رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

Am!R-XX

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

تمامی مطالب نوشته شده توسط Am!R-XX

  1. Am!R-XX

    آنبن شد پیگیری بن (1) در سرور Aim/AWP

    سلام همه بازیکن ها آخر ماه آنبن می شوند
  2. سلام باید استیمتون رو بدونم تا بتونم پیگیری کنم لطفا استیم خودتون رو به آی دی aamir021 ارسال کنید.
  3. سلام دوست عزیز پست بن شما در کانال @cs_ban تلگرام هست می تونید مراجعه کنید. ادمین شما رو به علت اتو ایم بن کرده. ما به گفته بقیه بازیکنا که بگن فلان بازیکن چیت داره اکتفا نمی کنیم. اگه باز فکر می کنید اشتباهی صورت گرفته می تونید با آی دی @aamir021 در تلگرام در ارتباط باشید.
  4. Am!R-XX

    آنبن شد درخواست آنبن NeTFixed VIP IR

    سلام با عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخ گویی شما سابقه شما چک شد. سابقه بن شدن توسط ادمین های مختلف در زمان های مختلف رو دارید. احتمال اینکه همه ادمین هایی که شما رو بن کردن اشتباه باشه خیلی کم هست! با اینحال در سرور ایم همه آنبن شدن و می تونید دوباره وارد سرور بشید لطفا از کارهایی که منجر به بن شدن شما بشه خودداری کنید.
  5. Am!R-XX

    آنبن شد درخواست آنبن aliam1998

    سلام با عرض پوزش برای تاخیر در پاسخگویی استیمتون رو کامل نذاشتید و نمیشه با استیم پیگیری کرد که چه کسی و به چه علتی شما رو بن کرده البته با توضیحاتی که دادید بعیده بن دائم شده باشید و به احتمال قوی ادمین بن تایم (مدت دار) کرده. ادمین ها فقط در صورت فحاشی حق بن مدت دار رو دارند وگرنه بن کردن فقط بخاطر اعتراض ممنوع بوده و با ادمین برخورد میشه. فعلا که معلوم نیست چه کسی و با چه علتی شما رو بن کرده ولی در صورت بن اشتباهی از شما معذرت می خوام همه بازیکن ها در هر دو سرور ایم آنبن شدند و می تونید دوباره به سرور برید.
  6. سلام به علت تکرار زیاد در بن شدن، برای پیدا کردن مشکل و رفع آن با ای دی @aamir021 در تلگرام یا ایمیل hsamirreza@gmail.com در ارتباط باشید
×
×
  • جدید...