رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

bEt4

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط bEt4

  1. باسلام ؛ لطفا نیک خود را (هنگامی که در سرور DeathRun لوکال بن شدید) ارسال کنید. در ضمن شما مطمئن هستید که در سرور DeathRun لوکال بن شده اید ؟!
  2. باسلام خدمت تمامی کاربران انجمن شادوگیمز همونطور که از عنوان این پست مشخص هست ؛ قصد داریم اصطلاحات مخففی که در بازی های آنلاین رایج و بسیار کاربردی هست رو طی چند قسمت ارسال کنیم تا بتونید از این به بعد منظور دیگران رو از به کار بردن اصطلاحاتی خاص مثل omw ، mic ، ty و ... متوجه بشید و بعد از مدتی خودتون هم بتونید به این روش حرفتون رو بسیار سریع تر از حالت تایپ کردن عادی به سایر بازیکنان یا هم تیمی هاتون بزنید. در ابتدا لازمه بگم که این اصطلاحات از هیچ سایتی کپی نشده و کاملا اختصاصی هست و براساس تجربه شخصی و یا تجربه سایر دوستان جمع آوری شده است!!! در هر قسمت حدود ۳۰ اصطلاح رایج ارسال میشه و می تونید اون ها رو مطالعه کنید و درصورتی که معنی فارسی هر یک رو متوجه نشدید می تونید همینجا بپرسید. تمامی این اصطلاحات در قسمت آخر به صورت فایل pdf برای دانلود و استفاده شما قرار خواهد گرفت. ضمنا در صورتی که غلط املایی یا تایپی در هریک از قسمت ها بود ، خوشحال میشم اگر به بنده اطلاع بدهید تا در فایل نهایی (pdf) که برای دانلود قرار می گیرد اصلاح شود. ac: account ak: ak47 authid: authentic id afk: away from keyboard asap: as soon as possible atm: at the moment (awp: arctic warfare police (snipe bb: bye bye bbl: be back later bbs: be back soon ****bk: be k brb: be right back ?!btc: be to che btw: by the way cfg: configuration cmd: command prompt com: company cs: counter strike ct: counter terrorists team csgo: counter strike global offensive cya: see you around dl: download dm: deathmatch dnd: do not disturb dp: drop dps: damage per second dr: deathrun ez: easy ex: extend exec: execute
  3. باسلام ابتدا عذر میخوام بابت تاخیر در پاسخگویی به شما پلیر عزیز؛ شما در سرور Deathrun به دلیل تبلیغ و ارسال آیپی سایر سرورها به طور دائمی بن شده بودید؛ هم اکنون شما آنبن شده اید، اما در صورت تکرار مجدد، دیگر آنبن نخواهید شد !!!
×
×
  • جدید...