دانلود بازی آنلاین Ghost Hunters Corp برای کامپیوتر

بازی آنلاین Ghost Hunters Corp یک بازی در ژانر وحشت است که شما در آن باید به مکان‌هایی بروید که در آنها گزارش‌های عجیبی از مشاهده موجودات ماورالطبیعه مثل روح شده است. هدف شما بازگرداندن این موجودات به جایی است که تعلق دارند. برای این کار هم تجهیزات عجیب و غریبی دارید و در آن متخصص هستید.

بازی Ghost Hunters Corp یک بازی تزسناک است که از فیلم‌های این ژانز الهام زیادی گرفته است. شما یک شکارچی روح هستید و باید یکسرس مکان‌ها مثل خانه‌های متروکه، عمارت‌ها و قلعه‌ها را از وجود این موجودات پاک کنید. برای این کار، وسایل تخصصی زیادی جهت پیدا کردن ارواح دارید که از آنها می‌توان به تشخیص گر EMF K2، آنالیزور فرکانس، آشکارساز تهدید، دوربین‌های مدار بسته و … اشاره کرد. اما با تشخصی آنها فقط نیمی از راه را رفته‌اید. بعد از اینکه موجود ماورالطبیعه را پیدا کردید، باید آن را شکار کنید. برای این کار نیز سلاح‌های خاص خود مثل تفنگ نوترونی را دارید. البته تجهیزاتی هم برای  محافظت از خود مثل آب مقدس یا چشم ببر که حالتی خرافی گونه نیز دارند، دارید. برای پیدا کردن و بازگرداندن این موجودات ماورالطبیعه به دنیای خود، می‌توانید از کمک دیگر پلیرها نیز بهره برده و بازی را با حداکثر ۳ نفر دیگر تجربه کنید. این کار می‌تواند به صورت آنلاین با اکانت استیم یا لوکال، صورت بگیرید. شاید بهتر باشد برای ارواح قدرتمندتر بازی را به صورت چند نفره تجربه کنید. اینطور کمی کمتر نیز می‌ترسید. در ضمن شما حتی می‌توانید با می‌توانید با استفاده از بلندگو با روح‌ها صحبت کرده و کمی با آنها تعامل کنید. البته نباید روی اعصاب‌شان بروید.

بازی Ghost Hunters Corp را می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین یا لوکال توسط کرک آنلاین منتشر شده آن تجربه کنید. برای فعال سازی حالت آنلاین بازی به راهنمای اختصاصی بازی در بخش راهنمای نصب توجه کنید.