بازی آنلاین Ready Or Not

بازی آنلاین Ready Or Not از دسته بازی های نظامی و اکشن است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی فوق العاده اولین بار در سال ۲۰۲۱ توسط VOID Interactive ساخته شد و انتشار یافت و حال ما برای شما جدیدترین نسخه ۲۰۲۲ آن یعنی نسخه v19020 را امروز در ۲۱ اردیهشت ۱۴۰۱ برای اولین بار در ایران بخاطر شما عزیزان قرار داده ایم و در ادامه مطلب به نکاتی درباره این بازی فوق العاده می پردازیم. بازی آنلاین Ready Or Not تداعی کننده نیروی های ویژه پلیس هستند که توسط تیراندازان ماهر پر شده است و به مأموریت های مرموز و رمزآلود می روند. یک تیر اندازی بسیار شدید و مرگبار در قالب حالت اول شخص که هر لحظه استرس بازی را افزایش می دهد. در بازی Ready Or Not شما به عنوان نیرو های SWAT یعنی Special Weapons And Tactics وارد مناطق محروم و جنگ زده ای می شوید که افراد زیادی جرئت ورود به این مناطق را ندارند. مأموریت شما خنثی کردن بمب های مرگبار و کشتن خلافکارانی است که جرائم بزرگی مرتکب شده اند. حواس خود را بطور کامل جمع کنید زیرا در این بازی با موقعیت های خصمانه و خطرناکی رو به رو خواهید شد و باید آمادگی کامل را برای هر اتفاقی داشته باشید. لازم به ذکر است که بازی آنلاین Ready Or Not یکی از پرطرفدارترین بازی ها با هزاران دانلود می باشد که با ثبت رکورد بالای ۴۲٫۰۰۰ بازخورد و review کاربران استیم توانسته نظر مثبت %۹۳ کاربران این بازی را به خود جلب کند و موفق به دریافت  امتیاز قابل تحسین (Very Positive) شده است.دانلود بازی آنلاین Ready Or Not

سیستم های بسیار واقعی و طبیعی بازی آنلاین Ready Or Not

سازندگان بازی آنلاین Ready Or Not و استدیو VOID برای ایجاد یک بازی بی نظیر و عالی با تیم های مختلف پلیس در سراسر جهان مشورت کرده اند و با دریافت اطلاعات ریز و درشت از هر گوشه جهان توانسته این بازی جذاب را تولید کنند، به همین دلیل این بازی دارای صحنه های بسیار واقع گرایانه و چالش برانگیز است که شما را به دنیای واقعی بسیار نزدیک نشان می دهد. حتی برای ایجاد واقعی تر بودن بازی Ready Or Not، این استدیو قابلیت های models ballistic penetration, ricochet, kevlar and plate dynamics را نیز اضافه کرده است. در یک سیستم بسیار قدرتمند و واقعی پر از سر و صدا و لرزش بازی کنید و لذت ببرید. درحالی که از چندین جهت توسط سلاح ها، مانور های مختلف و نورهای خیره کننده محاصره شده اید خود را در بازی آنلاین Ready Or Not غوطه ور کنید و از گرافیک بی نظیر بازی در کنار حالات واقعی آن لذت ببرید. بازی Ready Or Not سطح بسیار کاربردی از دستور دهی افسران و سربازان را نیز طراحی کرده است که بر اثر بخشی موقعیت آن ها تأثیر بسزایی داشته است. این بازی همچنان بر حالتی کار نمی کند که بازیکنان لذت اصلی بازی را فراموش کنند و در دور و اطراف خود از جهت سختی بیش از حد دست و پا بزنند.

برنامه ریزی و چینش استراتژی متفاوت در بازی Ready Or Not

تمام حالات ممکن و سناریو های قابل انجام را در بازی آنلاین Ready Or Not پیشبینی کنید و با برنامه ریزی کاملا عمیق و درست وارد عملیات شوید. سپس مأموریت را در حالت جدی و اصلی خود اجرا کنید و با نیرو های خود با تمام قدرت به سوی هدف بشتابید چرا که بحث زمان در این میان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. افسران بسیار کارکشته این بازی میتوانند شما را در مواقع ضروری به خوبی کمک کنند. آن ها از وسایل کاربردی مانند سپر های بالستیک، وسایل باز کردن و شکستن درهای بزرگ و با امنیت بالا، نردبان های تاکتیکی ویژه و … در مأموریت نقش مهمی را ایفا می کنند تا مأموریت با موفقیت به پایان خود نزدیک شود. گفتنی است که بازی Read Or Not در حالت های مختلف قابل اجرا است ولی چنانچه شما قصد داشتید در حالت Solo یعنی به تنهایی بازی کنید، سیستم مدیریت بازی Ready Or NOt افسران و سربازانی با هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که با دقت به دستورات شما گوش فرا می دهند و جان خود را برای شما فدا می کنند تا دشمن را نابود کنید و به هدف خود برسید.

نکات مثبت و مزایای بازی آنلاین Ready Or Not

VERSION v19020
  • وجود حالت های واقع گرایانه و گرافیک بی نظیر
  • برگرفته شدن بازی از ادارات و عملیات های اصیل پلیس
  • وجود هوش مصنوعی بسیار قدرتمند برای کمک به بازیکنان
  • سلاح ها و وسایل متنوع