آموزش کامل آنلاین بازی کردن کانتر ۱٫۶ – کانتر آنلاین

 

خب، با آموزش چگونگی اجرای آنلاین کانتر در خدمتتون هستیم. در این پست قصد داریم به شما یاد بدیم که چطور یک پله از کانتری که در گذشته بازی میکردید صعود کنید و از سبک قدیمی خسته کننده آفلاین کانتر به حالت آنلاین بروید که در آن هزاران نفر در لحظه مشغول بازی در آن هستند.

توصیه ما به شما این است که بجای آنکه پول خود را صرف رفتن به گیم نت کنید(!) کانتر را با دوستانتان بصورت آنلاین بازی کنید! زیرا در نسخه آنلاین امکاناتی بیش از حد تصورتان نسبت به نسخه آفلاین وجود دارد. و شما قادر خواهید بود انواع سبک های مختلف کانتر را مانند زامبی، گان گیم، پابلیک، نایف، اسنایپ، فرار از زندان و… بازی کنید.

خب وقت را تلف نمی کنیم و به سراغ آموزش آنلاین بازی کردن کانتر ۱٫۶ میرویم! پس در ادامه با ما همراه باشید…

در مرحله اول باید بیاد داشته باشید که با نسخه های معمولی کانتر قادر نخواهید بود آنلاین بازی کنید و حتما باید از نسخه های اورجینال و مناسب استفاده کنید که ما برای شما قرار داده ایم.

ابتدا نسخه اورجینال کانتر ۱٫۶ سرزمین دانلود را دریافت کنید. این نسخه نیاز به نصب ندارد و بصورت پورتال می باشد. برای راحتی کاربران و کاهش حجم دانلودی، فایل کانتر را بصورت فشرده در آورده ایم. برای اجرای بازی تنها کافیست فایل را از حالت فشرده خارج کنید و روی Start Game کلیک کنید. بزودی آموزش خارج کردن فایل فشرده را برای شما قرار خواهیم داد.
 دانلود نسخه اورجینال کانتر ۱٫۶ سرزمین دانلود

مرحله دوم

تا اینجا توانستید کانتر را نصب کنید. اما برای اجرای بازی بصورت آنلاین نیاز به دانلود و نصب آنتی چیت دارید. برای دریافت جدیدترین نسخه آنتی چیت Sxe Injected به پست زیر مراجعه کنید:
نرم افزار آنتی چیت Sxe Injected

مرحله سوم

تبریک میگم شما موفق شدید کانتر و آنتی چیت را نصب کنید. برای آنلاین بازی کردن کانتر باید آنتی چیت را باز کنید و بدون اینکه آن را ببندید روی Start Game که داخل پوشه کانتر قرار داده شده کلیک کنید. پنجره کوچک مشکی رنگی باز خواهد شد. کمی صبر کنید سپس وارد بازی خواهید شد. اگر بازی از شما تقاضای وارد کردن Serial کرد. به فایل Serial که برای شما در پوشه کانتر قرار دادیم مراجعه کنید و عدد و حروفی که در آن قرار دارد را در کادر داخل بازی وارد کنید.
بیاد داشته باشید، درصورتی که در قسمت صفحه سیاه رنگ ماندید و بازی بالا نیامد باید فایروال خود را خاموش کنید. و بازی را در درایو دیگری غیر از درایو ویندوز قرار دهید.

مرحله چهارم
زمانی که وارد کانتر شدید روی گزینه Find Servers کلیک کنید. بصورت پیش فرض تعدادی سرور لیست قرار داده شده اند که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

این مطلب در آینده و در دفعات پیاپی آپدیت خواهد شد.
بزودی آموزش از بین بردن مشکلات مربوط به اجرای کانتر و نرم افزار sxe را برای شما قرار خواهیم داد.

نظرات شما برای ما بسیار با ارزش است. برای کمک به عملکرد بهتر حتما نظر بگذارید!