دانلود بازی آنلاین Command & Conquer Generals Zero hour

بازی آنلاین Command & Conquer Generals Zero hour یا ژنرال ۲ بازی بسیار محبوبی از شرکت EA Games می باشد. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای ویندوز عرضه شده است. اگر جزء گیمر های قدیمی باشید قطعا اسم این بازی را شنیده اید. بازی ژنرال ۲ در کل جهان و به خصوص در ایران طرفداران زیادی دارد!

سبک این بازی استراتژیک می باشد و با گرافیک و گیم پلی جذابش بسیاری را جذب خود می کند. گیم پلی بازی به نحوه ای است که کاربر با ساعت ها بازی هم خسته نمی شود و با انرژی بیشتری بازی را ادامه میدهد! بازی ژنرال ۲ در زمانی که عرضه شد گرافیک بسیار عالی داشت و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت این بازی بود.

داستان بازی Command & Conquer Generals Zero hour در کل ۳ تا ارتش دارد آمریکا ، چین و ارتش GLA. کاربر میتواند با توجه به سلیقه خود یک فرمانده را از این سه ارتش انتخاب کند. وظیفه اصلی در این بازی این است که با استراتژی مناسب بتوان ارتش خود را قدرتمند و در مقابل دشمن ها پیروز کرد.

در این بازی آمریکا و چین دو ابر قدرت در جهان می باشند و ارتش GLA در واقع یک ارتش کوچک تر و تروریست می باشد. اگر بخواهید بخش داستانی بازی را به ترتیب انجام دهید باید برای شروع ارتش چین را انتخاب کنید. در شروع با توجه به حملات گروه GLA ، چین و آمریکا تصمیم میگیرند با هم علیه ارتش GLA صلح کنند!

همچنین این بازی را میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستان خود بازی کنید که نسخه کرک شده آن در اختیار بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. در یک مبارزه ی آنلاین تا ۸ نفر میتوانند با هم به رقابت بپردازند. این بازی در زمان انتشار خود توانست نظر بسیاری از بازیکن ها را به خود جلب کند. همچنین این بازی نمرات بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کرد.

اگر به بازی های سبک استراتژی علاقه مند هستید حتما بازی آنلاین Command & Conquer Generals Zero hour را دانلود کرده و از بازی کردن آن نهایت لذت را ببرید!