بازی آنلاین Valheim

بازی آنلاین Valheim یکی از محبوب ترین بازی های چند وقت اخیر است که توسط استودیوی Iron Gate AB ساخته و برای رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی والهایم در سبک های نقش آفرینی و بقا می باشد که می توان آن را به دو صورت آنلاین و افلاین تجربه کرد.

داستان بازی آنلاین Valheim در زمان وایکینگ ها در جریان است و شخصیت اصلی بازی هم یک وایکینگ است . او به دهمین جهان نورس یعنی Valheim فرستاده شده است تا بتواند دشمنان قدرتمند Odin را شکست دهد و دوباره آرامش را به این سرزمین بازگرداند. اما در جهان والهایم تعداد بسیار زیادی دشمن وجود دارند که هر کدام قدرت مختص به خود را دارند. اما همانطور که گفته شد در بازی المان هایی از سبک بقا نیز قرار دارند که این موضوغ جذابیت بازی را دو چندان می کند.

شما باید با جمع آوری مواد غذایی و منابع مورد نیازتان از مکان های مختلف در نقشه ، بتوانید تا برای خود وسایل مختلف و یا خانه و قلعه بسازید. یک نکته ی بسیار جالب در بازی وجود دارد و آن موضوع هم پویا بودن جهان بازی هست به عنوان مثال اگر شما برای جمع آوری چوب درختان جنگل را قطع کنید بعد از یه مدت مشاهده می کنید که آن جنگل از بین رفته است! همچنین در بازی سلاح های متنوعی وجود دارند که هر کدام به یک دردی می خورند. برای ساخت سلاح باید منابع مختلفی را جمع آوری کنید تا بتوانید با آن ها سلاح بسازید. همچنین بعد از گذشت مدتی در بازی شما می توانید یک کشتی برای خودتان بسازید و وقتی این کشتی را ساختید بخش دریا نیز در نقشه برای شما اضافه می شود.

دانلود بازی آنلاین Valheim

بازی آنلاین Valheim شاید از لحاظ گرافیکی نسبت به بازی های هم سطح خودش ضعیف تر عمل کرده باشد ولی قطعا با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده ی آن می توان کاملا از این بخش چشم پوشی کرد.

در کل اگر به بازی های آنلاین مانند rust و یا the forest و همینطور به سبک نقش آفرینی و بقا علاقه مند هستید قطعا پیشنهاد من به شما این است که بازی آنلاین Valheim را دانلود کرده و از تجربه کردن آن لذت ببرید