رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

اختصاصی نقد و برسی.حل مشکلات ومعرفی نسخه رایگانGTA V


ElecTRoN

پست های پیشنهاد شده

بازی GTA V که قسمت پنجم از سری بازی های Grand Theft Auto در ماه سپتامبر سال 2013 برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 منتشر شد. کمپانی سازنده این بازی یعنی Rockstar یک سال بعد آن را برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر کرد این در حالی است که نسخه PC این بازی در آوریل 2015 به بازار عرضه شد. تا به امروز، این عنوان بیش از 120 میلیون نسخه فروش داشته است.

مطابق این آگهی بازی GTA V در فروشگاه Epic Games تا تاریخ 21 می (2 خرداد) به صورت رایگان برای کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت. این بهترین فرصت برای کسانی است که تا کنون این بازی را تجربه نکرده‌اند. با رایگان شدن بازی GTA V بسیاری از کاربرانی که قصد تجربه این بازی را به صورت Online دارند می‌توانند این تجربه را کسب نمایند.

رایگان شدن بازی GTA V در حالی در فروشگاه Epic Games صورت گرفت که در حال حاضر به نظر می‌رسد این فروشگاه برای مدتی دچار مشکل شده است پس ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا بتوانید این بازی را به مجموع بازی‌های خود اضافه کنید.

همانطور که اعلام شده، نسخه GTA V Premium Edition در این فروشگاه قرار داده شده که شامل جوایز زیر برای GTA Online می‌باشد:

پک و قابلیت‌های موجود در GTA V Premium Edition

پک Starter Enterprise Criminal

پک The Criminal Enterprise Starter Pack سریعترین روش برای تازه واردین به دنیای GTA Online است تا بتوانند امپراتوری جرم و جنایت خود را به صورت مهیج و جذاب با 1,000,000 دلار کش به عنوان هدیه بنا کنند و می‌توانند این کش را در بازی خرج کنند. البته باید به این موضوع توجه داشت که اگر تمام محتوای موجود در این پک به صورت جداگانه خریداری شود این مبلغ به 10,000,000 دلار خواهد رسید.

امپراطوری خود را بسازید

سرمایه‌گذاری‌های خود را در دفتر Maze Bank West خود انجام دهید، فناوری تسلیحات قدرتمند را در زیرزمین Gunrunning Bunker خود تحقیق کنید و از کارخانه Cashfeit Cash خود برای شروع عملیات جعلی سودآور استفاده کنید.

ناوگانی از ماشین‌های قدرتمند

اتومبیل‌های با کارایی بالا از جمله Supercar، موتور سیکلت‌ها، Dune FAV مسلح شده، هلیکوپتر، رالی اتومبیل و موارد دیگر را می‌توانید در خیابان‌ها مشاهده کنید. همچنین برای نگهداری از این اتومبیل‌ها می‌توانید از یک گاراژ با ظرفیت 10 اتومبیل در بازی استفاده کنید.

سلاح‌ها، لباس‌ها و تتوها

همچنین در این پک سلاح‌هایی همچون یک نارنجک‌انداز دستی، اسلحه Marksman و اسلحه Compact به همراه لباس‌های Stunt Racing و تتوهای Biker و خیلی‌ چیزهای دیگر موجود می‌باشد.

 

 

 

حل مشکل ارور Your account is unable to download any more free هنگام اکتیو کردن اکانت در  Epic games


1_مشخصات و مراحل ثبت نام رو در لانچر اپیک گیمز  به طور دقیق وارد کنید.
2_ورود ۲مرحله ای حساب کاربری |Two-fector authenticataion|
خودتون رو هم به صورت پیامک هم به صورت  ایمیل فعالسازی کنید؛تاکید خیلی زیادی از سوی اپیک استور برای انجام این کار شده که باید بهش توجه کنید.
3_حتما حتما باید از VPNهایی با سرور امریکا و اروپا استفاده کنید؛اگه به هر دلیلی نتونستین از ظطریف لانچر یا وبسایت این بازی رو به حساب خودتون اکتیو کنید از طریق مرورگر گوشی با روشن کردن اپلیکیشن های تغییر آی پی میتونین اقدام بکنین که %80 به بالا این مورد موثق هستش.

تریلر رسمی سرور fivem شادو گیمز:

Ip: fivem.shadowgames.ir

دقت کنید که با اکتیو کردن بازی در اپیک گیمز میتونید به سرور رول پلی شادو گیمز متصل شید😍

IMG_20200516_142941_231.jpg

ویرایش شده در توسط Arwash
لینک به ارسال

پیرو توضیحاتی که  قبلا برای حل مشکلات اکتیونشدن ابزی نوشتیم؛خوشبختانه خیلی از دوستان با روش های گفته شده تونستن که بازی رو برای حیاب کاربریشون فعالسازی کنند.اما کماکان عده ای هنوز موفق به اکتیوکردن بازی نشده اند مجددا  متن بالا رو باز خوانی کنند.
توضیحاتی که توی این بخش مینویسم برای دوستانی است که اطلاع ندارن شاید مناسب باشه پس بهترن برای کسب اطلاعات بیشتر بهشون توجه بکنید.


1_دوستانی که بخاطر اکتیوکردن عنوان GTA V اقدام به ساخت اکانت درلانچر اپیک‌گیمز کرده‌بودند باید توجه داشته باشن که اگر با پشت سرگزاشتن راحل های گفته شده در بخش قبلی  کماکان با پیغام خطا روبه رو میشن؛باید به مدت 24الی 72ساعت منتظر باشن که حساب کاربریشون از جانب اپیک گیمز مورد تأیید قرار بگیره.

2_همونطور که گفته شد استفادن از سرویس اپیک گیمز به دلیل تحریم ایران ممنوع هستش و کاربران باید هنگام استفاده از لانچر و خدمات اپیک گیمز موقع دانلودو در زمان اجرای بازی باید از VPN و اَپ های تغییر ایپی استفاده بشه.

‼️توجه کنید که اگر دانلود رو میخوایید pauseبکنید برای شروع دوباره باید دقیقا با همون IP که اقدام به دانلود کرده بودین ادامه دانلود روstartبکنید در غیر اینصورت دیتا از اول اغاز خواهد شد.

3_طبق برسی ها معلوم شد که سرور Fivem بروی اپیک گیمز قابل اجرا هستش به شرطی که لانچر steam صرفا بصورت جانبی بر روی ویندوز اجرا و مینیمایز شده باشه،به این ترتیب امکان اجرای رول پلی RP توسط بازیکنان قابل اجرا خواهد بود.در نتجیه کاربران میتونن بدون هزینه خرید اکانت و اکتیو کردن اکانت خود و نصب  فایوم میتونن به سرور رول پلی شادوگیمز متصل شده و لذت ببرن
اموزش نصب فایوم: به زودی!


4_کاربران که نسخه رایگان بازی رو اکتیو کردن باید توجه داشته باشن که بعد از نصب و اجرای بازی میتونن به تمامی اپدیت ها،DLC ها و همچنین بخش مهیج انلاین بازی بصورت دائم دسترسی داشته باشن؛توجه کنید که مهلت فعالسازی رایگان بازی تا یکم خرداد ماه هستش؛دوستانی که تا قبل این زمان موفق به فعالسازی شده باشن میتونن به صورت دائم و دوستانی که به هر دلیلی نتونن فعالسازی کنند باید بعد از مهلت مقرر شده با پرداخت هزینه اقدام به خرید و اجرای بازی کنند.
موفق باشین❤

ویرایش شده در توسط Arwash
لینک به ارسال
  • ModesT unfeatured this موضوع

حل ارور های هنگام دانلود!

دوستان عزیزی که به هر دلیل نمیتونن بازی و اکتیو کنن یا اینکه مشکلات مختلفی دارن بهتره که تاپیک های قبلی رو با دقت مطالعه کنند.

1_دوستانی که در هنگام اکتیوکردن با پیغام Your account is unable to download any more free game at this time
روبه‌رو میشن توجه داشته باشن که باید تأیید دو مرحله ای حسابشون رو فعال کرده باشن و همچنین از طریق مرورگر گوشی با VPN به سرور های امریکا و اروپا وصل بشن و اقدام به اکتیو کردن حساب خود کنند.

2_دوستان دیگه ای که با پیغام  sorry the credentails you are using are invalid روبه رو میشن توجه بکنن که به دلیل ساخت اکانت بخاطر فعال سازی بازی GTA V باید منتظر تأیید حساب کاربری خودشون از جانب اپیک گیمز باشن!در تاپیک قبلی اشاره کردیم که این تایم بسته به IP لوکیشن در هنگام ساخت اکانت میتونه بین 24تا 72 ساعت زمانبر باشه!


3_دوستان عزیز این بازی کراس پلتفرم نیست و شما نمیتونید با دوست،رفیق‌،فامیل و... هرکسی که کنسول داره نمیتونند بصورت همزمان بصورت آنلاین بازی کنند.

4_دوستانی که با ارور MD DL در هنگام دانلود بازی روبه رو میشن کافیه فقط از فیلتر شکن رایگان استفاده نکنند!!!!!
انتظار نداشته باشید که میتونین با فیلتر شکن یا پروکسی رایگان بازی رو یدون مشکل دانلود و اجرا کنید. ماهی 10 تومن بدین از یکی از سایت ها اکانت ماهانه بگیرین و بدون قطعی استفاده کنید

#موفق_باشید ❤

لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...