بازی آنلاین 7Days To Die

بازی آنلای 7Days To Die از دسته بازی های ترسناک و آخر الزمانی است که شما را با بزرگترین ترس های خود رو به رو می کند. این بازی جذاب ابتدا در سال ۲۰۱۳ توسط The Fun Pimps ساخته شد و بوسیله The Fun Pimps Entertainment LLC انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه Alpha 20.3 را امروز در ۲۵ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین 7Days To Die شما را در دنیایی قرار می دهد که هیچ رحم و بخششی از خود ندارد. دنیایی که هر لحظه جان شما را از جهت های مختلف تهدید می کند. کمبود غذا و آب، نداشتن لباس مناسب برای فصل سرما، نداشتن سلاح مناسب برای دفاع از خود و موارد مشابه که همگی می تواند روزی باعث مرگ شما شوند. این دنیا توسط زامبی هایی وحشی تسخیر شده است که با تمامی زامبی هایی که تا کنون دیده اید متفاوت هستند. این زامبی ها به محض دیدن شما شروع به دویدن می کنند و زامبی که توانایی دویدن داشته باشد بسیار خطرناک واقع می شود. به عنوان سبک این بازی فقط نمی توان ترسناک را نام برد زیرا این بازی حالت های بسیار زیبا و کاملی مانند اول شخص، تیر اندازی ویژه، بقا و زنده ماندن، آخر الزمانی و … برخوردار است. در بازی آنلاین 7Days To Die مهارت های خود را محک بزنید و در هیاهوی یک دنیای آخر الزمانی شروع کنید به ماجراجویی و کاوش کردن و به یاد داشته باشید که از جان خود محافظت کنید. مبارزات، ساخت وسایل، غارت کردن خانه ها و حتی شهر ها و کشف کردن زامبی های جدید و مکان های مهم از کارهایی است که شما در ادامه بازی 7Days To Die به انجام آن خواهید پرداخت. گفتنی است که بازی آنلاین 7Days To Die یکی از پرطرفدارترین بازی ها با میلیون ها دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۱۵۱٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۸۸ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.
بازی 7Days To Dieشخصیت شما در بازی آنلاین 7Days To Die کاملا زنده و مانند یک انسان در دنیای حقیقی می باشد پس از تمامی جهات مختلف رشد و تغییر می کند. رشد ریش و سیبیل، بالا رفتن تجربه و قدرت بدنی، گشنگی و تشنگی مواردی هستند که در طول بازی 7Days To Die با شما همراه خواهند بود. هدف اصلی این بازی جذاب زنده ماندن است. سعی کنید در ابتدای حضور در بازی به سرعت برای خود لباس تهیه کنید تا از سرما یخ نزنید. سپس به دنبال سلاح مناسب بگردید زیرا مهم ترین عامل زندگی شما پس از غذا داشتن سلاح است. زامبی های وحشی از تمامی اطراف شما را تهدید می کنند و بدون داشتن سلاح مناسب شما یک طعمه بی دفاع خواهید بود که در انتظار مرگ نشسته است. خانه ها را یکی پس از دیگری بگردید و به دنبال غذا باشید. یک مکان مناسب برای خود پیدا کنید، آن را به تله های کشنده و حصار های بسیار قوی مجهز کنید و با سلاح خود در انتظار زامبی ها بنشینید و تا آخرین نفس از جان خود دفاع کنید. بازی آنلاین 7Days To Die یک فضای RPG بسیار جذاب برای شما طراحی کرده است تا در آن بتوانید بطور کامل زندگی کنید و در کنار ترس و وحشت از دنیای مردگان، از انجام بازی با دوستانتان هم لذت ببرید. گاهی اوقات ممکن است حتی یک زامبی هم در روز مشاهده نکنید اما روزهای دیگری وجود دارد که شما با آرامش در پناهگاه خود نشسته اید و درحال ساخت وسایل هستید که ناگهان متوجه یک سر و صدای مهیب می شوید. پس از نگاه کردن به بیرون متوجه می شوید که گله ای بسیار بزرگ از زامبی ها در حال نزدیک شدن به شماست. آیا می توانید با گروه خود تمامی آن ها را نابود کنید یا فرار خواهید کرد ؟ انتخاب با شما است.

مزایا و نکات قابل اهمیت بازی آنلاین 7 Days To Die

VERSION Alpha 20.3
  • وجود وسایل نقلیه مختلف مانند دوچرخه، مینی دوچرخه، موتورسیکلت، هلیکوپتر و …
  • جهانی بسیار گسترده و وسیع پر شده از ۱۰۰ ها کیلومتر نقشه و غنی از منابع
  • ۵ حالت زندگی و معرفی مختلف از بازی و زامبی ها
  • بیش از ۱۰ سلاح مختلف برای ساخت ساز
  • امکان ساختن وسایل در هر لحظه از بازی
  • وجود حالت همکاری برای زنده ماندن بیشتر
  • وجود بیش از ۶۰ زامبی مختلف که هر کدام از قدرت های متفاوتی برخوردار هستند
  • توانایی نابود کردن ساختمان ها در صورت نیاز

حتما درباره این بازی نظر بدهید زیرا نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند و قابل اهمیت است. ما همیشه برای پاسخگویی به شما عزیزان حاضر خواهیم بود.