رفتن به مطلب
انجمن گیمینگ شادوگیمز
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

مهم قوانین و اساسنامه شادوگیمز


پست های پیشنهاد شده

بخش 1/4 صفحه قوانین و اساس نامه شادو گیمز: قوانین انجمن

 

1. قوانین نام کاربری

 

1.1 تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند.

 

1.2 استفاده از آدرس سایت به صورت yoursite.ir به عنوان نام کاربری ممنوع می باشد و در صورت مشاهده مسدود خواهد شد.

 

1.3 حتی المقدور نام كاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید. تغییرنام کاربران به فارسی انجام نخواهد شد.

 

1.4 فعالیت در انجمن تنها با یک نام کاربری مجاز می باشد. در صورت مشاهده کاربر با چند نام کاربری دسترسی کلیه نام های کاربری به انجمن مسدود خواهد شد.

 

 

 

2. قوانین ارسال پست و تاپیک

 

2.1 قبل از طرح پرسش ، درخواست کمک و یا درخواست هک ابتدا از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید، ایجاد کنندگان سوالات و درخواست های تکراری اخطار دریافت کرده و در صورت تکرار اخراج خواهند شد.

 

2.2 به منظور جلوگیری از تکراری شدن تاپیک های درخواست آنبنی و یا ارسال cfg و ... و آپلود مجدد آنها قبل از ارسال تاپیک از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

 

2.3 کاربران انجمن می بایست در هنگام ارسال پست و پیام از کلمات مناسب استفاده نمایند و هر گونه توهین ، بی احترامی ، تمسخر و ایجاد دلسردی در متن ارسال شده توسط کاربر ممنوع می باشد.همچنین تایپ کردن به جز زبان فارسی نیز ممنوع می باشد.

 

2.4 تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

 

2.5 برای تاپیک ها از عنوان مناسب استفاده کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی مثل " ضروری " فوری " کمک " باشند حذف خواهند شد.

عنوان نامناسب : تورو خدا کمک کنید ........ !

عنوان مناسب : سوال در رابطه با رنگ پروفایل

 

2.6 در تاپیک ها ، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی ، خوب بود ، ممنون و... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها ميشوند.

 

2.7 در صورت ارسال اسپم ، پاسخ های نامربوط و راه حل های ناکارامد و اظهار نظر در رابطه با موضوع نامربوط ( در موضوعات پرسش و پاسخ ) پست کاربر بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

 

2.8 بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 24 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

 

2.9 تمامی کدها ، خطاها و ارورها باید در تگ های PHP , CODE و یا HTML قرار گیرند.

 

 

 

 

 

 

3. قوانین فایل های پیوست

 

3.1 فضای کافی جهت آپلود فایل ها در سایت در نظر گرفته شده است پس تمامی فایل ها باید در انجمن پیوست شوند. قرار دادن لینک دانلود از سایر سایت های دیگر و سایت های اشتراک فایل مانند هات فایل ، فایل سونیک و ... ممنوع می باشد. (قرار دادن لینک مستقیم و بدون پسورد از این قانون مستثنی است.)

 

3.2 آپلود هک ها و cfg های غیزمجاز در انجمن ممنوع می باشد.

 

3.3 تغییر لینک سایت سازنده در فایل ها و قرار دادن آدرس سایت خود و آپلود آن در شادوگیمز ممنوع است.

 

3.4 قرار دادن پسورد سایت های دیگر برای فایل های پیوست ممنوع است، تنها پسورد مجاز www.shadowgames.ir می باشد.

 

3.5 از پیوست کردن فایل های مخرب - ویروس ها - مطالب غیر مرتبط با انجمن جدا خودداری فرمایید.

 

3.6 مسئولیت کلیه فایل های پیوست شده توسط کاربر و محتوای آن بر عهده وی می باشد.

 

 

4. قوانین پیام خصوصی و کاربری

 

4.1 ارسال هرز نامه ها و پیام های تبلیغاتی به هر شکل ممنوع می باشد.

 

4.2 پشتیبانی برای اعضای انجمن فقط در انجمن انجام میشود، از مطرح کردن مشکلات خود در پیام خصوصی و کاربری مدیران خودداری کنید.

 

4.3 تاپیک ها به ترتیب جواب داده خواهند شد ، از ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و کاربری برای سریعتر پاسخ گرفتن جدا خودداری کنید.

 

 

 

5. قوانین امضا

 

5.1 قرار دادن ID - شماره تماس و ... در امضا ممنوع می باشد.

 

5.2 قرار دادن نوشته با فونت بزرگ ممنوع می باشد.

 

5.3 عکس های با حجم و سایز بالا صفحات را سنگین و حقوق کاربران را ضایع میکند. استفاده از این موارد ممنوع می باشد.

 

5.4 قرار دادن بنر در امضا ممنوع بوده و با کاربر خاطی (بین 1 تا 7 روز محرومیت) و در صورت تکرار بن دائمی، برخورد خواهد شد. (به استثتاء مدیران ارشد)

 

5.5 امکان قرار دادن بیش از یک لینک یا بیش از یک عکس در امضا وجود ندارد.

 

5.6 امضاهای خلاف قوانین بدون اخطار قبلی حذف خواهند شد و با کاربر بسته به صلاحدید برخورد خواهد شد.

 

 

 

 

6. قوانین عمومی

 

6.1 شادوگیمز با هیچ مرجع و پشتیبانی بازی های آنلاینو فروش گیم سرور مشابه مشکلی ندارد . همواره تلاش ما برقراری ارتباط مثبت با مراجع دیگر بوده و تا حد امکان سعی شده تا دشمنی بین سایت ها اتفاق نیفتد. کاربران نباید از هیچ سایتی شادوگیمز انتقاد کنند و موظفند مساله را با مدیریت کل سایت مقابل مطرح کنند .

 

6.2 شادوگیمز  تابع قوانین کپی رایت داخلی است،

 

6.3 از مطرح کردن مطالب خلاف قوانین جمهوری اسلامی و مطالبی که جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند جدا خودداری کنید ( راه های دور زدن ف ی ل ت رینگ سوال در رابطه با وی پی ان ، قرار دادن اطلاعیه ف ی ل تر شدن سایت ها و این گونه موارد جزء جرائم رایانه ای محسوب میشوند.)

 

6.4 کاربرانی که کپی رایت شادوگیمز را در فایل ها، پچ ها و آپدیت ها حذف کنند از طرف شادوگیمز پشتیبانی نمی شوند و به سوالات و مشکلاتشان پاسخ داده نخواهد شد و از انجمن اخراج می شوند.

 

6.5 مباحث مربوط به هک (از دید منفی) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. فقط موارد مثبت مانند آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكرها که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است .

 

6.6 بحث در مورد هک شدن سايت ها و گذاشتن اطلاعيه هک شدن سايت ها ممنوع است.

 

6.7 تبلیغات فقط فقط در وب سایت اصلی قابل پیگیری می باشد. از ایجاد تاپیک خودداری کنید.

 

6.8 تبلیغ برای جذب مدیر و کاربر در تمام قسمت ها ممنوع می باشد.

 

6.9 معرفی سایت های سودجو و کلاه بردار در انجمن ممنوع می باشد و تاپیک هایی که در رابطه با اینگونه مسائل باشد حذف خواهند شد !

 

6.10 بحث ها و منازعات و مشکلات شخصی خود را در بیرون از انجمن حل کنید.

 

6.11 پشتیبانی گیم سرور های دیگر وب سایت ها به شادوگیمز مربوط نمیشود و تاپیک هایی که در این مورد ارسال شود بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

 

6.12 درخواست ادمینی رایگان، گیم سرور رایگان و ... در انجمن ممنوع است و تاپیک هایی که در این مورد ارسال شود بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

 

6.13 هر ## برای انجام کاری اطلاعات خود را به یکی از کاربران شادوگیمز بدهد و مشکلی برای وی پیش آید و موجب اختلاف شود شادوگیمز هیچ مسئولیتی در قبال این اختلافات ندارد.

 

6.14 در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مديران انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود !

 

6.15 چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند و اشتباه آنها رو به آنها اطلاع دهند و تذکر فقط مخصوص مدیران سایت است. کاربران میتوانند توسط گزارش پست خلاف و پیغام خصوصی اشکالات و ... را با مدیران در میان بگذارند.

 

  • تشکر 2
  • ترکیدم :) 1
  • گیج شدم 2
  • خوشم نیومد 1
لینک به ارسال
  • 3 months later...

بخش 2/4 صفحه قوانین و اساس نامه شادو گیمز: قوانین خرید

 

 

7. قوانین عمومی در باب خرید سرورهای کانتر

7.1 خرید سرور های کانتر تنها از طریق سایت شادو گیمز به نشانی ShadowGames.ir قابل انجام است و شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی نسبت به خرید کاربران از اشخاص متفرقه و مسئولان سرورها بنام شادو گیمز بر عهده نمیگیرد.

 

7.2 کاربران موظف اند بعد از خرید نسبت به ارسال اطلاعات اکانت خود به بخش پشتیبانی سرورها مراجعه و تیکت ارسال کنند کنند. درصورت عدم مراجعه، هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پیگیری شادو گیمز نخواهد بود.

 

7.3 کاربران میتوانند بعد از خرید سرور، خود اقدام به آپلود کانفیگ و پلاگین اختصاصی و ادیت شده توسط خودشان بنمایند و شادو گیمز با افتخار بصورت رایگان اقدام به نصب سرور آن ها مینماید. اما درصورتی که کانفیگ مربوطه با مشکلات و باگ هایی مواجه بود، هیچ گونه مسئولیتی از سوی ما پذیرفتنی نیست و کاربر خود، موظف به حل مشکلات است. درصورتی که مشکلات بوجود آمده از حد معقول خود زیادتر گردنند. بطوری که بارها و بارها پشتیبان سرورها را درگیر آپلود کانفیگ برای حل آن مشکلات کنند، پشتیبان میتواند از آپلود مکرر تا مدت مشخصی خودداری کند.

 

7.4 درصورت ایجاد مشکل از سمت سرورهای شادو گیمز مسئولیت حل آن به عهده تیم فنی شادو گیمز میباشد اما درصورتی که مشکل از سمت کاربر باشد طبق ماده 7.3 پیگیری خواهد شد.

 

7.5 بعد از خرید سرور امکان بازگشت وجه وجود ندارد و شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی در قبال مبلغ هزینه شده به عهده نمیگیرد.

 

7.6 سعی شادو گیمز بر آن است که سرورهایی دقیقا مشابه سرورهای اصلی شادو گیمز، سرزمین دانلود به کاربران ارائه دهد. اما برخی پلاگین های دست نویس و اختصاصی نیز وجود دارند که تنها با دریافت هزینه قابل نصب هستند.

 

7.7 بعد از ارسال تیکت توسط کاربران به پشتیبانی سرورها مبنی بر گزارش مشخصات سرور و اکانت مالک سرور از طریق سامانه مشتریان، شادو گیمز موظف است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری، سرور را به کاربر تحویل بدهد.

 

7.8 مالک سرور اجازه تبلیغ دیگر سرورها و آیپی های غیر را در سرور خود نخواهد داشت و درصورت مشاهده، شادو گیمز قادر به غیر فعال کردن سرور مربوطه میباشد.

 

7.9 مالک سرور اجازه تبلیغ سرور خود در دیگر سرورهای مربوط به مشتریان دیگر شادو گیمز را نخواهد داشت و درصورت مشاهده موارد این چنینی شادو گیمز قادر به غیر فعال کردن سرور مربوطه میباشد.

 

7.10 استفاده از چیت و تبلیغات و هرگونه موارد مشابه در سرورهای دیگران، برای جذب پلیر به سرور مالک خلاف قوانین بوده. و مسئولیت رخداد اینگونه موارد توسط ادمین ها و مسئولین مالک سرور، بر عهده شخص مالک میباشد و درصورت نادیده گرفتن تذکرات لازم، شادو گیمز اقدام به غیر فعال کردن سرور خواهد کرد.

 

7.11 چندی از تبلیغات متنی ابتدایی در سرور مشتریان غیر قابل حذف بصورت رایگان بوده و شادو گیمز این حق را بر خود میبیند که چندی از تبلیغات اساسی خود را در سرور مشتریان عرضه بنماید.

 

7.12 خرید هر اکانت به منزله آگاهی بر آن است که اکانت بصورت ماهیانه بوده و هرماه میبایست تمدید گردد. شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی درصورت فراموشی یاد آوری مسئولان جهت تذکر برای تمدید اکانت بر عهده نمیگیرد.

 

7.13 خریدار تایید میکند که بالای 18 سال سن دارد و به سن قانونی رسیده است، از حساب بانکی خود خرید انجام داده است و درصورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت بر عهده خریدار میباشد و شادوگیمز هیچگونه مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

 

7.14 تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.

 

7.15 صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.

 

7.16 کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

 

7.17 تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت شادوگیمز را دارند.کاربر باید آدرس پست الکترونیک و شماره همراه خود را به انضمام سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

 

7.18 به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و شادوگیمز هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

 

7.19 هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در سایت شادوگیمز می باشد.

 

7.20 افراد بالای 18 سال تمام حقوق عضویت و انجام معامله (خرید) را در سایت شرکت دارند.

 

7.21 خرید از شادوگیمز برای افراد بین 15 تا 18 سال با اجازه ولی و یا قیم امکان‌پذیر و معتبر است. افراد زیر 15سال، حق عضویت و خرید را ندارند. در صورت عدم رعایت این تبصره و عضویت و خرید توسط افراد عدم واجد شرایط، شادوگیمز هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی پیش آمده نخواهد داشت.

 

7.22 رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و شادوگیمز هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

 

 

8. قوانین عمومی در باب خرید ادمینی سرورهای کانتر

8.0.1 در بخش 8 اساس نامه شادو گیمز، هرجا سخن از اکانت ادمینی، اکانت و کلمات مشابه و مترادف بود، منظور کلیه اکانت های قابل خرید در سرور کانتر میباشد.

 

8.1 خرید ادمینی سرور های کانتر تنها از طریق سایت شادو گیمز به نشانی ShadowGames.ir قابل انجام است و شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی نسبت به خرید کاربران از اشخاص متفرقه و مسئولان سرورها بنام شادو گیمز بر عهده نمیگیرد.

 

8.2 کاربران موظف اند بعد از خرید نسبت به ارسال اطلاعات اکانت خود به بخش پشتیبانی سرورها مراجعه و تیکت ارسال کنند کنند. درصورت عدم مراجعه، هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پیگیری شادو گیمز نخواهد بود.

 

8.3 درهنگام فعالسازی اکانت، آیدی مدیر سرور به کاربر داده خواهد شد. لذا کاربران موظف اند نسبت به تحقیق و کسب اطلاعات درباب قوانین ادمینی هر سرور اطلاعات لازم را کسب کنند. و درصورت عدم پیگیری کاربران و عدم رعایت قوانین، شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی درمورد حذف اکانت کاربر توسط مدیر سرور را نخواهد داشت.

 

8.4 بعد از خرید اکانت ادمینی امکان بازگشت وجه وجود ندارد و شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی در قبال مبلغ هزینه شده به عهده نمیگیرد.

 

8.5 بعد از ارسال تیکت توسط کاربران به پشتیبانی سرورها مبنی بر گزارش مشخصات اکانت سرور از طریق سامانه مشتریان، شادو گیمز موظف است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت کاری، اکانت را به کاربر تحویل بدهد.

 

8.6 استفاده از چیت در سرورهای دیگر شادو گیمز خلاف قوانین بوده و حذف اکانت را در پی خواهد داشت.

 

8.7 منباب یادآوری جهت رعایت ماده 8.3، ادمین حق بن کردن افراد را بدون مدرک ندارد. مدیر سرور میتواند درصورت مشاهده چنین مواردی با تذکر قبلی و بدون تذکر قبلی اکانت ادمینی کاربر را حذف کند.

 

8.8 بعد از خرید اکانت، آموزشات بصورت PDF ارسال میشود. درصورتی که کاربر با هرگونه سوال و کنجکاوی روبرو شد موظف است آن را از طریق تحقیق به مدیر سرور مربوطه برطرف کند لذا سرور مکان مناسبی برای تست کد های ادمینی و امکانات ادمینی نیست. در همین راستا درصورتی که ادمین با تست و آزمون و خطای کد ها و امکانات، سرور را در معرض خطر قرار دهد. مدیر مربوطه قادر است بدون تذکر قبلی و یا با تذکر، اکانت شخص را حذف کند.

 

8.9 خرید هر اکانت به منزله آگاهی بر آن است که اکانت بصورت ماهیانه بوده و هرماه میبایست تمدید گردد. شادو گیمز هیچگونه مسئولیتی درصورت فراموشی یاد آوری مسئولان جهت تذکر برای تمدید اکانت بر عهده نمیگیرد.

 

8.10 خریدار تایید میکند که بالای 18 سال سن دارد و به سن قانونی رسیده است، از حساب بانکی خود خرید انجام داده است و درصورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت بر عهده خریدار میباشد و شادوگیمز هیچگونه مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

 

8.10 تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.

 

8.11 صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.

 

8.12 کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

 

8.13 تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت شادوگیمز را دارند.کاربر باید آدرس پست الکترونیک و شماره همراه خود را به انضمام سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

 

8.14 به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و شادوگیمز هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

 

8.15 هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در سایت شادوگیمز می باشد.

 

8.16 افراد بالای 18 سال تمام حقوق عضویت و انجام معامله (خرید) را در سایت شرکت دارند.

 

8.17 خرید از شادوگیمز برای افراد بین 15 تا 18 سال با اجازه ولی و یا قیم امکان‌پذیر و معتبر است. افراد زیر 15سال، حق عضویت و خرید را ندارند. در صورت عدم رعایت این تبصره و عضویت و خرید توسط افراد عدم واجد شرایط، شادوگیمز هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی پیش آمده نخواهد داشت.

 

8.18 رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و شادوگیمز هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

 

8.19 هر اکانت خریداری شده متعلق به یک نفر است ، استفاده از آن توسط دیگران ممنوع می باشد و مجموعه شادوگیمز هیچ مسئولیتی در قبال باطل شدن اکانت ندارد.

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی https://t.me/ShadowGamesGP و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

ویرایش شده در توسط HyPerRifiC
اضافه کردن متن
  • لایک 2
  • تشکر 2
  • گیج شدم 3
لینک به ارسال

بخش 3/4 صفحه قوانین و اساس نامه شادو گیمز: قوانین عمومی سرورها

 

9. قوانین کلی تمامی ادمین ها

 

9.1 هیچ ادمین، فول ادمین و یا منیجری حق بن کردن ادمین دیگر را نخواهد داشت مگر به دستور اونر، و یا مقام بالاتر مشخص شده توسط اونر.

 

9.2 ادمین حق فحاشی به پلیر، ادمین و هیچ شخصی درون و بیرون سرور را ندارد. درصورت وقوع چنین حرکتی حتی اگر ابتدا فرد دیگری شروع کننده بحث بود، ادمین میبایست برکنار شود. درصورتی وقوع دعوا بین ادمین ها، وظیفه اونر رسیدگی و تعیین فرد مقصر است و ادمین ها حق فحاشی به هم را ندارند. درصورتی که ادمینی به ادمین دیگر فحاشی کرد. شخص مورد نظر میبایست بدون اینکه در سرور به فرد مقابل فحاشی کند مدرک مورد نیاز را در انجمن آپلود کرده و از ادمین شکایت کند. درصورت فحاشی هر دو طرف، هر دو برکنار خواهند شد.

 

9.3 هر ادمین تنها میتواند در یک سرور ادمین باشد. درصورت مشاهده اکانت یک ادمین در چند سرور شادو گیمز، اکانت ها در همه سرورها حذف خواهند شد.

 

9.4 هر کسی که علاوه بر سرورهای شادو گیمز در سرورهای دیگر نیز ادمین باشد از ادمینی حذف خواهد شد.

 

9.5 درصورت کمپ پلیر ها، ادمین میبایست ابتدا تذکر، سپس slay و بعد از آن فرد را کیک دهد. درصورت عدم توجه بازیکن، ادمین میتواند فرد کمپ کننده را بصورت تایمی حداکثر 5 دقیقه بن دهد با ذکر دلیل در درون کد بن.

 

9.6 درصورت فحاشی پلیر ها، ادمین میبایست ابتدا تذکر و هشدار، سپس gag با تایم حداکثر 1 ساعت، درصورت مشاهده مجدد بن تایمی دهد. به نسبت فحش حداقل 5 دقیقه تا چند ساعت.

 

9.7 ادمین حق بن کردن، گگ کردن، slay کردن و کیک کردن پلیر را درصورت کل کل کردن با ادمین ندارد. درصورت مشاهده اینجور موارد، ادمین برکنار خواهد شد.

 

9.8 ادمین میبایست عکس و مدارک بن خود را در کانال بن سرور مربوط به خود قرار دهد. درصورت مشاهده بن بدون اطلاع در کانال ادمین حذف خواهد شد.

 

9.9 درصورتی که ادمین، داخل و یا خارج از سرور به مدیریت و مسئول سرور و یا مجموعه دیگری از شادو گیمز فحاشی کند بدون اما و اگر ریمو خواهد شد.

 

10  تمامی پسورد های ادمینی می بایست 8 کارکتر باشد متشکل از کارکتر خاص ، عدد ،حروف کوچک و بزرگ.

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی https://t.me/ShadowGamesGP و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

 

=========================================================================================================================

0.1 این قوانین بصورت دست نویس و گفتاری توسط مدیران هر سرور نوشته شده اند. درصورتی که قانون سروری در این مکان نوشته نشده بود. بازیکنان موظف اند سوالات خود را از مدیر آن سرور درخواست کنند و شادو گیمز مسئولیتی در قبال رعایت نکردن قوانین و بن یا حذف شدن پلیر و ادمین از سرور ندارد.

 

 

 

 

10. قوانین ادمینی سرور aim.awp.knife 

 

10.1 همه ادمین ها باید درانجمن شادوگیمز ابتدا درخواست کاربر رسمی بدن و سپس درخواست ادمینی .

 

10.2 بجز بن تایم زیر ۱ روز، بقیه بن ها باید با مدرک بن، استیم،ip، علت بن، نیک کسی که بن شده، نیک کسی که بن کرده و مدت زمان بن در کانال قرار داده بشه .

 

10.3 فحاشی و توهین تو سرور با نیک ادمینی ممنوعه در صورت دعوا دو ادمین هر دو نفر ریموو میشن. حتی اگه یکیشون فول باشه و یکیشون ادمین معمولی .

 

10.4 کسانی که نه ادمینی خریدند نه مسابقه برنده شدن نه ادمین رنک هستن باید یه میزان حداقل فعالیت داشته باشن. فول ادمین ها، ادمین رنک، ادمین مسابقه و کسانی که ادمینی خریدن محدودیتی واسه فعالیت تو سرور و گروه ندارن .

 

10.5 ادمین ها اجازه آنبن کردن هیچکسی رو ندارن. در صورت بن اشتباهی به اونر یا مسئول بن گزارش بدن  .

 

10.6 شیب اول تذکر داده بشه. در صورت تکرار slay (تا ۲-۳ بار) و در صورت تکرار بیش از ۳ بار شیب kick و اگه دوباره برگشت و به کارش ادامه داد ۵ یا ۱۰ دقیقه بن 

خط گرفتن فقط تذکر داده بشه و نهایتن slap یا slay ... ولی کیک و بن نه .

 

10.7 مپ linkmania کسی تو بیس سمت خودش نمونه... چون کسی که اونجا باشه طبیعتا فقط می تونه خط بالا رو بگیره >> slay .

 

10.8 مپ زیگزاگ پائین مپ زیر پل کسی کمپ نباید باشه .

 

10.9 کمپ کردن تو همه مپ ها (ایم - نایف - اسنایپ) در صورتی که بازی بقیه رو بهم بزنه یا مدت زمان بازی رو طولانی کنه ممنوعه. مثلا تو مپ aztec پشت جعبه انقدر می مونن تا تیم مقابل بیاد جلو درحالی که بیشتر از نصف بازیکن ها مردن و بیرون بازی معطل فقط ۱ بازیکن موندن. همینطور تو نایف مپ hp2 کسانی که میرن بالا جعبه و همه کسایی که مردن منتظر یه نفر می مونن >>> slap .

 

10.10 اسکین لباس در صورتی که خیلی تابلو باشه ممنوعه. مثلا کل لباس ترور قرمز باشه .

 

10.11 نحوه vote گرفتن

a) change? Are na

b) koja? Aim awp knife

c) map

 

10.12 فقط در ۲ حالت بدون هیچ ووت میشه مپ رو عوض کرد: اول اینکه مجیکر اومده باشه و نتونید سرور رو جمع کنید. می تونید بدون ووت بدید مپ نایف. دوم وقتی که سرور رفته باشه یه مپی که ظرفیت نداشته باشه درحالیکه سرور خیلی شلوغه .

وقتی هم که سرور خلوت و زیر ۵ نفر سرور باشن میشه ووت رو خلاصه کرد و بجای ۳ مرحله بالا فقط مرحله آخر انجام بشه و از هر مپ (ایم اسنایپ نایف) یه مپ تو ووت گذاشته بشه

در غیر این صورت حتما باید مراحل طی بشه .

 

10.13 عوض کردن مپ هم باید یا آخر راند که بازی تموم شده یا اول راند که هنوز بازی شروع نشده انجام بشه نه وسط بازی .

 

10.14 بعد ۱۵ راند باید ووت گرفته بشه نه زودتر( تو مپ های خیلی بزرگ کمتر) .

 

10.15 اگه حوصله ادمینی ندارید با نیک ادمینی وارد نشید. وقتی با نیک ادمین تو سرور هستید موظفید قوانین رو رعایت کنید. فرقی هم نمیکنه چه ادمینی هستید .

 

10.16 تمامی پسورد های ادمینی می بایست 8 کارکتر باشد متشکل از کارکتر خاص ، عدد ،حروف کوچک و بزرگ.

 

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی https://t.me/ShadowGamesGP و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

 

 

 ========================================================================================================================

 

11. قوانین ادمینی گروه 1 (سرور های  Public)

 

11.1 همه ادمین ها باید درانجمن شادوگیمز ابتدا درخواست کاربر رسمی بدن و سپس درخواست ادمینی .

 

11.2 تمامی ادمین ها و رنک بالا ها حق آنبن کردن هیچکس رو ندارن اگر در به اشتباه کسی بن شده برای آنبی باید به اونر سرور یا مسئول بن سرور مربوطه اعلام کنن .

 

11.3 با اشخاصی که بی احترامی میکنن  دفعه اول تذکر و دفعه دوم گگ و در صورت تکرار بن به صورت تایمی (حداکثر 24 ساعت) که در این صورت باید در چنل

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
  همراه با اسکرین از بی احترامی گذاشته شود .

 

11.4 درصورت مشاهده کلمات رکیک توسط ادمین ها اخطار خواهند گرفت .

 

11.5 حتما به بالانس نبودن تیم ها توجه کنید. درصورتی که قدرت مهارت یک تیم بسیار بیشتر از تیم دیگر بود و به دفعات زیادی برنده شد تعدادی از پلیر های با مهارت تیم قوی را به ضعیف منتقل کنید .

 

11.6 اگر ووت و VIP گان تداخل پیدا کردند میبایست R1 و در اخر رند ووت گرفته شود .

 

11.7 ادمینها در سرور حق هیچگونه بی احترامی یا دادن فوش ندارند و در صورت انجام دادن از ادمینی ریموو شده .

 

11.8 تمامی ادمین ها باید با نیک اصلی خود در سرور باشند .

 

11.9 تیم ترور تا ۱:۳۰ میتوانند در بیس خود کمپ نمایند بعد از تایم گفته شده شما میبایست اول 2-3 تا اسلاپ و دادن تذکر شخص را وادار به راش کنید اگر در صورت کمپ دوباره در همان رند اسلای دهید راش سیتی آزاد هست از اول راند .

 

11.10 تمامی افراد بن شده باید ظرف مدت 24 ساعت بنر ریمووی داخل چنل

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
قرار دهید در صورت کوتاهی از ادمین با ادمین مربوطه برخورد گردد .

 

11.11 ادمینی حق بن تایم بیشتر از 15 دقیقه رو ندارد مگر در موارد خاص که باید با اونر سرور هماهنگ باشد به همراه مستندات .

 

11.12بنر های بن باید ( دلیل - استیم - ایپی - نیک نیم - سروری که در آن بن شده ) داشته باشد.

 

11.13 ادمین ها زیر 15 راند حق ووت گرفتن ندارد .

 

11.14 برای ووت گرفتن چنج مپ ابتدا ووت(change are na) گرفته شود بعد ووت مپ .

 

11.15 توجه داشته باشید تمامی کامند های مهم ادمینی باید بایند شوند .

 

11.16 هرگاه مپ سرور غیر از De_Dust2 باشد و پلیرای سرور زیر 10 نفر باشند میتوانین بدون ووت مپو چنج بدین De_Dust2 .

 

11.17 در چنل

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
حتما عضو باشید تا تجربه کسب نمایید و با انواع چیت اشنایی بیشتری پیدا کنید .

 

11.18 آسمان بدون ابر هر رنگی باشه ممنوع و جز مصادیق بن می باشد اما اسمان های رنگی با ابر آزاد و جز موارد بن نمی باشد .

 

11.19 تمامی ادمین ها زمان بازی در سرور باید در تیم اسپیک مجموعه شادوگیمز به آدرس Ts.ShadowGames.ir حضور داشته باشند .

 

11.20 اسکین گان برای تمامی پلیرها آزاد است .

 

11.21 تمام بنر بن های داده شده توسط ادمین ها باید زیر 12 ساعت به اونر یا مسئول بن سرور ارسال شده تا قبل از 24 ساعت داخل کانال 

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
 قرار داده شود .

 

11.22 چنانچه مجیکر به سرور آمد ادمین ها موظف هستند ابتدا شخص رو بن بدن و اگر مجدد وارد سرور شد پس از اطمینان که همان شخص هست از Fuck Menu  استفاده و سپس لوکال بدن شخص رو .

 

11.23 اگر موقعی ادمین ها مشاهده کردند که تیم الف با تیم ب قوی تر است ، اون موقع ادمین موظف است با استفاده از گزینه team/   بازیکنان دو تیم را بالانس کند و به تیم ضعیف تر 3 کا مانی بدهد که بالانس بشه بازی .

 

11.24 گرفتن ایدبل راند دو برای ادمین و پلیر ممنوع می باشد .

 

11.25  استفاده از کانفیگ های (CFG) غیر مجاز ، نامعتبر و هر کانفیگی که روند بازی را تغییر دهد غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده به منزله ی چیت (هم بازیکن و هم ادمین سرور)  درنظر گرفته می شود و منجر به ریمو شدن و بن شدن می شود . 

 

11.26 تایم تمامی ادمین ها توسط اونر از طریق پنل به صورت روزانه و هفتگی چک میشود و اگر تایم مناسب نداشته باشن از ادمینی بدون اخطار ریموو میشن .

 

11.27 تمامی پسورد های ادمینی می بایست 8 کارکتر باشد متشکل از کارکتر خاص ، عدد ،حروف کوچک و بزرگ.

 

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی https://t.me/ShadowGamesGP و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

 

 

=========================================================================================================================

 

12 قوانین کلی سرور های گروه 2 (کلن وار ها و مچ ها) 

 

12.1 همه ادمین ها باید درانجمن شادوگیمز ابتدا درخواست کاربر رسمی بدن و سپس درخواست ادمینی .

 

12.2 مهم ترین قسمت ادمینی برخورد مناسب با پلیر می باشد. از هر گونه بحث، تیکه انداختن، فحش و … که موجب ناراحتی پلیر میشود خودداری کنید. پلیری اگر با ادمین کاری داشت جوابش رو بدهید .

 

12.3 تایم تمامی ادمین ها توسط اونر از طریق پنل به صورت روزانه و هفتگی چک میشود و اگر تایم مناسب نداشته باشن از ادمینی بدون اخطار ریموو میشن .

 

12.4 تیم ترور تا ۱:۳۰ میتوانند در بیس خود کمپ نمایند بعد از تایم گفته شده شما میبایست اول 2-3 تا اسلاپ و دادن تذکر شخص را وادار به راش کنید اگر در صورت کمپ دوباره در همان رند اسلای دهید راش سیتی آزاد هست از اول راند .

 

12.4 کسانی که توی سرور فحش میدهند را ۱ بار تذکر دهید. اگر به کارش ادامه داد ۵ دقیقه Gag کنید اگر ادامه داد کیک  کنید ، اگر بعد از کیک کردن مجددا وارد سرور شد و مجددا فحاشی کرد (فحاشی ناموسی) بن پرمنلت (نامحدود)بدین و یا اینکه اگر فحاشی ناموسی نبوده بن دقیقه ای بدین .

 

12.5 هرگونه بحثی که با یک دیگر دارید در Say Admini Private مطرح کنید. به هیچ وجه در Say All Admini و یا چت معمولی نگویید. جلوی پلیر ها از شوخی با یکدیگر پرهیز کنید .

 

12.6 رفاقت بازی  ادمین با پلیر و یا برعکس ، ممنوع می باشد .

 

12.7 تبلیغات در سرور ممنوع است : تبلیغ کردن سرور دیگر، سایت ها ،سازمان ها ، ادارات و ... به هر شکلی در بازی ممنوع است .

 

12.8 ادمینا حق استفاده از نیک هایی به جز نیک ادمینی ندارند ! اگر با نیک دیگری مشغول پلی دادن باشند  در صورت مشاهده با ادمین یا معاون و یا مدیر مورد نظر برخورد می شود .

 

12.9 قبل از تغییر مپ ابتدا با ادمین های دیگر هماهنگ و در نهایت ووت گرفته شود .

 

12.10 ای اف کا (AFK) بودن در بازی (حرکت نکردن) بیشتر از یک راند و حضور بیش از دو راند در اسپک ممنوع است و ادمین حق کیک آن پلیر را دارد .

 

12.11 بازیکنان CT باید در مپ های بمب در زمان کاشته شدن بمب برای خنثی سازی اقدام کنند. در غیر اینصورت ادمین  سرور بایستی ابتدا در say admini all  اطلاع رسانی کند ، در صورت عمل نکردن بازیکن در نهایت مجاز می باشد بازیکن مورد نظر را اسلای دهد .

 

12.12 بازیکنان TR باید اقدام به کاشت بمب کنند در غیر اینصورت ادمین  سرور بایستی ابتدا در say admini all  اطلاع رسانی کند ، در صورت عمل نکردن بازیکن در نهایت مجاز می باشد بازیکن مورد نظر را اسلای دهد .
  

12.13 مجازات افرادی که ریت میدهند slay است .

 

12.14 ویس دادن  در سرور آزاد می باشد در مورد دستورات بازی ولی  پخش موزیک ، صحبت های متفرقه وهر مساله ای که باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شود gag شدن رو به همراه دارد .

 

12.15 هرگونه نام مغایر با هنجار های سیاسی ، قومی ، مذهبی در سرور ممنوع می باشد .

 

12.16 استفاده از کانفیگ های (CFG) غیر مجاز ، نامعتبر و هر کانفیگی که روند بازی را تغییر دهد غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده به منزله ی چیت (هم بازیکن و هم ادمین سرور)  درنظر گرفته می شود و منجر به ریمو شدن و بن شدن می شود .

 

12.17 پلیری اگر شکایتی از پلیر دیگری داشت باید اسناد معتبر ارائه دهد در غیر این صورت پیگیری به عمل نخواهد آمد.

 

12.18 از Say Admini درست استفاده کنید از کلمات نامناسب و نامربوط ( مانند سلام و خداحافظ و ...) رو مطرح نکنید. 

 

12.19 راش کردن ct و tr مجاز می باشد .

 

12.20 ادمین ها ازafk  شدن در اسپک به مدت طولانی خودداری نمایید .

 

12.21 ادمین ها در بازی تعامل داشته باشید ، اگر در گروه tr موردی بود به ادمین های گروه tr اعلام کنید مستقیم کاری انجام ندهید ! ( و بالعکس ) .

 

12.22 ادمین ها در زمان ورود به سرور باید در برنامه تیم اسپیک حضور داشته باشند .

 

12.23 اگر موقعی ادمین ها مشاهده کردند که تیم الف با تیم ب قوی تر است ، اون موقع ادمین موظف است با استفاده از گزینه team/   بازیکنان دو تیم را بالانس کند .
 

12.24 اگر فردی  در طول بازی از cfg یا چیت  استفاده کند ، ادمین موظف است ابتدا پشت دست بازیکن مورد نظر رفته  و از بازی بازیکن مربوطه حد اقل 3 کیل ( هدشات) برای ثابت کردن سی اف جی یا چیت دمو بگیرد و بعد از از اتمام و ثابت کردن ، فرد مربوطه را بن کرده و مشخصاتش را همراه مدارک داخل فرم بن ارسال شود برای اونر سرور یا مسئول بن .

 

12.25 گرفتن vote در وضعیت knf کردن  الزامیست.

 

12.26 آسمان بدون ابر هر رنگی باشه ممنوع و جز مصادیق بن می باشد اما اسمان های رنگی با ابر آزاد و جز موارد بن نمی باشد .

 

12.27  اسکین گان برای تمامی پلیرها آزاد است .

 

12.28 چنانچه مجیکر به سرور آمد ادمین ها موظف هستند ابتدا شخص رو بن بدن و اگر مجدد وارد سرور شد پس از اطمینان که همان شخص هست از Fuck Menu  استفاده و سپس لوکال بدن شخص رو .

 

12.29 تمامی پسورد های ادمینی می بایست 8 کارکتر باشد متشکل از کارکتر خاص ، عدد ،حروف کوچک و بزرگ.

 

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی https://t.me/ShadowGamesGP و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

 

 

=======================================================================================================================

 

13. قوانین اختصاصی ویژه سرورهای کلن وار 

 

13.1 همه ادمین ها باید درانجمن شادوگیمز ابتدا درخواست کاربر رسمی بدن و سپس درخواست ادمینی .

 

13.2 ادمین ها در زمان میکس حق t1 و say1 کردن سرور رو ندارن.

 

13.3 آسمان بدون ابر هر رنگی باشه ممنوع و جز مصادیق بن می باشد اما اسمان های رنگی با ابر آزاد و جز موارد بن نمی باشد .

 

13.4 چنانچه پلیرهای تیم ضعیف درخواست وارم کردن سرور دارند ادمین مربوطه باید با برگزاری نظرسنجی وارم و در صورت رای اوردن سرور رو به حالت وارم تبدیل کند .

 

13.5 هیچ ادمینی حق بی احترامی یا اهانت به همدیگر یا به پلیر سرور را ندارد .
 

13.6 هیچ ادمینی حق بحث یا کل کل با همدیگر  یا پلیر سرور یا گروه های شادوگیمز را ندارد.
 

13.7 هیچ ادمینی حق صحبت کردن +18 داخل سرور و یا فحاشی داخل سرور را ندارد (چه بصورت شوخی ، چه جدی) .
 

13.8 هیچ ادمینی حق گگ کردن نیم ساعت به بالا (بدون دلیل و مدرک)  بازیکن یا ادمین دیگر را ندارد .
 

13.9 استفاده از کانفیگ های (CFG) غیر مجاز ، نامعتبر و هر کانفیگی که روند بازی را تغییر دهد غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده به منزله ی چیت (هم بازیکن و هم ادمین سرور)  درنظر گرفته می شود و منجر به ریمو شدن و بن شدن می شود.

 

13.10 هیچ ادمینی حق استفاده از اسم ( فیک ) را ندارد .

 

13.11 قبل از میکس کردن 2 تا ادمین بایستی با همدیگر هماهنگ باشن تا بعد از اجرای دستور  /spec  بازیکنان در اسپک منتظر ورود 2 نفر نباشن
 

13.12 بعد از اجرای دستور میکس  ، بقیه ادمین های حاضر در اسپک بایستی نظم و مدیریت  سرورا را به عهده بگیرند و مواظب باشند تا موردی مثل ( هم همه ، بحث ، شوخی های مبتذل ، فحاشی ، کل کل ، تبلیغ  و... )  پیش نیاید ، در صورت مشاهده با فرد خاطی برخورد کند.
 

13.13 نحوه پیک کردن نبایستی بصورت رفاقتی باشه .
 

13.14 اولویت پیک همیشه با  افرادی هست که اسپک  منتظر ورود به داخل هستن تمامی پلیرها چه پروپلیر چه اس دی ال پلیر حق بازی کردن در میکس دارد.
 

13.15 همه بایستی به نوبت بازی کنند (ادمین ها و پلیر ها حد اکثر 3 مپ).
 

13.16 ادمین ها بایستی نسبت به (سی اف جی بازیکنان ، دیسی شدن ، چیتر بودن و...) کاملا هوشیار باشند .
 

13.17 در صورت دیسی شدن بازیکن ، ادمین بایستی بازیکن دیسی شده سریع از داخل بازی کیک داده و جایگزین برای او تعیین کند .
 

13.18 افراد حاضر در اسپک منتظر دیسی یا کیک شدن بازیکن داخل بازی هستن  .
 

13.19 بعد از اتمام میکس ، بایستی  ووت مپ  برای میکس بعدی گرفته شود (بدون ووت مپی را عوض نکنید در صورت مشاهده با ادمین مورد نظر نهایت برخورد را داشته و در نهایت در صورت تکرار مجدد ، از ادمینی ریمو می شوند).
 

13.20 بازی کردن بصورت ( لنی یا گروهی )  به شرطی مجاز می باشد که تمام لن ها داخل سرور بوده و وارم زده باشن.

 

13.21 ادمین ها زمانی که بنا به دلیلی میخوان وسط میکس لفت بدن و برن باید مپ رو بدن dust2 و سرور رو از حالت میکس خارج کنن.

 

13.22 ادمین ها زمان پلی در سرور موظف هستند داخل تیم اسپیک شادوگیمز حضور داشته باشند.

 

13.23 تمامی ادمین ها و رنک بالا ها حق آنبن کردن هیچکس رو ندارن اگر در به اشتباه کسی بن شده برای آنبی باید به اونر سرور اطلاع بدن.

 

13.24 ادمینی حق بن تایم بیشتر از 5 دقیقه رو ندارد مگر در موارد خاص که باید با اونر سرور هماهنگ باشد به همراه مستندات .

 

13.25  تمام بنر بن های داده شده توسط ادمین ها باید زیر 12 ساعت به اونر سرور ارسال شده تا قبل از 24 ساعت داخل کانال 

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
 قرار داده شود.

 

13.26 با اشخاصی که بی احترامی میکنن  دفعه اول تذکر و دفعه دوم گگ و در صورت تکرار بن به صورت تایمی (حداکثر 24 ساعت) که در این صورت باید در چنل

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
  همراه با اسکرین از بی احترامی گذاشته شود 

 

13.27  اسکین گان برای تمامی پلیرها آزاد است .

 

13.28 چنانچه مجیکر به سرور آمد ادمین ها موظف هستند ابتدا شخص رو بن بدن و اگر مجدد وارد سرور شد پس از اطمینان که همان شخص هست از Fuck Menu  استفاده و سپس لوکال بدن شخص رو .

 

13.29 تمامی پسورد های ادمینی می بایست 8 کارکتر باشد متشکل از کارکتر خاص ، عدد ،حروف کوچک و بزرگ.

 

 

پلیر های میتوانند از طریق گروه تلگرامی 

لینک مخفی شده است

    برای دیدن محتوای پنهان به این پست پس از ورود به اکانت واکنش نشان دهید.(مثلا لایک کنید)
 و تیم اسپیک شادوگیمز ts.ShadowGames.IR موارد و مشکلات خود را به مدیران مجموعه شادوگیمز گزارش دهند.

 

 

 

 

ویرایش شده در توسط HyPerRifiC
اضافه کردن متن
  • لایک 1
  • تشکر 2
  • ترکیدم :) 1
لینک به ارسال
  • 4 weeks later...

بخش 4/4 صفحه قوانین و اساس نامه شادو گیمز: قوانین و وظایف مدیران سرورها

 

 

4.1. قوانین سرورهای کانتر و فعلا (قوانین عمومی مدیران کلیه سرورها)

 

 

4.1.1 مدیران حق اهانت و توهین به یکدیگر و یا دخالت در کار یکدیگر را ندارند درصورت وقوع چنین رفتاری انتظار میرود درگیری لفظی بوجود نیاید و وظیفه حل اختلاف بر عهده مدیریت شادو گیمز رضا سلیمانی میباشد. درصورتی که هر دو طرف بدون مراجعه و حل مشکل خود شروع به درگیری بایکدیگر کنند شادو گیمز به راحتی طرفین را به علت عدم دارا بودن شرایط مدیریتی از مقام خود خلع میکند.

 

4.1.2 مدیران سرورها باید جهت ادمین کردن و مسئولیت دادن به افراد و بازیکنان، از آنان مدارک مورد نیاز را تهیه نمایند و به سرپرست تیم شادو گیمز ارسال کنند.

 

4.1.3 مدیران باید بدانند که هر شخص تنها در یک سرور میبایست ادمین باشد و موظف هستند در هنگام دریافت ادمین آنان را توجیه کنند که درصورت دارا بودن اکانت ادمینی در سرور دیگر و عدم دارا بودن صداقت در گفتار این مسئله اکانت آنان از هر 2 سرور حذف خواهد شد. بنابراین مدیران سرور وظیفه دارند افرادی که در چند سرور اکانت دارند را مجازات کنند.

 

4.1.4 مدیران سرور باید بدانند که این وظیفه و این مسئولیت دایمی نیست و هر زمان که مدیریت تیم صلاح بداند که فرد، صلاحیت این جایگاه را ندارد میتواند بدون قید و شرط آنان را از مسئولیت خود برکنار کند.

 

4.1.5 مدیران سرور موظف هستند به نسبت فعالیت ادمین ها و کاربران، مسئولینی در سرور مشخص کنند برای کارهایی اعم از دریافت ادمین، آموزش ادمین، مسئول پیگیری بن ها و هر مسئولیت دیگری که به نظرشان برای سرور مفید است. درصورتی که سرپرست تیم کمبودی در سرور مشاهده کرد و نتیجه شد که مشکل از عدم وجود مسئولان پایین تر بوده مسئولیت آن بر عهده مدیر سرور میباشد.

 

4.1.6 در هر سرور نباید کاربران بی دلیل بن شوند، نباید توهینی به آنان صورت گیرد، نباید تایم ادمین ها پایین باشد، نباید تعداد ادمین ها پایین باشد، نباید ادمین ها سرور را دچار اختلال کنند [چه از نظر قوانینی که برای ادمین ها در نظر گرفته شده و مدیر موظف به پیگیری و عملیاتی کردن آن هاست و چه از نظر سایر کارها و عمل هایی که باعث افزایش نارضایتی کاربران میشود]. در نتیجه مدیر موظف است یا خود به تمامی این موارد رسیدگی به عمل آورد و یا مسئولانی برای انجام این موارد در سرور وضع کند.

 

4.1.7 مدیران باید هر هفته لیستی از مسئولان سرور خود در گروه مربوط به ادمین ها PIN نمایند به اینصورت که ترتیبی از مقامات سرور و رنک ها (غیر از ادمین، فول ادمین و منیجر) در گروه ادمین ها به نمایش درآورده میشود. سپس آخر هر هفته پس از برگذاری جلسات تیم اسپیک آن سرور و مشخص شدن فعالیت هر فرد، مقام ها مشخص گردد. و هر هفته درصورت تغییر وضعیت فعالیت ها مقامات دوباره جابجا شوند.

 

4.1.8 مدیران باید آخر هر هفته، پنج شنبه شب با تمامی ادمین ها در تیم اسپیک جلسه برگذار نمایند، مشکلات سرور را بشنوند، به مشکلات بین ادمین ها و مجادلات رسیدگی کنند، ایرادات ادمین هارا بیان کنند، گزارشات مسئولین پیگیری بن، تایم آنلاین و فعالیت، و... را دریافت کنند و طبق آن گزارشات در همان جلسه مقام ها و رنک بندی های جدید هفته را مشخص کنند و در گروه مربوط به سرور خود PIN کنند. بدیهی است درصورت عدم برگزاری جلسات بصورت متوالی. و یا عدم توانایی در اجبار ادمین ها به حضور در جلسات و یا عدم توانایی سازماندهی جلسات و عدم توجه به این ماده، مدیر مربوطه از مقام خود خلع خواهد شد.

 

4.1.9 مدیران موظف هستند هر هفته جمعه شب ها و یا در زمان های اعلام شده درصورت اعلام سرپرست تیم برای جلسه همگانی بین مدیران در تیم اسپیک حضور یابند. بدیهی است در صورت عدم توجه پیاپی و عدم اشتیاق در این مورد، از مدیریت سرور برکنار خواهند شد.

 

4.1.10 تک تک مدیران سرور میبایست پیگیری دریافت رنک خود در انجمن باشند

 

4.1.11 مدیران موظف هستند در انجمن شادو گیمز فعالیت داشته باشند، به شکایات مربوط به ادمین ها و سرور رسیدگی کنند، به درخواست های آنبن بدون دلیل رسیدگی کنند. رسیدگی به همه موارد مربوط به مدیران در انجمن اجباری است.

 

4.1.12 درصورت تکرار بن های بدون مدرک، عدم تذکر مدیریت سرور به ادمین ها و دریافت گزارشات و شکایات بسیار، تمامی مسئولیت آن بر عهده مدیر سرور بوده و درصورت مشاهده از مقام خود برکنار خواهد شد.

 

4.1.13 مدیران موظف اند جدای از پیگیری بن های ادمین ها و دریافت گزارشات و لاگ سرور از مسئول کانفیگ سرور، در کانال کلی بن ها @Cs_ban و در کانال بن همان سرور ادمین شده و تمامی ادمین هارا در کانال ban همان سرور ادمین نمایند. سپس پیام های ارسالی را طی زمان های مشخص به Cs_ban فوروارد کنند.

  • لایک 5
  • تشکر 1
  • ترکیدم :) 1
  • گیج شدم 2
  • خوشم نیومد 1
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • جدید...