دانلود GTA 5 آنلاین – جی تی ای سن اندرس – MTA

دانلود بازی آنلاین جی تی ای ۵ سن اندرس (ام تی ای) – Gta San Andreas MTA

دانلود gta 5 آنلاین – بازی خاطره انگیز GTA San Andreas یا همان GTA 5 معروف در ایران، چیزیست که امروز قصد قرار دادنش را در سایت داریم. آن هم از نوع آنلاین و متفاوت از سرور های دیگر در ایران!

اگر در گذشته بازی GTA 5 را بصورت آفلاین بازی میکردید. امروز به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این بازی را با دوستانتان بصورت اینترنتی و آنلاین بازی کنید.

راهنمای اتصال به سرور :

دانلود mta

بعد از نصب فایل های مورد نیاز نرم افزار MTA را اجرا کنید سپس به تب Favorite بروید، طبق عکس بالا در قسمت مشخص شده آی پی زیر را وارد کنید و روی آیکون قلبی که در همانجا وجود دارد کلیک کنید تا سرور به لیست شما اضافه شود:

GTA.ShadowGames.IR

توجه داشته باشید آدرس بالا که به صورت نوشته میباشد غیر قابل تغییر و ثابت است. اما ممکن است بدلیل مشکلاتی اعم از فیلترینگ تلگرام و غیره با آدرس بالا برای شما سروری باز نشود. از این لحاظ آدرس زیر نیز برای شما قرار داده شده است که درصورت کار نکردن آدرس دائمی از این آدرس موقت استفاده کنید. دقت کنید که این آدرس طی زمان و ماه ها قابل تغییر است و درصورتی که از آیپی زیر استفاده میکنید میبایست درصورت آف شدن سرور برای مشاهده آیپی جدید به این صفحه بازگردید:
۱۸۵٫۷۹٫۱۵۶٫۳

روی سرور انتخاب کنید و دکمه enter را بزنید و وارد سرور شوید، بعد از وارد شدن در سرور باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا مراحل ثبت نام انجام شود و وارد بازی شوید.
درصورتی که نیاز به راهنمایی و کمک بیشتر دارید، برای دیدن فایل آموزشی ویدئویی و تصویری به صفحه آموزش نصب MTA و اتصال به سرور gta (بزودی) مراجعه کنید.

دانلود mta

سرور جدید MTA بازی GTA San Andreas شادو گیمز، بدون شک یکی از بهترین سرور های MTA در ایران می باشد و قابل مقابسه با سرور های برتر جهان در این زمینه می باشد

این سرور دارای گیم مد RPG با همان زندگی مجازی می باشد و ۰ تا ۱۰۰ این گیم مد توسط تیم شادوگیمز کدنویسی شده و دارای ویژگی های زیادی است. همچنین این سرور آپدیت می شود و امکانات این بازی روز به روز بیشتر خواهد شد.

در این سرور شما میبایست کار کنید، با بازیکنان دیگر به مبارزه بپردازید، از دوستانتان کمک بگیرید و بصورت تیمی همکاری کنید، پول بدست آورید، ماشین شخصی خود را خریداری کنید، خانه شخصی خود را بخرید، و هرروز اوضاع خود را نسبت به دیروز بهتر کنید.

درواقع این یک شبیه ساز زندگی واقعی است اما بصورت مجازی…

میتوانید در سرور عضو گروه ها و کلن های مختلف شوید. و مافیای مربوط به خودرا گسترده تر کنید… سپس با سایر کلن ها بجنگید و قلمروی خودتان را گسترش دهید! هرچه بیشتر پیشروی کنید قلمروی گروه شما در سرور و نقشه بیشتر خواهد شد.

البته مواظب باشید زیرا سایر بازیکنان تسلیم نخواهند شد…

شما میتوانید یک بازی شرافت مندانه و در صلح را زمینه راه خود کنید. اما اگر دست به اسلحه ببرید، خطر در انتظار شماست! ماموران آنلاین ما بی تفاوت نخواهند نشست…

مردم از شما به پلیس آگاهی سرور آنلاین ما شکایت خواهند کرد و جنگ پلیسی سختی در انتظار شما خواهد بود…

میتوانید بازیکنان آنلاین دیگر را بدزدید! و آن هارا به عنوان گروگان نگه دارید تا پول مورد نیاز شما را فراهم کنند.

اگر بازیکن ضعیفی هستید و کسی شمارا مورد آزار و اذیت قرار میدهد به آسانی برای کشتن او جایزه بگذارید تا تمامی بازیکنان سرور به دنبال گرفتن انتقام شما و جایزه باشند.

نکته قابل توجه: راه اندازی Gta بصورت آنلاین بدلیل اینکه نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی دارد شاید برای شما که تازه کار هستید کمی دشوار باشد. بهمین دلیل به آموزش ویدئویی و تصویری نصب MTA (بزودی) و یا حل مشکلات مربوط به آن در انجمن مراجعه کنید.

دانلود mta

دانلود mta

دانلود mta

نکته ۱:  نسخه اول پس از استخراج از حالت فشرده به حجم ۴.۸گیگ خواهد رسید و نسخه دوم حجمی معادل ۳.۸گیگ خواهد داشت.
نسخه اول و دوم در بازی آنلاین تفاوتی ندارند. درواقع در نسخه دوم بدلیل کاهش حجم بازی مقداری از فایل های اضافی بازی حذف شده است. در نتیجه بسته به نظرتان نسخه ای را دانلود کنید.

نکته ۲: هر دو نسخه تست شده هستند و بدون مشکل اجرا میشوند اما درصورتی که پس از نصب یکی از نسخه ها و اجرای آن از طریق سمپ با ارور کرش مواجه شدید میتوانید از نسخه بعدی استفاده کنید. مشکل شما حل خواهد شد…

” لینک های مربوطه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، حذف شده است. ”
جهت دانلود بازی و فایل ها می توانید از طریق انجمن اقدام کنید

و یا به آیدی تلگرام @ShadowReza مراجعه کنید که البته انجمن راه سریع تریست زیرا در روز صدها پیام دریافت میکنیم و امکان پاسخگویی سریع وجود ندارد.