دانلود بازی آنلاین Mount & Blade II: Bannerlord برای کامپیوتر

بازی آنلاین Mount & Blade II: Bannerlord در یک کلمه ترکیب موفقی از سبک استراتژی و اکشن است. شاید به عنوان یک گیمر استراتژیک‌باز، رویای این را داشته که ای کاش روزی بتوانید علاوه بر اینکه از بالا ارتش‌تان را رهبری کنید، خودتان دست به شمشیر شده و به عنوان فرمانده با دوربین سوم شخص به جنگیدن و هدایت ارتش بپردازید. خب باید بگویم که این رویا الان محقق شده است. بازی Mount & Blade II: Bannerlord مانند سری بازی‌های Total War یک حالت کمپین (Campaign) در یک قاره خیالی شبیه به اروپا دارد که در آن به مدیریت کشور و ارتش‌هایتان با جزئیاتی بی‌نظیر می‌پردازید و با حرکت ارتش خود در این بخش می‌توانید جنگی را شروع کرده و وارد حالت نبرد (Battle) شوید تا مستقیما جنگ را رهبری کنید.

بازی آنلاین Mount & Blade II: Bannerlord یکی از کامل‌ترین و پرجزئیات‌ترین بازی‌های اکشن و استراتژی است (شاید دلیل این امر را بتوان در ترکیب این دو سبک دانست). در همان ابتدای بازی از انتخاب نژاد و قبیله و ویژگی‌های منحصر به فرد آن (ویژگی بازی استراتژی) و انتخاب ظاهر و ویژگی‌های پرجزئیات شخصی که کنترل می‌کنید (ویژگی بازی اکشن) می‌توانید این موضوع را بفهمید. شما با کنترل یک فرد می‌توانید در مثل همه بازی‌های اکشن در شهر بچرخید، با مردم حرف بزنید، سلاح و لباس و زره برای خود بخرید و همه این کارها را با ارتش‌تان نیز می‌توانید انجام دهید!

هرچند که در بازی Mount & Blade II: Bannerlord تقریبا از صفر شروع می‌کنید و کم کم یک گروه را به یک ارتش تبدیل کرده تا شهرها را گرفته و دنیا را تصرف کنید. از طرف جنبه‌های استراتژیک بازی نیز باید بتوانید اقتصادتان را مدیریت کنید، شهرها ارتقا دهید، به دنبال سربازگیری بروید، تجارت کنید، کم کم روابط دیپلماتیک‌تان را شروع کنید و وقتی قدرتمند شدید، دوستان و دشمنان زیادی پیدا خواهید کرد. آن موقع جنگ‌های بزرگ‌تان شروع می‌شود؛ فتح قلعه‌های قرون وسطایی با منجلیق یا جنگ‌های چند صد نفره سواره نظام در دل بیابان‌های خشک و سوزان. در کل مطمئن باشید راه بسیار طولانی‌ای در پیش خواهید داشت!

بازی Mount & Blade II: Bannerlord هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین می‌توانید تجربه کنید. آنلاین بودن این بازی صرفا مثل حالت آنلاین بازی‌های استراتژیک نبوده و لطف مکانیزم‌های اکشن بازی می‌توان نبردهای بزرگ بازی‌ را نیز با بازیکنانی همراه شد که هریک نقش یک سرباز را ایفا خواهند کرد.

 

توجه: بازی Mount & Blade II: Bannerlord در حالت Early Access قرار دارد. این بدین معناست که بازی هنوز در حال توسعه و تکمیل شدن می‌باشد.