خود را پیدا کنید. چه یک ماشین جمع و جور باشید یا یک کامیون بزرگ که هرچیزی که در مسیر خودش است را نابود می کند. می توانید تمام قطعات متحرک را تغییر دهید تا تقریبا هر تجربه رانندگی که می خواهید را ایجاد کنید. چرخ ها، سیستم تعلیق، موتور ها و موارد دیگر همه و همه برای شما طراحی شده تا بتوانید به راحتی آن ها را کنترل کنید.
– محیط لذت بخش بازی آنلاین BeamNG drive – در حین رانندگی چیز های زیادی برای کشف وجود دارد. شما می توانید در ۱۲ محیط وسیع و زیبای جهان باز با ماشین خود به رانندگی کردن بپردازید و موارد جدیدی را برای خود کشف کنید. تنظیمات جدید خود را از طریق گذرگاه های جنگل های استوایی، بیابان های بایر و بلوار های شهری و همچنین بزرگراه های سریع و موارد دیگر آزمایش کنید.

مزایا و موارد جدید بازی آنلاین BeamNG drive

VERSION v0.24.1.3
  • وجود طیف وسیعی از حالت های مختلف برای انجام بازی
  • محیطی بسیار گسترده و جهانی باز برای کاوش کردن
  • وجود مأموریت های روزانه برای دریافت پاداش و تنوع در بازی
  • امکان بازی کردن با دوستان خود و مسابقه دادن
  • وجود حالت Time Trial برای محک زدن سرعت و مهارت رانندگی خود

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.