دانلود MineCraft آنلاین – بازی ماینکرافت – سرور ایرانی – ماین کرفت آنلاین

دانلود MineCraft آنلاین ، دانلود ماینکرافت آنلاین – بازهم شادو گیمز و یک بازی آنلاین محبوب دیگر! این بار تحت سرور های آنلاین شادو گیمز. تا کنون بازی های آنلاین زیادی را به همراه سرور های ایرانی شادو گیمز در سایت قرار دادیم همانند کانتر ۱٫۶، Cs Go، Rust، GTA و…

اکنون شادو گیمز قصد معرفی سرور آنلاین و ایرانی ماینکرفت را دارد. تا بازهم مثل همیشه هزاران نفر گرد یکدیگر جمع شوند، اقدام به نصب و دانلود MineCraft آنلاین کنند و به بازی کردن در کنار هم بپردازند و لذت ببرند.

ماین کرفت تلفیقی از پیکسل هاست، یک دنیای بی نهایت! هیچوقت نخواهید توانست تمام Map ماینکرفت را بپیمایید و طی کنید. باید دید آن سوی دریا ها و کوه ها چه ها میگذرد!

برای کسانی که بازی Rust شادو ادیشن را دیده باشند باید بگویم ماینکرفت نیز دقیقا در همان سبک و شیوه است. با این تفاوت که ماینکرفت دنیایی بی نهایت دارد و راز این امر در پیکسلی بودن اجزاء آن است که باعث شده دنیای بسیار بزرگی با حجم بسیار کمی ساخته و تشکیل شود بطوری که برای دانلود بازی ماینکرفت تنها چند مگابایت مصرف داده اینترنت نیاز است!

بگذارید کمی بیشتر برای افرادی که با این بازی آشنایی چندانی ندارند توضیح دهیم و مقداری با تصاویر بازی کنیم.

برای مشاهده تصاویر، دریافت توضیحات و آموزشات و در نهایت دانلود بازی آنلاین MineCraft به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

با دانلود MineCraft آنلاین و نصب آن، بعد از وارد شدن در سرور ماینکرفت آنلاین شادو گیمز و کمی گشت و گذار در آن متوجه دنیای بزرگی همانند تصاویر زیر خواهید شد:

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود بازی ماینکرافت

دانلود بازی ماینکرافت

 

دانلود ماینکرافت آنلاین – این شروع کار نیست! شما هنوز دست خالی هستید. باید تلاش کنید، درخت قطع کنید، چوب بدست بیاورید، سنگ بکنید، طلا بکنید، خانه بسازید. عجله کنید چون شب در راه است! شب هنگام موجودات عجیب و زامبی ها که در زیر زمین و در غار ها زندگی میکنن به بیرون خواهند آمد و به هرکسی که نتوانسته باشد برای خود سر پناهی تهیه کند حمله ور خواهند شد.

برای ساختن خانه، دژ و یا قلعه ها میبایست از خلاقیت بالایی برخوردار باشید، منابع بسیاری جمع کنید. دوستان خود را به کمک فرا بخوانید و دست به کار شوید. کار بسیار سختی در پیش است…

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

 

دانلود ماینکرافت آنلاین – بسیار خب! موفق شدید سرپناهی برای خود بسازید. حال به شب نزدیک میشوید. هر ثانیه که در گذر باشد بازی به سرعت بیشتری در شب محو خواهد شد. شب زمانیست که نور خورشید به پایان میرسد. موجودات زیرزمینی برای شکار و خورد غذا به بیرون خواهند آمد، زیرا در روز نور آفتاب باعث آتش گرفتن آن ها میشود. پس شب هنگام به سراغ شما خواهند آمد…

تنها یک خانه کافی نیست. باید خود را تجهیز کنید! دست بجنبانید تیر و کمان بسازید، شمشیر و نیزه بسازید برای خود تن پوش و کلاه خود مهیا کنید که زامبی های انفجاری، خون آشام، کمان داران، عنکبوت ها همه و همه در راه هستند…

امشب حتما باید زنده بمانید و نجات پیدا کنید چرا که درصورت کشته شدن تمام زحمات شما از بین خواهد رفت… پس آتشی به پا کنید و منتظر آن ها بمانید، دوستانتان را فرا بخوانید و همگی در جای خود مستقر شوید. بزودی باید شر موجودات زیرزمینی را کم کنید.

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

 

دانلود ماینکرافت آنلاین – تبریک میگویم! شب بلاخره با سختی خودش تمام شد و روز درحال فرا رسیدن است. به بیرون خانه بروید. باید برای خود غذا، وسایل مورد نیاز، سلاح های جدید و آتشین، دوستان جدید، و شاید دشمنان جدید پیدا کنید! شاید دوست داشته باشید در خانه خود بمانید و یک مزرعه بسازید! گاو و گوسفند و اسب و حیوانات پرورش دهید. از شیر و گوشت آن ها تغذیه کنید و یا آن ها را در سرور برای بقیه بازیکنان به فروش بگذارید.

ممکن است این گونه نباشد! اگر دوست داشته باشید میتوانید به گشت و گذار بپردازید. دنبال دور دست ها بروید و یادتان باشد که راه برگشت به خانه را گم نکنید! D:

دانلود ماینکرافت آنلاین – شاید به مزرعه ای برخوردید، و یا یک روستا! شاید به اسکله و بندر برسید. حتی ممکن است بخواهید وارد راه های زیر زمینی شوید. هرکجا چیزهای جدیدی در انتظار شماست. چیزهایی که شاید خود من هم تا کنون ندیده باشم. چرا؟ جواب شما اینجاست. ماین کرافت بینهایت است! تمام شدنی نیست…

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

 

دانلود ماینکرافت آنلاین – در هرجا که میروید باید وسایلی بدست آوردید. بدزدید، یا از چنگ کسی با کشتن او بدست آورید! و یا از بین هزاران دشمن عبور کنید. اینجاست که آنلاین بودن ماینکرفت وارد کار خواهد شد. بله تمام گفته های پیشین ما صحیح است اما شما در ماین کرفت تنها نیستید! بسیاری نیز همراه شما در سرور ماین کرافت آنلاین هستند، آنان نیز شب های بسیاری را پشت سر گذاشته اند. شاید قوی تر از شما باشند و شاید ضعیف تر! این مسئله زمانی مشخص خواهد شد که رو در روی هم قرار بگیرید. حال وقت آن فرارسیده که هر دو طرف به سرعت تفکر کنند. جنگ یا صلح؟ از این دو حالت خارج نیست! یا باید باهم وارد نبرد شوید. یا باید از سر دوستی باهم کنار بیایید. و یا اینکه با تیم و همگروهی های خودتان به خانه و قلعه آن ها حمله کنید و دارایی های آنان را تصرف کنید! این تصمیم با شماست. هرچه باشد شما در آن تصمیم گیرنده هستید و سرنوشت شما را رقم خواهد زد…

دانلود بازی ماینکرافت

دانلود ماینکرافت آنلاین

دانلود ماینکرافت آنلاین

 

در آخر! همه و همه برای دانلود minecraft آنلاین یک هدف دارند! آن هم تمام کردن و رسیدن به هدف نهایی بازی است. که شاید برای خیلی ها روز ها و هفته ها دست نیافتنی باشد..

دانلود ماینکرافت آنلاین – باید در مکان های عجیب و در موقعیت های ترسناک و یا سخت و دشوار، به دنبال چند شیء گران بها باشید. بوسیله آن ها میبایست دری بسازید! این یک در معمولی نیست… دریست به سوی دنیای دیگر. وارد در عجیب خواهید شد. سپس در لحظه ای خودتان را در یک دنیای معلق و سیاه در آسمان خواهید دید. با هزاران زامبی و یک اژدهای پرنده با تخم هایش! زمانی که بتوانید اژدهای بازی مارا از بین ببرید، آنگاه شما برنده شده اید

دانلود ماینکرافت آنلاین

ماینکرفت آنلاین 1024x576 - دانلود MineCraft آنلاین - بازی ماینکرافت - سرور ایرانی

دانلود ماینکرافت آنلاین

 

خب! توضیحات تموم شد…

وقت دانلود MineCraft آنلاین و بازی کردن رسیده! نکاتی رو لازم میدونم قبل از دانلود به شما عرض کنم تا در فرایند بازی و نصب به مشکلی بر نخورید:
برای مشاهده و یا ارسال آموزشات مربوط به ماینکرفت به روی این جمله کلیک کنید.
برای حل مشکلات و پرسیدن سوال های خود پیرامون سرور ماینکرفت بر این جمله کلیک کنید.
برای خرید رنک ها و آیتم ها به آیدی تلگرامی @ShadowReza مراجعه کنید.
نکته: برای اجرای آخرین نسخه ماین کرفت نیاز به آخرین نسخه جاوا دارید. درصورتی که پس از اجرا کردن لانچر، به ارور بروز نبودن جاوا برخوردید از دانلود باکس، آخرین نسخه نرم افزار جاوا، بسته به اینکه سیستم عامل شما ۶۴ بیتی باشد یا ۳۴ را دانلود کنید. درصورتی که اطمینان دارید آخرین نسخه جاوا را نصب کرده اید اقدام به دانلود MineCraft آنلاین کنید.

نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. برای کمک به عملکرد بهتر حتما نظر بگذارید!