رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

آموزش مقابله با ماب های ماینکرافت


Leon_Game_YT

پست های پیشنهاد شده

با سلام.

امروز بهتون یاد میدم که چجوری با ماب های ماینکرافت مقابله کنید.

 

زامبی:برای مقابله با این ماب کافیه 2 بلاک زیر خودتون بزارید.وقتی این کارو کنید دیگه قد زامبی نمیرسه که بخواد به شما اتک بده.

 

اسکلت:چند روش برای کشتنش وجود داره.1-از روش عادی استفاده کنید و با سپر برید سمت و بکشیدش.2-این روش وقتی 1 اسکلت و 1 ماب دیگه باشه عملیه.

به عنوان مثال ما زامبی با اسکلت داریم.وقتی اسکلت میخواد اتک بده برید عقب تا زامبی بیاد سمت شما و بین شما و اسکلت قرار بگیره.بعد اگه سکلت اتک بده به زامبی میخوره و بین این دوتا دعوا میشه و همدیگرو میزنن.

 

اندرمن:برای این ماب هم چند روش وجود داره.1-اول اینکه نگاهش نکنید تا کاری با شما نداشته باشه.2-برید توی آب.اندرمن از آب بدش میاد و وقتی بیاد توی آب به .شدت دمیج میخوره و میمیره.3-برید یک جا که ارتفاعش 2بلاک باشه.قد اندرمن 3بلاک برای همین دم در اونجا میمونه و نمیتونه وارد شه.شما هم راحت میزنید و میکشیدش.

 

کریپر:چند تا نکنه داره.اول اگه بقل خونتون هست از اونجا دور شید تا اگه ترکید خونتون اسیب نبینه.دوم همیشه مراقب باشید از پشت سرتون بهتون حمله نکنن چون خیلی بد دمیج میخورید.1-اولین راه و اسون ترین راه اینه که برید سمتش بپرید و تا روی هوایید بهش اتک بدید و تا صدای پیس پیس رو شنیدید بر گردید.2-دور یک جا بچرخید اونا خیلی زود ادمو گم میکنن.

 

ویچ:نزدیکش نشید تا میتونید با تیرکمان اتک بدید و بعد از چند تا تیر خودتون دست به کار بشید.ترجیها سریع بکشیدش چون اسپل هیل میخوره و جون پر میکنه.وقتی میرید سمتش سعی کنید با خودتون شیر ببرید تا اثر سم اونو خنثی کنه.

 

گست:دو روش برای کشتنش وجود داره.1-روش عادی که با تیرکمان بزنید تا بمیره.2-وقتی بهتون گلوگه انفجاری پرتاب کرد با شمشیر یا تیرکمان اونو بزنید و به خودش بر گردونید تا درجا بمیره.

 

اندردراگون:برای این ماب هم دو روش هست.1-اول اینکه به روش عادی با تیر کمان برج هارو نابود کنید بعد اندر دراگونو بکشید.2-این روش یکم پیچیده تر هست.شما باید بقل اندر پرتال داخل استرانک هولد یه تخت بزارید و بخوابید تا وقتی میمیرید از همون جا ریسپاون شید.بعد به 10 تا تخت نیاز دارید و تعداد زیادی گلوله برفی.(به هیچ زره و شمشیری نیاز نیست فقط یه کلنگ و چند بلوک چون معلوم نیست کجای اند اسپاون میشین) بعدش با گلوله برفی برج هارو نابود کنید اونایی که حفاظ داره خیلی مهم نیست نابود نکردید هم نکردید و اگه اونارو هم از بین ببرید عالیه.بعدش بزارید تا اندر دراگون بقل پرتال برگشت بشینه بعدش سریع بقلش یه تخت بزارید و روش بخوابید.بوووم تخت منفجر میشه و 1 ششم جون اندر دراگون از بین میره شما هم بقل اندر پرتال توی استرانک هولد اسپاون میشید.فقط کافیه چند بار این کارو انجام بدید تا بدون هزینه غول اخر بازی رو شکست بدید.

 

ویدر:این ماب هم دو روش داره.1-روش عادی که باید نصف جون اونو با تیرکمان یا شمشیر و نصف دوم جونشو فقط با شمشیر باید از بین ببرید تا بمیره و خیلی خطر ناک هست.2-توی این روش با دنیای ندر رفته و به سمت بالا میریم و ارتفاع رو زیاد میکنم تا به بدراک (سنگ کف)برسیم.

حالا باید اطرافمون رو بکنیم تا یه مربع 3*3 از جنس بدراک پیدا کنیم.

2019_06_02_13_50_33.png

مثل بالا.

حالا یک بلاک در ردیف اول مربع و در وسطش قرار میدیم.

2019_06_02_13_54_26.png

حالا ویدر رو به صورت کج(خابیده یا افقی) احظار میکنیم.

2019_06_02_13_54_46.png

منظورم از مکعب 9*9 مربع 3*3 بود(اشتباه املایی)

مثل تصویر بالا درست کنید ولی بلاک پایه رو بر ندارید(من برای بهتر دیده شدن برداشتمش)

حالا سر ویدر اسکلتون هارو بزارید.

2019_06_02_13_56_18.png

ویدر ما احظار شده و در بدراک گیر کرده.همه دمیج های حاصل از بمب هاش به خودش میخوره و نمیتونه حرکت کنه.در بعضی مواقع اگه خیلی بهش بچسبید ممکنه یه دمیج کوچولو بخورید که مهم نیست.حالا به هر روشی دوست دارید بکشیشد.

نگران بدراک ها نباشید.

نکته:بدراک تنها سنگه که به هیچ وجه از بین نمیره و نمیشکنه.فقط اگه حالت بینهایت بازی کنید میتونید با دست بشکنیدش ولی هیچ مابی نمیتونه اونو از بین ببره.

$

 

یکسری تله هم هست که برای همه ماب ها کاربرد داره که توی یک پست جداگانه اموزش میدم.

امیدوارم خوشتون اومده باشه.

 

 

ویرایش شده در توسط Leon_Game_YT
اضافه کردن متن ناقص
  • لایک 1
  • تشکر 1
لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...