رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

اموزش هدشات


پست های پیشنهاد شده

سعی کنید خشاب اسلحه را دیر به دیر عوض کنید!

 

چگونه به یک بازیکن حرفه‌ای در بازی کانتر استریک تبدیل شویم؟



شاید در بازی متوجه اشخاصی که به صورت بی‌هدفتیراندازی می‌کنند شده باشید. یا مثلاً اهدافی را نشانه‌گیری می‌کنند که نتیجه مطلوبی را در از بین بردن دشمنان ندارد.

حال اگر اسلحه شما جزو سلاح‌هایی باشد که ظرفیت خشاب آن کم بوده و باید زود به زود عوض شود، کار این دسته از بازیکنان دشوارتر هم می‌شود.

یک کانتر باز حرفه‌ای هیچ‌گاه به صورت بی هدف نشانه‌گیری نمی‌کند و گلوله‌هایش را بیهوده مصرف نمی‌کند. سعی کنید همیشه خشاب خود را پر نگه داشته و آماده شلیک به دشمنان باشید.

در صورتی هم که احساس کردید خشاب شما در حین رویارویی با دشمن رو به اتمام است توصیه می‌کنیم قبل ازتعویض خشاب، توسط کلید‌های عددی کیبرد (1، 2 ، 3  و...) اقدام به تعویض اسلحه خود کنید و این کار را بر تعویض خشاب ترجیح دهید.

چرا که تعویض خشاب کمی زمان‌بر بوده و در طی تعویض خشاب ممکن است توسط دشمنان کشته شوید.


گلوله‌هایتان را به صورت هدف‌دار و بهینه مصرف کنید.

 

چگونه به یک بازیکن حرفه‌ای در بازی کانتر استریک تبدیل شویم؟



به صورت نرمال، اسلحه‌هایی همچون کلاشینکف دارایظرفیت 30 عدد گلوله را دارند. حال بعضی بازیکنان با شلیک هر 30 عدد به نتیجه‌ای نمی‌رسند. اما در مقابل بازیکنانی هستند که با شلیک 2 الی 3 گلوله، دشمن را از پای در می‌آورند.

اما تفاوت نتیجه این دو بازیکن چیست؟

سعی کنید در بازی روی نقاط حساس بدن دشمن هدف‌گیری کنید. قسمت‌هایی چون "سر" و "بالا تنه". شلیک کردن به نقاطی همچون پا و دست دشمن نمی‌تواند صدمه زیادی را بر او وارد سازد. شلیک گلوله به سر که اصطلاحاً "هد شات" نیز گفته می‌شود، بهترین تکنیک برای از پای‌ درآوردن رقیب می‌باشد.


وقت را تلف نکنید.

 

چگونه به یک بازیکن حرفه‌ای در بازی کانتر استریک تبدیل شویم؟



بعضی بازیکن فکر می‌کنند در صورتی که با دشمن مواجه شده و خود را راست و چپ کنند، مانع از اصابت گلوله به آنان‌ خواهد شد. درست است، ما نیز آن را رد نمی‌کنیم. اما باید در نظر داشت در صورتی که در یک نقطه ایستاده و باتمرکز کردن روی هدف شلیک کنید، به مراتب نتیجه مطلوب‌تری را دریافت خواهید کرد.

بنابراین بهتر است به جای اینکه خود را مضطرب نشان داده و چپ و راست بروید، در یک نقطه ایستاده و علاوه بر تضعیف روحیه دشمن، روی هدف خود تمرکز کنید.


چگونه از سایر آیتم‌ها و تجهیزات استفاده کنیم؟

چیزی که شما را در استفاده از آنان وسوسه خواهد کرد، آیتم‌هایی چون انواع نارنجک‌های دودزا، منفجر شونده،کور کننده، سپر و... خواهد بود. استفاده از این آیتم‌ها در صورتی که به صورت اصولی استفاده شوند بد نیست. اما این نکته را به خاطر داشته باشید، حتی نارنجک منفجر شونده نیز به عنوان قوی‌ترین آیتم‌، نمی‌تواند جای صدمه‌‌های وارده توسط گلوله را بدهد.

اگر از جمله بازیکنانی هستید که عادت دارند گاه و نا‌گاه اقدام به پرتاب این نارنجک‌ها کنند، بهتر است همین حالا این عادت خود را ترک کنید. چرا که انجام این کار به جای نتیجه مثبت، نتیجه عکس خواهد داشت. پرتاب نارنجک بیشتر سرعت عمل شما را کاهش داده و ممکن است در همان ثانیه‌های پرتاب و تجهیز شدن، کارتان تمام شود!

بدین ترتیب توصیه ما بر این است که بر گلوله‌ها و مهارت تیراندازی خود متکی باشید. نظری که داریم این است که حتی با وجود وارد کردن صدمه زیاد و حتی ناکار کردن دشمن توسط نارنجک، باز به عنوان یک کانتر باز حرفه‌ای شناخته نخواهید شد!


سعی کنید به صورت گروهی کار کنید.

انجام کار به صورت گروهی چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی همیشه بهترین نتیجه را دارد. بنابراین سعی کنید از زنجیره اتحاد هم گروهی‌تان جدا نشده و مبارزه را به صورت گروهی انجام دهید.


هدشات چیست و چگونه هدشات کنم؟

همان‌طور که در چند سطر بالایی هم به این مورد اشاره شد، "هد شات" به عنوان بهترین مهارت در بازی شناخته  شده است. در صورتی که بتوانید به صورت متوالی چند نفر را هدشات کنید، این نتیجه حاصل می‌شود که کانتر باز خبره و حرفه‌ای هستید!

 

چگونه به یک بازیکن حرفه‌ای در بازی کانتر استریک تبدیل شویم؟

 

هدشات همان شلیک به سر افراد می‌باشد.

برای هدشات کردن توصیه می‌کنیم پشت دیوار را جعبه‌های بازی طوری موضع بگیرید که نشانه به اندازه‌ خیلی کم از گوشه دیوار فاصله داشته باشد. این مورد حتی باعث جلوگیری از هدشات شدن خود شما هم دارد.


اسلحه‌های مختلف را تجربه کرده و قلق کار با آن را به دست آورید.

هر اسلحه دارای قلق بوده و مهارت خاصی را می‌طلبد. مسلماً طرز استفاده از "‌شات‌گان" با "کلاشینکف" یکی نیست! شات‌گان بیشتر زمانی موثر است که از فاصله نزدیک به دشمن شلیک را انجام دهید.

در صورتی که پول شما برای خرید یک اسلحه مناسب کافی نیست می‌توانید عقب ایستاده و پس از مردن رقیب یا هم‌گروهی‌تان، اسلحه وی را بردارید.

طبق نظر کانتر باز‌های حرفه‌ای، اسلحه‌های ام4 و کلاشینکف از بهترین سلاح‌ها می‌باشند.

سعی کنید هنگامی که بازی به صورت یک به یک ادامه دارد، از کلید "Shift" استفاده کنید. استفاده از این کلید باعث کاهش سرعت حرکت شما خواهد شد. اما 2 مزیت خوب دارد. اول اینکه باعث تمرکز شما در نشانه‌گیری و بالا رفتن احتمال اصابت به هدف را دارد و ثانیاً اینکه مانع از پخش صدای حرکت و پاهای شما خواهد شد!

اگر جزو اسنایپر‌های بازی هستید، سعی کنید وارد معرکه اصلی نشوید. بلکه در یک نقطه کمین گرفته و عمل شلیک را انجام دهید. اصول استفاده از اسنایپ همین می‌باشد.

 

 

ویرایش شده در توسط Admin hunter
  • لایک 1
  • تشکر 1
  • ترکیدم :) 1
لینک به ارسال
در 19 ساعت قبل، The punisher گفته است :

اسکی های قبل از تو سو تفاهم بود   =))
از خود سایت سرزمین برداشتی؟؟

بله چون دیدم  شدو  با سرزمین دانلود  مشکلی نداره فقط این یدونه متن رو کپی کردم 

لینک به ارسال

ا سلام.

طبق قوانین:

2 *مطالب و آموزش های تاپیک ها باید به صورت کامل و مفهوم بیان شوند و آموزش ها نباید به صورت کپی از سایت های دیگر باشد ( انحصاری و یا ویرایش شده باشد )

این بار به شما اخطار داده خواهد شد.

اما در دفعات بعد بدون اطلاع رسانی پست شما حذف خواهد گردید.

  • لایک 1
لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...