بایگانی‌ها: ویدیو ها

تیزر رسمی بازی Rust استیم

بازی Rust استیم | یک بازی آنلاین در سبک بقا با گرافیک خارق العاده. با یک تیکه سنگ بدون هیچ لباسی بازی را شروع خواهید کرد، در دنیایی بزرگ و بیکران برای زنده ماندن مجبور به جمع آوری چوب، بریدن درخت، کندن سنگ و… خواهید شد. برای در امان ماندن خانه خواهید ساخت، از سلاح نیزه و تیرکمان شروع خواهید کرد و به AK-47 و M4 و RPG و… خواهید رسید. برای خودتان تیمی تشکیل خواهید داد و با تیم های دیگر مبارزه خواهید کرد. Rust، یک بازی برای به چالش کشیدن زمان.

تیزر بازی CsGo

بازی CsGo یکی از بازی های رایگان و آنلاین در مجموعه استیم میباشد که از محبوبیت و تعداد بازیکن بالایی برخوردار است. این بازی بروزترین نسخه کانتر استریک میباشد که توسط شرکت Valve ساخته شده است.

تیزر بازی Rust Legacy

بازی آنلاین Rust Legacy | بازی در سبک بقا و Survive، بصورت آنلاین میباشد. از پر فروش ترین بازی های دنیا، تریلری که پخش شده از نسخه قدیمی این بازیست که برای سیستم های متوسط مناسب است. نسخه جدید این بازی تنها قابل اجرا توسط سیستم های رده بالا میباشد.

تریلر بازی ماینکرافت

Minecraft، یک بازی خاطره انگیز با سبک بقا و زنده ماندن میباشد. این بازی نسبت به حجم پایین خود جذابیت های بسیاری دارد. سیستم مورد نیاز این بازی بسیار ناچیز میباشد و در تمامی رایانه های امروزی بدون مشکل بالا خواهد آمد. در شادوگیمز میتوانید این بازی را بصورت آنلاین انجام دهید.