رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

اطلاعیه مهم اطلاعیه - پیرامون مشکلات اخیر و وضعیت سرور ها


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت تمامی عزیزان و همراهان همیشگی شادوگیمز

به دلیل بالا بودن تعداد بازیکنان سرورهای شادوگیمز (رتبه اول در کشور) و فروش سرورهای گیمینگ به قیمت چند برابر ارزان تر از جاهای دیگر، جهت منافع سودجویانه از سمت برخی ارائه دهندگان گیمینگ دیگر مورد حملات DDOS در دیتاسنتر اصفهان قرارگرفتیم و همانطور که شاهد بودید در برخی ساعات با لگ شدیدی مواجه میشدیم.
جهت برطرف سازی این مشکل با توجه به اطلاعیه قبلی که صادر کردیم علاوه بر سرور اصفهان، سروری دیگر در تهران تهیه نمودیم و در رک مجهز به Anti ddos قراردادیم.
بنابراین مشکلی بابت حملات سایرین متحمل ما نخواهد شد.
در نظر داشته باشید زین پس شادو گیمز با 2 سرور در 2 دیتاسنتر در 2 استان کشور فعالیت خواهد کرد. همانطور که میدانید هرچه فاصله خطوط اینترنتی کاربر به سرور نزدیک تر باشد پینگ او نیز بهتر خواهد بود. در همین راستا بزودی سیستمی راه اندازی خواهد شد که جهت بهترین پینگ ممکن، افراد ساکن در استان های شمالی کشور به سرور تهران و افراد ساکن در مرکز و جنوب کشور به سرور اصفهان متصل شوند.

پیامی برای مجموعه هایی که به شادو گیمز هجوم آوردند: شادو گیمز هیچگاه موافق اینگونه رفتار ها نبوده و هیچگاه به کسی حمله نکرده و نخواهد کرد. اما در نظر داشته باشید افراد و اعضای گمنام عضو مجموعه شادو گیمز هر آن اراده کنند میتوانند به کل، داستان کسانی که باعث اینگونه حملات شده بودند را یک سره کند.

موفق باشید

  • گیج شدم 1
لینک به ارسال

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • جدید...